De tartan army zijn de bestequote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch wel trots dat we de leukste supporters hebben.
Pics van de kattenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:39 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Mijn katten houden erg van dozen.
Even voorzichtig passen en meten met Chewbacca.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen komkommer door de gang, dat heb je wel nodig om dat Legoding te stallen.
Alsof ik dat ooit gedaan heb? wtfquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:40 schreef Amarantha het volgende:
Dacht @:uitstraling stuurt vieze dms ofzo.
Al even niet gehadquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:40 schreef Amarantha het volgende:
Dacht @:uitstraling stuurt vieze dms ofzo.
Wat reageer je ineens serieus.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof ik dat ooit gedaan heb? wtf
Oh dan heb je wel grote kans dat het goed komt. Ik heb 2 weken vrij eind september begin oktober naar nog geen idee wat ik ga doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar wij nog nietDus we mogen er nog niet in.
Mijn vakantie staat gepland voor begin september, gelijk na de zomervakanties.
Zal ik van de week wel even doenquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:42 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Zal ik van de week wel even doen
Niet naar Albaantje?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dan heb je wel grote kans dat het goed komt. Ik heb 2 weken vrij eind september begin oktober naar nog geen idee wat ik ga doen.
Doe mij maar rugby dan, of de highland games ofzo, ijshockey zou ik helemaal geweldig vinden, hoe ruiger de sport hoe beter wat mij betreftquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ze in 'rokjes' gaan voetballen overweeg ik te kijken
Ooit rugby training meegedaan. Dat was best pittig.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Doe mij maar rugby dan, of de highland games ofzo, ijshockey zou ik helemaal geweldig vinden, hoe ruiger de sport hoe beter wat mij betreft![]()
Ik wil zo dolgraag naar Albaantje.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet naar Albaantje?![]()
Of wil je nieuw gebied ontginnen?
Er is toch geen echt Schots IJshockeyteam. Daar is toch een GB-team van???quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Doe mij maar rugby dan, of de highland games ofzo, ijshockey zou ik helemaal geweldig vinden, hoe ruiger de sport hoe beter wat mij betreft![]()
Waar woon je en wanneer ben je NIET thuis?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de nieuwe is dat
van de oude kan ik zo snel de foto niet vinden
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar woon je en wanneer ben je NIET thuis?
Heel de zomer niet vorig jaar?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil zo dolgraag naar Albaantje.Maar die is vorig jaar ook niet geel geworden in die periode. Zou het liefste 10 dagen ofzo even langs mijn favo plekjes. En dan in november ofzo weekje Italie.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je je slippers/schoenen trouwens nog teruggekregen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |