Ik heb gelukkig geen geld en plek voor lego.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
oh boy..
ik heb nog een sandcrawler liggen, de X wing , boba fetts schip.. en dan mis ik er vast nog een paar
Nog nooit gespeeld haha, zag er moeilijk uit. Gekregen met kerst een keertje.quote:
Die is 1,59 en weegt 58 kilo.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, anders krijg ik ruzie met Etto
Ik heb (of ja, had, want stomme Britten) over het algemeen weinig te zoeken buiten EU, maar hrrrr.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nogal. Ik voel me ook echt opgesloten. Claustrofobisch zelfs een beetje
Jepquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, anders krijg ik ruzie met Etto
Hoezo kom je daar nu pas achter?quote:
plek heb ik inmiddels ook niet meer hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen geld en plek voor lego.
kan dat niet samen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje![]()
Dacht dat het de #viesdik SC was.
Ookquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje![]()
Meestal gaan die 2 dingen samenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje![]()
Why not both?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje![]()
Daar was ik vroeger wel goed op met de Wiiquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je weet toch dat we ook samen online mario karten e.d.?
O ja, de UK is ook geen EU meerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb (of ja, had, want stomme Britten) over het algemeen weinig te zoeken buiten EU, maar hrrrr.
Of hij bijt als goed Katholiek in je ballen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft een hoop zware oude boeken om mee te gooien
Star Warsquote:
niet dat het effectief heel veel verschil maaktquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, de UK is ook geen EU meerDat land mis ik ook.
Denk dat landen als Albanie weinig prioriteit hebben. Ze hebben niet echt iets om in de strijd te gooien zeg maar.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Comomeer. Echt, krijg je geen spijt van
Hmm, maar eens moet de rest van de wereld toch ook weer eens open?
Binnenkort komen de Schotten terugquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, de UK is ook geen EU meerDat land mis ik ook.
Ehm, nou...quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
niet dat het effectief heel veel verschil maakt
Mag het hopen!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnenkort komen de Schotten terug
Ben jij als halve Schot presbyterian?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of hij bijt als goed Katholiek in je ballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |