Ik kwam in Praag een Lego museum tegen. Ben er niet in geweest, Vind Lego best wel leuk, maar net niet leuk genoeg om er naar binnen gaanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Vrijdag als het goed is naar een Lego winkel in Gorinchem
Nog een in doos hoop ik?quote:
Nou in je doos dus.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou niet weten waar ik dat ding moest laten.
Mijn ouders waren er erg over te spreken. Vonden de mensen ook erg vriendelijk. Nou ja, misschien volgend jaar eens. Eerst maar zien dat ik weer in Hongarije komquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee Krka, Plitvice zijn een stuk noordelijker. Kroatie is wel redelijk "schoon" in vergelijking met andere landen daar,
1 in doos maar wel een keer gebouwd (de 10179)quote:
Heb er eigenlijk ook helemaal geen plek voor.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou niet weten waar ik dat ding moest laten.
Hongarije is al groen toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ouders waren er erg over te spreken. Vonden de mensen ook erg vriendelijk. Nou ja, misschien volgend jaar eens. Eerst maar zien dat ik weer in Hongarije kom
Misschien ook wel Roodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Zo groot is m'n doos echt niet hoor.quote:
Toch wel trots dat we de leukste supporters hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het spelletje uitvinden en dan eerste ronde eruit vliegen.
Ooh, derp, verschillende versies. Dat klinkt al logischer.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
1 in doos maar wel een keer gebouwd (de 10179)
en 1 on display, de nieuwste, uiteraard ook doos aanwezig
*noteertquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo groot is m'n doos echt niet hoor.
Hoewel, helemaal niet.
Oh dat was een zeer late reactie op het doelpunt van Kroatiëquote:
Het gaat over dozen, dan gaat het wel hard jaquote:
Ja, maar wij nog nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |