Sorry dat ik moet lachen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik m'n tattoo liet zetten, dat was wel weer gênant. Ik moest op die bank liggen op m'n buik. Ik ben zo gracieus als een zeekoe dus ik klom er heel lomp op en toen flikkerde bijna de hele boel om. Kon wel door de grond zakken.
Letterlijk.
Ik ben echt een doos maar ik moet echt weer wennen aan sociale weekenden en de hort op in de weekendenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik probeer mijn sociale leven weer beetje op de rit te krijgen.
hoiquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:21 schreef Amarantha het volgende:
Sorry hoor, smaken verschillen enzo, i know, maae wat een ontzettend kutnummer vond ik dat altijdquote:
Screw the Kardashians, dit soort mensen is toch veel leuker om te volgen met een cameraquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik m'n tattoo liet zetten, dat was wel weer gênant. Ik moest op die bank liggen op m'n buik. Ik ben zo gracieus als een zeekoe dus ik klom er heel lomp op en toen flikkerde bijna de hele boel om. Kon wel door de grond zakken.
Letterlijk.
da haj dachtquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:21 schreef Amarantha het volgende:
Sociale dingen zijn ook gewoon drie keer zo vermoeiend als eerst.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben echt een doos maar ik moet echt weer wennen aan sociale weekenden en de hort op in de weekenden
Ok, je bent liefquote:
Voor x uur besteld morgen in huis? Als ze dat niet nakomen dan ben ik daar ook snel klaar mee.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:22 schreef mschol het volgende:
fijn van die bedrijven die min of meer beloven iets te verzenden voor een bepaalde tijd, je zeer ruim van te voren besteld (3-4 uur eerder) en dan niet verzenden
het is niet dat ik volledig onbegripvol ben, werk ook in die tak van sport, maar jammer is het wel
Oh vrienden zie ik al heel lang niet meer in het weekend. Altijd doordeweeks nu haha.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben echt een doos maar ik moet echt weer wennen aan sociale weekenden en de hort op in de weekenden
Had ik niet, scheelt nu weer wat op de rit krijgenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:21 schreef Amarantha het volgende:
quote:
ik erger mij heeeel snel aan mensen op straat merk ikquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sociale dingen zijn ook gewoon drie keer zo vermoeiend als eerst.
Ik zou CL real life soap kijkenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Screw the Kardashians, dit soort mensen is toch veel leuker om te volgen met een camera![]()
Ik moest ook altijd zo lachen om die Roy Donders. Daar ging ook nooit wat normaal
Er is een filmpje van mij in Singapore, dat ik 's avonds op zo'n luchtbrug tussen die metalen gekleurde bomen loop en loop te gieren omdat het een beetje wiebelde allemaal.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Screw the Kardashians, dit soort mensen is toch veel leuker om te volgen met een camera![]()
Ik moest ook altijd zo lachen om die Roy Donders. Daar ging ook nooit wat normaal
Ben je er geweest? Ik heb nog niks van voormalig Joegoslavië gezienquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Mooi land ook voor wat ik ervan gezien heb. En vind ze gewoon veel aanvallender spelen en daar is wel lef voor nodig,
Maar als ik dat niet doe voel ik mij ongelukkig.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vandaag veel van mijn collega's ein-de-lijk weer eens een keer live gezien. Zo fijn!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat deed ik altijd al.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik erger mij heeeel snel aan mensen op straat merk ik
Zonder bommen want dat is vrij ordi?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat een saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaie wedstrijd... Alsof twee Etto's stratego tegen elkaar spelen.
Ik heb er veel die wat verder weg wonen dus door de week juist nietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh vrienden zie ik al heel lang niet meer in het weekend. Altijd doordeweeks nu haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |