Gedraag je vlegelquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Terug uit COR
2 notes gepakt
[ afbeelding ]
@:miss_sly
Ik mag daar niet eens mijn mening geven. Puur censuur. En de overheid doet NIKS.quote:
Misschien kan @Paul hier straks mod worden, die doet het bij EK ook erg goed.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben de enige mod die hier ooit wat doet.
Ik ben effe shoppen. Geen tijd voor een drankje. Mag ik later aansluiten?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo miss_sly
Ga lekker zitten, pak een drankje het is hier heel gezellig!
Uitstekend idee. @GGMMquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kan @:paul hier straks mod worden, die doet het bij EK ook erg goed.
Eens. Leuk een mod die actief topics opent om wat drukte in het forum te creërenquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kan @:paul hier straks mod worden, die doet het bij EK ook erg goed.
Ben je verbaasd? Dat verbaast mij dan weerquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Terug uit COR
2 notes gepakt
[ afbeelding ]
@:miss_sly
quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben de enige mod die hier ooit wat doet.
@Mexicanobakker mag ook wel een spreekwoordelijk bloemetje krijgen voor al zijn bazenOP's.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Leuk een mod die actief topics opent om wat drukte in het forum te creëren![]()
@:skysherrif
Eens, die zijn uitstekend.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:mexicanobakker mag ook wel een spreekwoordelijk bloemetje krijgen voor al zijn bazenOP's.
Eens.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:mexicanobakker mag ook wel een spreekwoordelijk bloemetje krijgen voor al zijn bazenOP's.
@yvonne gaat achter even regelen dat FOK Crewlid Mexicanobakker een abo krijgt.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Yvonne is een goed mens.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Yvonne gaat achter even regelen dat FOK Crewlid Mexicanobakker een abo krijgt.
Hallo Kreator,quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hallo Coco,
Zoals in mijn avatar aan de Enschedese vlag te zien is, ben ik voor Twente. Maar ik moet ook zeggen dat het me aan mijn prontige billetjes zal roesten, want voetbal is niet mijn ding. Formule 1 wel, dat is een echte mannensport.
Voor wie ben jij.
erg mooiquote:Op donderdag 24 juni 2021 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bijna weekendgenot.
User @:tong80 komt dit weekend vrij. Erg mooi!
Ik wilde net zeggen, is er wel een plek veilig op Fok?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook daar loopt @:scrummie weer te janken
Goeie genade zeg
Het warme bad van EK. Daar is @Scrummie rustig.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, is er wel een plek veilig op Fok?
Maar daar jankt hij in de Feedback.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het warme bad van EK. Daar is @:scrummie rustig.
Oh, wat leuk zeg. Dat ontbrak er nog net aan in EK.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bijna weekendgenot.
User @:tong80 komt dit weekend vrij. Erg mooi!
@Lenny_Leonard heeft dan werk aan de winkel met topics sluitenquote:Op donderdag 24 juni 2021 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, wat leuk zeg. Dat ontbrak er nog net aan in EK.
Denk je dat ie de finale haalt?quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, wat leuk zeg. Dat ontbrak er nog net aan in EK.
Nog vóór de halve finale.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denk je dat ie de finale haalt?
Zo nee, in welke ronde wordt @:tong80 uitgeschakeld?
Gestemdquote:Op donderdag 24 juni 2021 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb even een poll gemaakt
EK / Uitschakeling tong80
Hopelijk slaap je weer wat beter nu ik een OP heb getikt.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2021 15:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hopelijk slaap je weer wat beter nu ik een OP heb getikt.
EK / [Achtste Finales; zondag 21:00] België v Portugal #1:
Niet met een 'x' of blijf je aan het concept sleutelen?quote:
Klein slordigheidje moet kunnen hè.quote:Op donderdag 24 juni 2021 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet met een 'x' of blijf je aan het concept sleutelen?
Zeer genoten van hem en Pogba.quote:Op donderdag 24 juni 2021 15:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klein slordigheidje moet kunnen hè.
Boh Renato Sanches gisteren hè. Genieten hoor.
Gewoon meteen van EK weren.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denk je dat ie de finale haalt?
Zo nee, in welke ronde wordt @:tong80 uitgeschakeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |