Oh vrienden zie ik al heel lang niet meer in het weekend. Altijd doordeweeks nu haha.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben echt een doos maar ik moet echt weer wennen aan sociale weekenden en de hort op in de weekenden
Had ik niet, scheelt nu weer wat op de rit krijgenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik probeer mijn sociale leven weer beetje op de rit te krijgen.
quote:
ik erger mij heeeel snel aan mensen op straat merk ikquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sociale dingen zijn ook gewoon drie keer zo vermoeiend als eerst.
Ik zou CL real life soap kijkenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Screw the Kardashians, dit soort mensen is toch veel leuker om te volgen met een camera![]()
Ik moest ook altijd zo lachen om die Roy Donders. Daar ging ook nooit wat normaal
Er is een filmpje van mij in Singapore, dat ik 's avonds op zo'n luchtbrug tussen die metalen gekleurde bomen loop en loop te gieren omdat het een beetje wiebelde allemaal.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Screw the Kardashians, dit soort mensen is toch veel leuker om te volgen met een camera![]()
Ik moest ook altijd zo lachen om die Roy Donders. Daar ging ook nooit wat normaal
Ben je er geweest? Ik heb nog niks van voormalig Joegoslavië gezienquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Mooi land ook voor wat ik ervan gezien heb. En vind ze gewoon veel aanvallender spelen en daar is wel lef voor nodig,
Maar als ik dat niet doe voel ik mij ongelukkig.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vandaag veel van mijn collega's ein-de-lijk weer eens een keer live gezien. Zo fijn!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat deed ik altijd al.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik erger mij heeeel snel aan mensen op straat merk ik
Zonder bommen want dat is vrij ordi?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat een saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaie wedstrijd... Alsof twee Etto's stratego tegen elkaar spelen.
Ik heb er veel die wat verder weg wonen dus door de week juist nietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh vrienden zie ik al heel lang niet meer in het weekend. Altijd doordeweeks nu haha.
precies, en geen agressieve aanvallen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder bommen want dat is vrij ordi?
Ex van me ging een kwartier lang foto's staan maken van een plastic vleermuis in de Apenheul.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is een filmpje van mij in Singapore, dat ik 's avonds op zo'n luchtbrug tussen die metalen gekleurde bomen loop en loop te gieren omdat het een beetje wiebelde allemaal.
Had de botanische tuinen ook wakker gegild vanwege een hagedis. En de dierentuin vanwege vleermuizen.
Risk lijkt me ook wel iets voor jou.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
precies, en geen agressieve aanvallen.
Duurt altijd ook kei-lang zo'n pot
Ik post het meer omdat LUKA Modric scoorde voor HRVATSKAAAAAAAAAAAAAaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Sorry hoor, smaken verschillen enzo, i know, maae wat een ontzettend kutnummer vond ik dat altijd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me ging een kwartier lang foto's staan maken van een plastic vleermuis in de Apenheul.
Yep was mijn tweede tripje alleen dus toen was alles nog spannend.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je er geweest? Ik heb nog niks van voormalig Joegoslavië gezien
Klopt, Jakoetsk moet en zal ik hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Risk lijkt me ook wel iets voor jou.
Hmmm, maakt het er niet beter opquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik post het meer omdat LUKA Modric scoorde voor HRVATSKAAAAAAAAAAAAAa
![]()
![]()
Je moet ook niet daten op de sociale werkplaatsquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me ging een kwartier lang foto's staan maken van een plastic vleermuis in de Apenheul.
Nu wil ik een split.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep was mijn tweede tripje alleen dus toen was alles nog spannend.Was in Split en omstreken en ook nog naar de watervallen geweest en beetje omgeving verkend met de bus. Ben je nog helemaal niet in die hoek geweest?
Ik ben Rickquote:
Waren die watervallen in Plitvice?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep was mijn tweede tripje alleen dus toen was alles nog spannend.Was in Split en omstreken en ook nog naar de watervallen geweest en beetje omgeving verkend met de bus. Ben je nog helemaal niet in die hoek geweest?
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:29 schreef Amarantha het volgende:
Morgen naar een vriendin. Een andere vriendin van haar is ineens overleden, zo triest. 😔 Hopelijk kan ik beetje afleiding brengen.
Oh noes... triestquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:29 schreef Amarantha het volgende:
Morgen naar een vriendin. Een andere vriendin van haar is ineens overleden, zo triest. 😔 Hopelijk kan ik beetje afleiding brengen.
Komt wel dichtbij zo. Relatief dan.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Vrijdag als het goed is naar een Lego winkel in Gorinchem
Millennium Falcon alsjeblieft.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Och, sneu.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:29 schreef Amarantha het volgende:
Nee Krka, Plitvice zijn een stuk noordelijker. Kroatie is wel redelijk "schoon" in vergelijking met andere landen daar,quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waren die watervallen in Plitvice?
NeeMeest zuidelijke dat ik in die contreien ben geweest is Pécs in Hongarije.
leuk zaakje, das brickshopquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik kwam in Praag een Lego museum tegen. Ben er niet in geweest, Vind Lego best wel leuk, maar net niet leuk genoeg om er naar binnen gaanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Nog een in doos hoop ik?quote:
Nou in je doos dus.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou niet weten waar ik dat ding moest laten.
Mijn ouders waren er erg over te spreken. Vonden de mensen ook erg vriendelijk. Nou ja, misschien volgend jaar eens. Eerst maar zien dat ik weer in Hongarije komquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee Krka, Plitvice zijn een stuk noordelijker. Kroatie is wel redelijk "schoon" in vergelijking met andere landen daar,
1 in doos maar wel een keer gebouwd (de 10179)quote:
Heb er eigenlijk ook helemaal geen plek voor.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou niet weten waar ik dat ding moest laten.
Hongarije is al groen toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ouders waren er erg over te spreken. Vonden de mensen ook erg vriendelijk. Nou ja, misschien volgend jaar eens. Eerst maar zien dat ik weer in Hongarije kom
Misschien ook wel Roodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Zo groot is m'n doos echt niet hoor.quote:
Toch wel trots dat we de leukste supporters hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het spelletje uitvinden en dan eerste ronde eruit vliegen.
Ooh, derp, verschillende versies. Dat klinkt al logischer.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
1 in doos maar wel een keer gebouwd (de 10179)
en 1 on display, de nieuwste, uiteraard ook doos aanwezig
*noteertquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo groot is m'n doos echt niet hoor.
Hoewel, helemaal niet.
Oh dat was een zeer late reactie op het doelpunt van Kroatiëquote:
Het gaat over dozen, dan gaat het wel hard jaquote:
Ja, maar wij nog nietquote:
Geen komkommer door de gang, dat heb je wel nodig om dat Legoding te stallen.quote:
De tartan army zijn de bestequote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch wel trots dat we de leukste supporters hebben.
Pics van de kattenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:39 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Mijn katten houden erg van dozen.
Even voorzichtig passen en meten met Chewbacca.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen komkommer door de gang, dat heb je wel nodig om dat Legoding te stallen.
Alsof ik dat ooit gedaan heb? wtfquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:40 schreef Amarantha het volgende:
Dacht @:uitstraling stuurt vieze dms ofzo.
Al even niet gehadquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:40 schreef Amarantha het volgende:
Dacht @:uitstraling stuurt vieze dms ofzo.
Wat reageer je ineens serieus.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof ik dat ooit gedaan heb? wtf
Oh dan heb je wel grote kans dat het goed komt. Ik heb 2 weken vrij eind september begin oktober naar nog geen idee wat ik ga doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar wij nog nietDus we mogen er nog niet in.
Mijn vakantie staat gepland voor begin september, gelijk na de zomervakanties.
Zal ik van de week wel even doenquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:42 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Zal ik van de week wel even doen
Niet naar Albaantje?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dan heb je wel grote kans dat het goed komt. Ik heb 2 weken vrij eind september begin oktober naar nog geen idee wat ik ga doen.
Doe mij maar rugby dan, of de highland games ofzo, ijshockey zou ik helemaal geweldig vinden, hoe ruiger de sport hoe beter wat mij betreftquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ze in 'rokjes' gaan voetballen overweeg ik te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |