Florence-Venetië is wel een grote afstand, toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat landen als Albanie weinig prioriteit hebben. Ze hebben niet echt iets om in de strijd te gooien zeg maar.
Dacht zelf aan vliegen op Pisa of Bologna en dan Florence en dagje Venetie en misschien San Marino even meepakken. Ben nog Italie maagd.
Maar liever dus wat langer naar Albanie en dan nog een weekje Italie.
Niet praktiserend Katholiek, heb wel doopnamen van hier tot de Maan.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben jij als halve Schot presbyterian?
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou Liesje, please meet Giovanni en Giancarlo.
Ik moet er wel extra shit voor regelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
voor reizigers he..
door paspoort/ID controle moest je toch al..
Ja maar als ik als basis Bologna neem kan het misschien wel? Ik ga Siena ook even googlen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Florence-Venetië is wel een grote afstand, toch?
In die hoek is Siena ook tof
2-3 uurtjes rijden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
treinen zijn prima te doen in Italiequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hahaha, Interessant!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet praktiserend Katholiek, heb wel doopnamen van hier tot de Maan.
quote:
Ja ik kan daar gewoon niet zoveel mee.quote:
Ik ben wel afhankelijk van het OV maar het valt me reuze mee die tijden. Heb wel eens hele dag in een bus gezeten. En geloof best dat er genoeg te zien is in beiden hoor, maar eerste keer dus beetje oriënteren enzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
2-3 uurtjes rijden.
Maar in zowel Florence als Venetië is genoeg te zien voor één vakantie.
43 lettersquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha, Interessant!Heb ondanks mijn super katholieke vader gelukkig geen doopnamen gekregen, mn oudere zus eentje, maria, lekker suf ook
maar is toch leukquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja ik kan daar gewoon niet zoveel mee.
zoals ik het nu lees kan je tot oktober 2021 blijven reizen zoals het is, daarna vervalt o.a. europeesche ID bewijs.. (ergo paspoort nodig)quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet er wel extra shit voor regelen.
WTFquote:
Jup, heb ik ook gedaan van Rome naar Napels. En van Garda naar Verona en Venetië.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
treinen zijn prima te doen in Italie
Zelfs de oude Fyras rijden er vrolijk rond
Treinverbinding zal ook wel prima zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben wel afhankelijk van het OV maar het valt me reuze mee die tijden. Heb wel eens hele dag in een bus gezeten. En geloof best dat er genoeg te zien is in beiden hoor, maar eerste keer dus beetje oriënteren enzo.
Florence heb ik drie dagen rondgeslenterd. Venetië helaas maar 1 dag geweest.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
2-3 uurtjes rijden.
Maar in zowel Florence als Venetië is genoeg te zien voor één vakantie.
Buda vind de omroepstem geil op de stations.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben wel afhankelijk van het OV maar het valt me reuze mee die tijden. Heb wel eens hele dag in een bus gezeten. En geloof best dat er genoeg te zien is in beiden hoor, maar eerste keer dus beetje oriënteren enzo.
Luxe denk ik zelfs. Normaal verplaats ik me vooral met gammele minibusjes. Maar stiekem zijn die wel het leukst Dat het dan vol is en je op een leeg krat in het gangpad mag gaan zitten.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Treinverbinding zal ook wel prima zijn
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buda vind de omroepstem geil op de stations.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |