Ik heb voorlopig genoeg aan de EU, maar ik kan me voorstellen dat Liesje Albaantje heel erg mistquote:
Hmm, even kijken: Emmen, begane grond, slippers bij de achterdeur.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:54 schreef Amarantha het volgende:
En nog wat kleine prut, heb een plank in mijn boekenkast voor alle kleine Star Wars prut. Klein muziekdoosje heb ik ook. ❤️
Yep! We'll keep on keeping onquote:
Ik ben het gelimiteerde gevoel vooral een beetje zat.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig genoeg aan de EU, maar ik kan me voorstellen dat Liesje Albaantje heel erg mist
Wat is die rode doos eigenlijk op die foto van van de week, een bordspel?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Ook nog steeds erg blij met mijn Star Wars portemonnee.
Nerd and proud!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Voel me wel beetje nerd als ik dat allemaal zo zeg.
Als je Grugo maar laat staan.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, even kijken: Emmen, begane grond, slippers bij de achterdeur.
Check.
Nogal. Ik voel me ook echt opgesloten. Claustrofobisch zelfs een beetjequote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben het gelimiteerde gevoel vooral een beetje zat.
Star Wars riskquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is die rode doos eigenlijk op die foto van van de week, een bordspel?
oh boy..quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kom er wel achter waar je woont. Ik heb drie Star Wars lego poppetjes en nog een klein iets wat ik nog moet bouwen wat nog in het zakje zit.
Ik heb gelukkig geen geld en plek voor lego.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
oh boy..
ik heb nog een sandcrawler liggen, de X wing , boba fetts schip.. en dan mis ik er vast nog een paar
Nog nooit gespeeld haha, zag er moeilijk uit. Gekregen met kerst een keertje.quote:
Die is 1,59 en weegt 58 kilo.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, anders krijg ik ruzie met Etto
Ik heb (of ja, had, want stomme Britten) over het algemeen weinig te zoeken buiten EU, maar hrrrr.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nogal. Ik voel me ook echt opgesloten. Claustrofobisch zelfs een beetje
Jepquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, anders krijg ik ruzie met Etto
Hoezo kom je daar nu pas achter?quote:
plek heb ik inmiddels ook niet meer hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen geld en plek voor lego.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |