SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door CherokeeRose2021 op 22-06-2021 22:11:48 ]Physically I am here but mentally I am in a galaxy far far away.
Heb verder ook geen idee, als ze het zelf maar snappenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar homo's zijn toch ook queer en een G voor Gay hadden we al.. Zo verwarrend dit
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Helemaal niets mis met de TT maar dat plaatje is wel nasty.
Normaal doet persoon die als laatste iets zei een nieuwe openen maar dacht leuk moment voor jou om eens te proberen.quote:
was voor het vorige topicquote:
ik wil nog steeds eens naar schotland toe. ben nu al een paar keer in the lake district geweest maar schotland is niet heel veel verder van daar. Misschien maar een keer doorrijden die kant opquote:
Je bent altijd vrij om daarmee te doen wat je wil. Zolang onze plattegrond enz maar blijft staan haha.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik stond weer lekker voor lul bij de supermarkt. Mondkapje op dus beperkt blikveld naar onderen. Ten eerste was m'n riem losgegaan. Die is te groot dus dat extra stuk was uit het broeklusje gegaan en stak naar voren onder m'n shirt vandaan als een soort piemel.
Daarna had ik groente afgewogen. Stickertje erop geplakt. Ik naar de zelfscan. Stickertje weg. Groente opnieuw afwegen.
Ik had nog iemand bij de servicebalie besproken.
Loop ik buiten, mondkapje op. Toen zag ik dus die riem onder m'n shirt vandaan komen en dat het stickertje van de witlof op m'n tiet zat.
Ik stond weer lekker voor lul bij de supermarkt. Mondkapje op dus beperkt blikveld naar onderen. Ten eerste was m'n riem losgegaan. Die is te groot dus dat extra stuk was uit het broeklusje gegaan en stak naar voren onder m'n shirt vandaan als een soort piemel.
Daarna had ik groente afgewogen. Stickertje erop geplakt. Ik naar de zelfscan. Stickertje weg. Groente opnieuw afwegen.
Loop ik buiten, mondkapje af. Toen zag ik dus die riem onder m'n shirt vandaan komen en dat het stickertje van de witlof op m'n tiet zat.
CherryLips avonturenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:07 schreef CherryLips het volgende:
Loop ik buiten, mondkapje op. Toen zag ik dus die riem onder m'n shirt vandaan komen en dat het stickertje van de witlof op m'n tiet zat.
En hiervan heb je niet eens een foto gemaakt voor ons?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:07 schreef CherryLips het volgende:
Loop ik buiten, mondkapje af. Toen zag ik dus die riem onder m'n shirt vandaan komen en dat het stickertje van de witlof op m'n tiet zat.
Moet lachen om dat laatste haha.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:07 schreef CherryLips het volgende:
Kwiwi is wel een beetje lui de laatste tijd.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bent altijd vrij om daarmee te doen wat je wil. Zolang onze plattegrond enz maar blijft staan haha.
liesssssssssssjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo gaan die dingen ook in mijn leven.
Kwiwi FOK!t alleen maar mobiel tijdens de lange vakantiequote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwiwi is wel een beetje lui de laatste tijd.
Hebben de nieuwelingen al een beroep dan? En buren uitgekozen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwiwi is wel een beetje lui de laatste tijd.
Dat er een vreemde kerel op je af loopt, je 2,35 geeft en je tiet vastpakt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo gaan die dingen ook in mijn leven.
Heerlijk ditquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:07 schreef CherryLips het volgende:
Ettooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
liesssssssssssjeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Per DM neem ik aan?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben de nieuwelingen al een beroep dan? En buren uitgekozen?
Daarom alleen boodschappen doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:11 schreef kwiwi het volgende:
Je lijkt trouwens erg op m'n zusje @:CherryLips, daar beleef je ook altijd wat mee al ga je een stokbrood bij de supermarkt op de hoek halen
The lake district moet ook heel mooi zijn, daar ben ik dan weer nooit geweest, sowieso ben ik nooit in Engeland geweestquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wil nog steeds eens naar schotland toe. ben nu al een paar keer in the lake district geweest maar schotland is niet heel veel verder van daar. Misschien maar een keer doorrijden die kant op
Dit zou jij doenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat er een vreemde kerel op je af loopt, je 2,35 geeft en je tiet vastpakt.
Jij bent echt te goed voor deze wereld.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik zou zeggen: "Mademoiselle, er zit een sticker op uw boezem..." En daarna een roos geven ofzo.
RAAAAwwwwwwwwwwwrRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:13 schreef shiitake het volgende:
Maar @:Flory mag er ook nog bij in het dorp.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij bent echt te goed voor deze wereld.
Ik blunder vooral.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:11 schreef kwiwi het volgende:
Je lijkt trouwens erg op m'n zusje @:CherryLips, daar beleef je ook altijd wat mee al ga je een stokbrood bij de supermarkt op de hoek halen
Moeite zeker waard. Maar dan gelijk wel wat verder naar het noordenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wil nog steeds eens naar schotland toe. ben nu al een paar keer in the lake district geweest maar schotland is niet heel veel verder van daar. Misschien maar een keer doorrijden die kant op
Gaat het?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
RAAAAwwwwwwwwwwwrRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vraag mij wel af hoe je dan zo snel aan een roos komt. Of heb je die ergens in een jute tasje zodat je ze hier en daar hoffelijk uit kan delen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik zou zeggen: "Mademoiselle, er zit een sticker op uw boezem..." En daarna een roos geven ofzo.
Je kijkt nog naar tieten, er zit nog leven in jequote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Etto heeft gewoon altijd rozen mee voor het geval dat.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel af hoe je dan zo snel aan een roos komt. Of heb je die ergens in een jute tasje zodat je ze hier en daar hoffelijk uit kan delen?
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel af hoe je dan zo snel aan een roos komt. Of heb je die ergens in een jute tasje zodat je ze hier en daar hoffelijk uit kan delen?
Beeldende omschrijving pleasequote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik liep bij de fysio ook al te klooien.
Doe normaal.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekkere paddenstoelennnnnnnnnnnnn
Standaard bij me in een laklederen koffertje, speciaal voor dit soort occasies.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Van de behandeltafel gedonderd?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Plausiblequote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Etto heeft gewoon altijd rozen mee voor het geval dat.
ja om te checken of het niet te ordi wordt allemaal natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kijkt nog naar tieten, er zit nog leven in je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijkt me dus ook zoiets wat CL kan gebeuren.
Huehue?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:15 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:17 schreef kwiwi het volgende:
Hoe danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijkt me dus ook zoiets wat CL kan gebeuren.Your beauty never ever scared me.
Magisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijkt me dus ook zoiets wat CL kan gebeuren.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijkt me dus ook zoiets wat CL kan gebeuren.![]()
Hij heeft dit denk ik... voor de boodschapjes. En voor het werk heeft hij een sjieke leren herentas. Zo'n beetje zo'n stoffige die al jaaaaaren meegaat. En daar doet ie dan z'n broodtrommeltje in. Meer heeft hij ook niet mee... Oh ja en een kam om zijn zijscheiding netjes te kammen....quote:
Lol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijkt me dus ook zoiets wat CL kan gebeuren.
Ik klop even af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijkt me dus ook zoiets wat CL kan gebeuren.Tap tap tap
Niet stoffig hoor, strak afgeboend.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij heeft dit denk ik... voor de boodschapjes. En voor het werk heeft hij een sjieke leren herentas. Zo'n beetje zo'n stoffige die al jaaaaaren meegaat. En daar doet ie dan z'n broodtrommeltje in. Meer heeft hij ook niet mee... Oh ja en een kam om zijn zijscheiding netjes te kammen....
Nou ik kwam moeilijk overeind dus hij stond klaar om me te helpen, maar dat had ik niet door en ik ging dus heel moeilijk aan de andere kant erafquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van de behandeltafel gedonderd?
Maar wel een oude doorleefde, zij het goed onderhouden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet stoffig hoor, strak afgeboend.
En een vergeten plat wit broodje met aardebeienjam van een week oud.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij heeft dit denk ik... voor de boodschapjes. En voor het werk heeft hij een sjieke leren herentas. Zo'n beetje zo'n stoffige die al jaaaaaren meegaat. En daar doet ie dan z'n broodtrommeltje in. Meer heeft hij ook niet mee... Oh ja en een kam om zijn zijscheiding netjes te kammen....
Ik koop uiteraard enkel qualiteit.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar wel een oude doorleefde, zij het goed onderhouden.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ik kwam moeilijk overeind dus hij stond klaar om me te helpen, maar dat had ik niet door en ik ging dus heel moeilijk aan de andere kant erafDaar zei hij ook ook nog iets van, "ik sta hier hoor" of zoiets
Aardbeienjam is wel heel frivool en uitbundig, dat is enkel voor het weekend. Door de weeks is het gewoon sneetje wit met stof.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een vergeten plat wit broodje met aardebeienjam van een week oud.
Je wat?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik probeer mijn sociale leven weer beetje op de rit te krijgen.
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
Hey @:UitStraling! Is de whisky al op ofzo? Schotland heeft nu 3 doelpunten nodig!![]()
Sorry dat ik moet lachen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik m'n tattoo liet zetten, dat was wel weer gênant. Ik moest op die bank liggen op m'n buik. Ik ben zo gracieus als een zeekoe dus ik klom er heel lomp op en toen flikkerde bijna de hele boel om. Kon wel door de grond zakken.
Letterlijk.
Ik ben echt een doos maar ik moet echt weer wennen aan sociale weekenden en de hort op in de weekendenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:21 schreef Amarantha het volgende:
hoiquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:21 schreef Amarantha het volgende:
Sorry hoor, smaken verschillen enzo, i know, maae wat een ontzettend kutnummer vond ik dat altijdquote:
Screw the Kardashians, dit soort mensen is toch veel leuker om te volgen met een cameraquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik m'n tattoo liet zetten, dat was wel weer gênant. Ik moest op die bank liggen op m'n buik. Ik ben zo gracieus als een zeekoe dus ik klom er heel lomp op en toen flikkerde bijna de hele boel om. Kon wel door de grond zakken.
Letterlijk.
da haj dachtquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:21 schreef Amarantha het volgende:
Sociale dingen zijn ook gewoon drie keer zo vermoeiend als eerst.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben echt een doos maar ik moet echt weer wennen aan sociale weekenden en de hort op in de weekenden
Ok, je bent liefquote:
Voor x uur besteld morgen in huis? Als ze dat niet nakomen dan ben ik daar ook snel klaar mee.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:22 schreef mschol het volgende:
fijn van die bedrijven die min of meer beloven iets te verzenden voor een bepaalde tijd, je zeer ruim van te voren besteld (3-4 uur eerder) en dan niet verzenden
het is niet dat ik volledig onbegripvol ben, werk ook in die tak van sport, maar jammer is het wel
Oh vrienden zie ik al heel lang niet meer in het weekend. Altijd doordeweeks nu haha.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben echt een doos maar ik moet echt weer wennen aan sociale weekenden en de hort op in de weekenden
Had ik niet, scheelt nu weer wat op de rit krijgenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:21 schreef Amarantha het volgende:
quote:
ik erger mij heeeel snel aan mensen op straat merk ikquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sociale dingen zijn ook gewoon drie keer zo vermoeiend als eerst.
Ik zou CL real life soap kijkenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Screw the Kardashians, dit soort mensen is toch veel leuker om te volgen met een camera![]()
Ik moest ook altijd zo lachen om die Roy Donders. Daar ging ook nooit wat normaal
Er is een filmpje van mij in Singapore, dat ik 's avonds op zo'n luchtbrug tussen die metalen gekleurde bomen loop en loop te gieren omdat het een beetje wiebelde allemaal.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Screw the Kardashians, dit soort mensen is toch veel leuker om te volgen met een camera![]()
Ik moest ook altijd zo lachen om die Roy Donders. Daar ging ook nooit wat normaal
Ben je er geweest? Ik heb nog niks van voormalig Joegoslavië gezienquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Mooi land ook voor wat ik ervan gezien heb. En vind ze gewoon veel aanvallender spelen en daar is wel lef voor nodig,
Maar als ik dat niet doe voel ik mij ongelukkig.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vandaag veel van mijn collega's ein-de-lijk weer eens een keer live gezien. Zo fijn!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat deed ik altijd al.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik erger mij heeeel snel aan mensen op straat merk ik
Zonder bommen want dat is vrij ordi?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat een saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaie wedstrijd... Alsof twee Etto's stratego tegen elkaar spelen.
Ik heb er veel die wat verder weg wonen dus door de week juist nietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh vrienden zie ik al heel lang niet meer in het weekend. Altijd doordeweeks nu haha.
precies, en geen agressieve aanvallen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder bommen want dat is vrij ordi?
Ex van me ging een kwartier lang foto's staan maken van een plastic vleermuis in de Apenheul.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is een filmpje van mij in Singapore, dat ik 's avonds op zo'n luchtbrug tussen die metalen gekleurde bomen loop en loop te gieren omdat het een beetje wiebelde allemaal.
Had de botanische tuinen ook wakker gegild vanwege een hagedis. En de dierentuin vanwege vleermuizen.
Risk lijkt me ook wel iets voor jou.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
precies, en geen agressieve aanvallen.
Duurt altijd ook kei-lang zo'n pot
Ik post het meer omdat LUKA Modric scoorde voor HRVATSKAAAAAAAAAAAAAaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Sorry hoor, smaken verschillen enzo, i know, maae wat een ontzettend kutnummer vond ik dat altijd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me ging een kwartier lang foto's staan maken van een plastic vleermuis in de Apenheul.
Yep was mijn tweede tripje alleen dus toen was alles nog spannend.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je er geweest? Ik heb nog niks van voormalig Joegoslavië gezien
Klopt, Jakoetsk moet en zal ik hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Risk lijkt me ook wel iets voor jou.
Hmmm, maakt het er niet beter opquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik post het meer omdat LUKA Modric scoorde voor HRVATSKAAAAAAAAAAAAAa
![]()
![]()
Je moet ook niet daten op de sociale werkplaatsquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me ging een kwartier lang foto's staan maken van een plastic vleermuis in de Apenheul.
Nu wil ik een split.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep was mijn tweede tripje alleen dus toen was alles nog spannend.Was in Split en omstreken en ook nog naar de watervallen geweest en beetje omgeving verkend met de bus. Ben je nog helemaal niet in die hoek geweest?
Ik ben Rickquote:
Waren die watervallen in Plitvice?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep was mijn tweede tripje alleen dus toen was alles nog spannend.Was in Split en omstreken en ook nog naar de watervallen geweest en beetje omgeving verkend met de bus. Ben je nog helemaal niet in die hoek geweest?
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:29 schreef Amarantha het volgende:
Morgen naar een vriendin. Een andere vriendin van haar is ineens overleden, zo triest. 😔 Hopelijk kan ik beetje afleiding brengen.
Oh noes... triestquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:29 schreef Amarantha het volgende:
Morgen naar een vriendin. Een andere vriendin van haar is ineens overleden, zo triest. 😔 Hopelijk kan ik beetje afleiding brengen.
Komt wel dichtbij zo. Relatief dan.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Vrijdag als het goed is naar een Lego winkel in Gorinchem
Millennium Falcon alsjeblieft.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Och, sneu.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:29 schreef Amarantha het volgende:
Nee Krka, Plitvice zijn een stuk noordelijker. Kroatie is wel redelijk "schoon" in vergelijking met andere landen daar,quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waren die watervallen in Plitvice?
NeeMeest zuidelijke dat ik in die contreien ben geweest is Pécs in Hongarije.
leuk zaakje, das brickshopquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik kwam in Praag een Lego museum tegen. Ben er niet in geweest, Vind Lego best wel leuk, maar net niet leuk genoeg om er naar binnen gaanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Nog een in doos hoop ik?quote:
Nou in je doos dus.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou niet weten waar ik dat ding moest laten.
Mijn ouders waren er erg over te spreken. Vonden de mensen ook erg vriendelijk. Nou ja, misschien volgend jaar eens. Eerst maar zien dat ik weer in Hongarije komquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee Krka, Plitvice zijn een stuk noordelijker. Kroatie is wel redelijk "schoon" in vergelijking met andere landen daar,
1 in doos maar wel een keer gebouwd (de 10179)quote:
Heb er eigenlijk ook helemaal geen plek voor.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou niet weten waar ik dat ding moest laten.
Hongarije is al groen toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ouders waren er erg over te spreken. Vonden de mensen ook erg vriendelijk. Nou ja, misschien volgend jaar eens. Eerst maar zien dat ik weer in Hongarije kom
Misschien ook wel Roodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Zo groot is m'n doos echt niet hoor.quote:
Toch wel trots dat we de leukste supporters hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het spelletje uitvinden en dan eerste ronde eruit vliegen.
Ooh, derp, verschillende versies. Dat klinkt al logischer.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
1 in doos maar wel een keer gebouwd (de 10179)
en 1 on display, de nieuwste, uiteraard ook doos aanwezig
*noteertquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo groot is m'n doos echt niet hoor.
Hoewel, helemaal niet.
Oh dat was een zeer late reactie op het doelpunt van Kroatiëquote:
Het gaat over dozen, dan gaat het wel hard jaquote:
Ja, maar wij nog nietquote:
Geen komkommer door de gang, dat heb je wel nodig om dat Legoding te stallen.quote:
De tartan army zijn de bestequote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch wel trots dat we de leukste supporters hebben.
Pics van de kattenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:39 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Mijn katten houden erg van dozen.
Even voorzichtig passen en meten met Chewbacca.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen komkommer door de gang, dat heb je wel nodig om dat Legoding te stallen.
Alsof ik dat ooit gedaan heb? wtfquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:40 schreef Amarantha het volgende:
Dacht @:uitstraling stuurt vieze dms ofzo.
Al even niet gehadquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:40 schreef Amarantha het volgende:
Dacht @:uitstraling stuurt vieze dms ofzo.
Wat reageer je ineens serieus.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof ik dat ooit gedaan heb? wtf
Oh dan heb je wel grote kans dat het goed komt. Ik heb 2 weken vrij eind september begin oktober naar nog geen idee wat ik ga doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar wij nog nietDus we mogen er nog niet in.
Mijn vakantie staat gepland voor begin september, gelijk na de zomervakanties.
Zal ik van de week wel even doenquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:42 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Zal ik van de week wel even doen
Niet naar Albaantje?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dan heb je wel grote kans dat het goed komt. Ik heb 2 weken vrij eind september begin oktober naar nog geen idee wat ik ga doen.
Doe mij maar rugby dan, of de highland games ofzo, ijshockey zou ik helemaal geweldig vinden, hoe ruiger de sport hoe beter wat mij betreftquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ze in 'rokjes' gaan voetballen overweeg ik te kijken
Ooit rugby training meegedaan. Dat was best pittig.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Doe mij maar rugby dan, of de highland games ofzo, ijshockey zou ik helemaal geweldig vinden, hoe ruiger de sport hoe beter wat mij betreft![]()
Ik wil zo dolgraag naar Albaantje.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet naar Albaantje?![]()
Of wil je nieuw gebied ontginnen?
Er is toch geen echt Schots IJshockeyteam. Daar is toch een GB-team van???quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Doe mij maar rugby dan, of de highland games ofzo, ijshockey zou ik helemaal geweldig vinden, hoe ruiger de sport hoe beter wat mij betreft![]()
Waar woon je en wanneer ben je NIET thuis?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de nieuwe is dat
van de oude kan ik zo snel de foto niet vinden
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar woon je en wanneer ben je NIET thuis?
Heel de zomer niet vorig jaar?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil zo dolgraag naar Albaantje.Maar die is vorig jaar ook niet geel geworden in die periode. Zou het liefste 10 dagen ofzo even langs mijn favo plekjes. En dan in november ofzo weekje Italie.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je je slippers/schoenen trouwens nog teruggekregen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat honger krijgen/hebben/over eten en snaaien praten lijkt redelijk ksc eigenquote:
Zo te lezen zelf gejat.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je slippers/schoenen trouwens nog teruggekregen?
Noorden dan.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel de zomer niet vorig jaar?Weet je of ze wel vaccineren daar?
Oeh ItaliëWelk gebied?
Ja buurmeisje had ze uit mijn huis gepakt en bij andere buren in de tuin gegooid.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je slippers/schoenen trouwens nog teruggekregen?
Naast KSC heet dit ook wel de ViesdikSC.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat honger krijgen/hebben/over eten en snaaien praten lijkt redelijk ksc eigen
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naast KSC heet dit ook wel de ViesdikSC.
Volgens mij ook niet, maar zei ook dat ik het geweldig zou vinden àls ze ijshockey zouden spelenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is toch geen echt Schots IJshockeyteam. Daar is toch een GB-team van???
Ooit toen het WK-B landen in EHV was ben ik met de middelbare naar Letland - GB geweest...
Ik kom er wel achter waar je woont. Ik heb drie Star Wars lego poppetjes en nog een klein iets wat ik nog moet bouwen wat nog in het zakje zit.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog meer lego sets liggen, star wars related..
Comomeer. Echt, krijg je geen spijt vanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Noorden dan.
Nope helemaal niet, is geen EU land he? Terwijl het daar heel goed gaat qua besmettingen. Ze doen geloof ik wel vaccineren maar weet niet hoe hard het gaat.
Ooitquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Comomeer. Echt, krijg je geen spijt van
Hmm, maar eens moet de rest van de wereld toch ook weer eens open?
Ik heb voorlopig genoeg aan de EU, maar ik kan me voorstellen dat Liesje Albaantje heel erg mistquote:
Hmm, even kijken: Emmen, begane grond, slippers bij de achterdeur.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:54 schreef Amarantha het volgende:
En nog wat kleine prut, heb een plank in mijn boekenkast voor alle kleine Star Wars prut. Klein muziekdoosje heb ik ook. ❤️
Yep! We'll keep on keeping onquote:
Ik ben het gelimiteerde gevoel vooral een beetje zat.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig genoeg aan de EU, maar ik kan me voorstellen dat Liesje Albaantje heel erg mist
Wat is die rode doos eigenlijk op die foto van van de week, een bordspel?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Ook nog steeds erg blij met mijn Star Wars portemonnee.
Nerd and proud!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Voel me wel beetje nerd als ik dat allemaal zo zeg.
Als je Grugo maar laat staan.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, even kijken: Emmen, begane grond, slippers bij de achterdeur.
Check.
Nogal. Ik voel me ook echt opgesloten. Claustrofobisch zelfs een beetjequote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben het gelimiteerde gevoel vooral een beetje zat.
Star Wars riskquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is die rode doos eigenlijk op die foto van van de week, een bordspel?
oh boy..quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kom er wel achter waar je woont. Ik heb drie Star Wars lego poppetjes en nog een klein iets wat ik nog moet bouwen wat nog in het zakje zit.
Ik heb gelukkig geen geld en plek voor lego.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
oh boy..
ik heb nog een sandcrawler liggen, de X wing , boba fetts schip.. en dan mis ik er vast nog een paar
Nog nooit gespeeld haha, zag er moeilijk uit. Gekregen met kerst een keertje.quote:
Die is 1,59 en weegt 58 kilo.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, anders krijg ik ruzie met Etto
Ik heb (of ja, had, want stomme Britten) over het algemeen weinig te zoeken buiten EU, maar hrrrr.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nogal. Ik voel me ook echt opgesloten. Claustrofobisch zelfs een beetje
Jepquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, anders krijg ik ruzie met Etto
Hoezo kom je daar nu pas achter?quote:
plek heb ik inmiddels ook niet meer hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen geld en plek voor lego.
kan dat niet samen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje![]()
Dacht dat het de #viesdik SC was.
Ookquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje![]()
Meestal gaan die 2 dingen samenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje![]()
Why not both?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje![]()
Daar was ik vroeger wel goed op met de Wiiquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je weet toch dat we ook samen online mario karten e.d.?
O ja, de UK is ook geen EU meerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb (of ja, had, want stomme Britten) over het algemeen weinig te zoeken buiten EU, maar hrrrr.
Of hij bijt als goed Katholiek in je ballen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft een hoop zware oude boeken om mee te gooien
Star Warsquote:
niet dat het effectief heel veel verschil maaktquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, de UK is ook geen EU meerDat land mis ik ook.
Denk dat landen als Albanie weinig prioriteit hebben. Ze hebben niet echt iets om in de strijd te gooien zeg maar.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Comomeer. Echt, krijg je geen spijt van
Hmm, maar eens moet de rest van de wereld toch ook weer eens open?
Binnenkort komen de Schotten terugquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, de UK is ook geen EU meerDat land mis ik ook.
Ehm, nou...quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
niet dat het effectief heel veel verschil maakt
Mag het hopen!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnenkort komen de Schotten terug
Ben jij als halve Schot presbyterian?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of hij bijt als goed Katholiek in je ballen.
Nou Liesje, please meet Giovanni en Giancarlo.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat landen als Albanie weinig prioriteit hebben. Ze hebben niet echt iets om in de strijd te gooien zeg maar.
Dacht zelf aan vliegen op Pisa of Bologna en dan Florence en dagje Venetie en misschien San Marino even meepakken. Ben nog Italie maagd.
Maar liever dus wat langer naar Albanie en dan nog een weekje Italie.
As ifquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnenkort komen de Schotten terug
Florence-Venetië is wel een grote afstand, toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat landen als Albanie weinig prioriteit hebben. Ze hebben niet echt iets om in de strijd te gooien zeg maar.
Dacht zelf aan vliegen op Pisa of Bologna en dan Florence en dagje Venetie en misschien San Marino even meepakken. Ben nog Italie maagd.
Maar liever dus wat langer naar Albanie en dan nog een weekje Italie.
Niet praktiserend Katholiek, heb wel doopnamen van hier tot de Maan.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben jij als halve Schot presbyterian?
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou Liesje, please meet Giovanni en Giancarlo.
Ik moet er wel extra shit voor regelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
voor reizigers he..
door paspoort/ID controle moest je toch al..
Ja maar als ik als basis Bologna neem kan het misschien wel? Ik ga Siena ook even googlen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Florence-Venetië is wel een grote afstand, toch?
In die hoek is Siena ook tof
2-3 uurtjes rijden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
treinen zijn prima te doen in Italiequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hahaha, Interessant!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet praktiserend Katholiek, heb wel doopnamen van hier tot de Maan.
quote:
Ja ik kan daar gewoon niet zoveel mee.quote:
Ik ben wel afhankelijk van het OV maar het valt me reuze mee die tijden. Heb wel eens hele dag in een bus gezeten. En geloof best dat er genoeg te zien is in beiden hoor, maar eerste keer dus beetje oriënteren enzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
2-3 uurtjes rijden.
Maar in zowel Florence als Venetië is genoeg te zien voor één vakantie.
43 lettersquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha, Interessant!Heb ondanks mijn super katholieke vader gelukkig geen doopnamen gekregen, mn oudere zus eentje, maria, lekker suf ook
maar is toch leukquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja ik kan daar gewoon niet zoveel mee.
zoals ik het nu lees kan je tot oktober 2021 blijven reizen zoals het is, daarna vervalt o.a. europeesche ID bewijs.. (ergo paspoort nodig)quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet er wel extra shit voor regelen.
WTFquote:
Jup, heb ik ook gedaan van Rome naar Napels. En van Garda naar Verona en Venetië.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
treinen zijn prima te doen in Italie
Zelfs de oude Fyras rijden er vrolijk rond
Treinverbinding zal ook wel prima zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben wel afhankelijk van het OV maar het valt me reuze mee die tijden. Heb wel eens hele dag in een bus gezeten. En geloof best dat er genoeg te zien is in beiden hoor, maar eerste keer dus beetje oriënteren enzo.
Florence heb ik drie dagen rondgeslenterd. Venetië helaas maar 1 dag geweest.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
2-3 uurtjes rijden.
Maar in zowel Florence als Venetië is genoeg te zien voor één vakantie.
Buda vind de omroepstem geil op de stations.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben wel afhankelijk van het OV maar het valt me reuze mee die tijden. Heb wel eens hele dag in een bus gezeten. En geloof best dat er genoeg te zien is in beiden hoor, maar eerste keer dus beetje oriënteren enzo.
Luxe denk ik zelfs. Normaal verplaats ik me vooral met gammele minibusjes. Maar stiekem zijn die wel het leukst Dat het dan vol is en je op een leeg krat in het gangpad mag gaan zitten.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Treinverbinding zal ook wel prima zijn
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buda vind de omroepstem geil op de stations.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |