kan dat niet samen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje![]()
Dacht dat het de #viesdik SC was.
Ookquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje![]()
Meestal gaan die 2 dingen samenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje![]()
Why not both?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje![]()
Daar was ik vroeger wel goed op met de Wiiquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je weet toch dat we ook samen online mario karten e.d.?
O ja, de UK is ook geen EU meerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb (of ja, had, want stomme Britten) over het algemeen weinig te zoeken buiten EU, maar hrrrr.
Of hij bijt als goed Katholiek in je ballen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft een hoop zware oude boeken om mee te gooien
Star Warsquote:
niet dat het effectief heel veel verschil maaktquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, de UK is ook geen EU meerDat land mis ik ook.
Denk dat landen als Albanie weinig prioriteit hebben. Ze hebben niet echt iets om in de strijd te gooien zeg maar.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Comomeer. Echt, krijg je geen spijt van
Hmm, maar eens moet de rest van de wereld toch ook weer eens open?
Binnenkort komen de Schotten terugquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, de UK is ook geen EU meerDat land mis ik ook.
Ehm, nou...quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
niet dat het effectief heel veel verschil maakt
Mag het hopen!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnenkort komen de Schotten terug
Ben jij als halve Schot presbyterian?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of hij bijt als goed Katholiek in je ballen.
Nou Liesje, please meet Giovanni en Giancarlo.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat landen als Albanie weinig prioriteit hebben. Ze hebben niet echt iets om in de strijd te gooien zeg maar.
Dacht zelf aan vliegen op Pisa of Bologna en dan Florence en dagje Venetie en misschien San Marino even meepakken. Ben nog Italie maagd.
Maar liever dus wat langer naar Albanie en dan nog een weekje Italie.
As ifquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnenkort komen de Schotten terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |