SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door CherokeeRose2021 op 22-06-2021 22:11:48 ]Physically I am here but mentally I am in a galaxy far far away.
Heb verder ook geen idee, als ze het zelf maar snappenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar homo's zijn toch ook queer en een G voor Gay hadden we al.. Zo verwarrend dit
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Helemaal niets mis met de TT maar dat plaatje is wel nasty.
Normaal doet persoon die als laatste iets zei een nieuwe openen maar dacht leuk moment voor jou om eens te proberen.quote:
was voor het vorige topicquote:
ik wil nog steeds eens naar schotland toe. ben nu al een paar keer in the lake district geweest maar schotland is niet heel veel verder van daar. Misschien maar een keer doorrijden die kant opquote:
Je bent altijd vrij om daarmee te doen wat je wil. Zolang onze plattegrond enz maar blijft staan haha.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik stond weer lekker voor lul bij de supermarkt. Mondkapje op dus beperkt blikveld naar onderen. Ten eerste was m'n riem losgegaan. Die is te groot dus dat extra stuk was uit het broeklusje gegaan en stak naar voren onder m'n shirt vandaan als een soort piemel.
Daarna had ik groente afgewogen. Stickertje erop geplakt. Ik naar de zelfscan. Stickertje weg. Groente opnieuw afwegen.
Ik had nog iemand bij de servicebalie besproken.
Loop ik buiten, mondkapje op. Toen zag ik dus die riem onder m'n shirt vandaan komen en dat het stickertje van de witlof op m'n tiet zat.
Ik stond weer lekker voor lul bij de supermarkt. Mondkapje op dus beperkt blikveld naar onderen. Ten eerste was m'n riem losgegaan. Die is te groot dus dat extra stuk was uit het broeklusje gegaan en stak naar voren onder m'n shirt vandaan als een soort piemel.
Daarna had ik groente afgewogen. Stickertje erop geplakt. Ik naar de zelfscan. Stickertje weg. Groente opnieuw afwegen.
Loop ik buiten, mondkapje af. Toen zag ik dus die riem onder m'n shirt vandaan komen en dat het stickertje van de witlof op m'n tiet zat.
CherryLips avonturenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:07 schreef CherryLips het volgende:
Loop ik buiten, mondkapje op. Toen zag ik dus die riem onder m'n shirt vandaan komen en dat het stickertje van de witlof op m'n tiet zat.
En hiervan heb je niet eens een foto gemaakt voor ons?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:07 schreef CherryLips het volgende:
Loop ik buiten, mondkapje af. Toen zag ik dus die riem onder m'n shirt vandaan komen en dat het stickertje van de witlof op m'n tiet zat.
Moet lachen om dat laatste haha.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:07 schreef CherryLips het volgende:
Kwiwi is wel een beetje lui de laatste tijd.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bent altijd vrij om daarmee te doen wat je wil. Zolang onze plattegrond enz maar blijft staan haha.
liesssssssssssjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo gaan die dingen ook in mijn leven.
Kwiwi FOK!t alleen maar mobiel tijdens de lange vakantiequote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwiwi is wel een beetje lui de laatste tijd.
Hebben de nieuwelingen al een beroep dan? En buren uitgekozen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwiwi is wel een beetje lui de laatste tijd.
Dat er een vreemde kerel op je af loopt, je 2,35 geeft en je tiet vastpakt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo gaan die dingen ook in mijn leven.
Heerlijk ditquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:07 schreef CherryLips het volgende:
Ettooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
liesssssssssssjeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Per DM neem ik aan?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben de nieuwelingen al een beroep dan? En buren uitgekozen?
Daarom alleen boodschappen doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:11 schreef kwiwi het volgende:
Je lijkt trouwens erg op m'n zusje @:CherryLips, daar beleef je ook altijd wat mee al ga je een stokbrood bij de supermarkt op de hoek halen
The lake district moet ook heel mooi zijn, daar ben ik dan weer nooit geweest, sowieso ben ik nooit in Engeland geweestquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wil nog steeds eens naar schotland toe. ben nu al een paar keer in the lake district geweest maar schotland is niet heel veel verder van daar. Misschien maar een keer doorrijden die kant op
Dit zou jij doenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat er een vreemde kerel op je af loopt, je 2,35 geeft en je tiet vastpakt.
Jij bent echt te goed voor deze wereld.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik zou zeggen: "Mademoiselle, er zit een sticker op uw boezem..." En daarna een roos geven ofzo.
RAAAAwwwwwwwwwwwrRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:13 schreef shiitake het volgende:
Maar @:Flory mag er ook nog bij in het dorp.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij bent echt te goed voor deze wereld.
Ik blunder vooral.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:11 schreef kwiwi het volgende:
Je lijkt trouwens erg op m'n zusje @:CherryLips, daar beleef je ook altijd wat mee al ga je een stokbrood bij de supermarkt op de hoek halen
Moeite zeker waard. Maar dan gelijk wel wat verder naar het noordenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wil nog steeds eens naar schotland toe. ben nu al een paar keer in the lake district geweest maar schotland is niet heel veel verder van daar. Misschien maar een keer doorrijden die kant op
Gaat het?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
RAAAAwwwwwwwwwwwrRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vraag mij wel af hoe je dan zo snel aan een roos komt. Of heb je die ergens in een jute tasje zodat je ze hier en daar hoffelijk uit kan delen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik zou zeggen: "Mademoiselle, er zit een sticker op uw boezem..." En daarna een roos geven ofzo.
Je kijkt nog naar tieten, er zit nog leven in jequote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Etto heeft gewoon altijd rozen mee voor het geval dat.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel af hoe je dan zo snel aan een roos komt. Of heb je die ergens in een jute tasje zodat je ze hier en daar hoffelijk uit kan delen?
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel af hoe je dan zo snel aan een roos komt. Of heb je die ergens in een jute tasje zodat je ze hier en daar hoffelijk uit kan delen?
Beeldende omschrijving pleasequote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik liep bij de fysio ook al te klooien.
Doe normaal.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekkere paddenstoelennnnnnnnnnnnn
Standaard bij me in een laklederen koffertje, speciaal voor dit soort occasies.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Van de behandeltafel gedonderd?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Plausiblequote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Etto heeft gewoon altijd rozen mee voor het geval dat.
ja om te checken of het niet te ordi wordt allemaal natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kijkt nog naar tieten, er zit nog leven in je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijkt me dus ook zoiets wat CL kan gebeuren.
Huehue?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:15 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:17 schreef kwiwi het volgende:
Hoe danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijkt me dus ook zoiets wat CL kan gebeuren.Your beauty never ever scared me.
Magisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijkt me dus ook zoiets wat CL kan gebeuren.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijkt me dus ook zoiets wat CL kan gebeuren.![]()
Hij heeft dit denk ik... voor de boodschapjes. En voor het werk heeft hij een sjieke leren herentas. Zo'n beetje zo'n stoffige die al jaaaaaren meegaat. En daar doet ie dan z'n broodtrommeltje in. Meer heeft hij ook niet mee... Oh ja en een kam om zijn zijscheiding netjes te kammen....quote:
Lol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijkt me dus ook zoiets wat CL kan gebeuren.
Ik klop even af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijkt me dus ook zoiets wat CL kan gebeuren.Tap tap tap
Niet stoffig hoor, strak afgeboend.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij heeft dit denk ik... voor de boodschapjes. En voor het werk heeft hij een sjieke leren herentas. Zo'n beetje zo'n stoffige die al jaaaaaren meegaat. En daar doet ie dan z'n broodtrommeltje in. Meer heeft hij ook niet mee... Oh ja en een kam om zijn zijscheiding netjes te kammen....
Nou ik kwam moeilijk overeind dus hij stond klaar om me te helpen, maar dat had ik niet door en ik ging dus heel moeilijk aan de andere kant erafquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van de behandeltafel gedonderd?
Maar wel een oude doorleefde, zij het goed onderhouden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet stoffig hoor, strak afgeboend.
En een vergeten plat wit broodje met aardebeienjam van een week oud.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij heeft dit denk ik... voor de boodschapjes. En voor het werk heeft hij een sjieke leren herentas. Zo'n beetje zo'n stoffige die al jaaaaaren meegaat. En daar doet ie dan z'n broodtrommeltje in. Meer heeft hij ook niet mee... Oh ja en een kam om zijn zijscheiding netjes te kammen....
Ik koop uiteraard enkel qualiteit.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar wel een oude doorleefde, zij het goed onderhouden.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ik kwam moeilijk overeind dus hij stond klaar om me te helpen, maar dat had ik niet door en ik ging dus heel moeilijk aan de andere kant erafDaar zei hij ook ook nog iets van, "ik sta hier hoor" of zoiets
Aardbeienjam is wel heel frivool en uitbundig, dat is enkel voor het weekend. Door de weeks is het gewoon sneetje wit met stof.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een vergeten plat wit broodje met aardebeienjam van een week oud.
Je wat?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik probeer mijn sociale leven weer beetje op de rit te krijgen.
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
Hey @:UitStraling! Is de whisky al op ofzo? Schotland heeft nu 3 doelpunten nodig!![]()
Sorry dat ik moet lachen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik m'n tattoo liet zetten, dat was wel weer gênant. Ik moest op die bank liggen op m'n buik. Ik ben zo gracieus als een zeekoe dus ik klom er heel lomp op en toen flikkerde bijna de hele boel om. Kon wel door de grond zakken.
Letterlijk.
Ik ben echt een doos maar ik moet echt weer wennen aan sociale weekenden en de hort op in de weekendenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:21 schreef Amarantha het volgende:
hoiquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:21 schreef Amarantha het volgende:
Sorry hoor, smaken verschillen enzo, i know, maae wat een ontzettend kutnummer vond ik dat altijdquote:
Screw the Kardashians, dit soort mensen is toch veel leuker om te volgen met een cameraquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik m'n tattoo liet zetten, dat was wel weer gênant. Ik moest op die bank liggen op m'n buik. Ik ben zo gracieus als een zeekoe dus ik klom er heel lomp op en toen flikkerde bijna de hele boel om. Kon wel door de grond zakken.
Letterlijk.
da haj dachtquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:21 schreef Amarantha het volgende:
Sociale dingen zijn ook gewoon drie keer zo vermoeiend als eerst.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben echt een doos maar ik moet echt weer wennen aan sociale weekenden en de hort op in de weekenden
Ok, je bent liefquote:
Voor x uur besteld morgen in huis? Als ze dat niet nakomen dan ben ik daar ook snel klaar mee.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:22 schreef mschol het volgende:
fijn van die bedrijven die min of meer beloven iets te verzenden voor een bepaalde tijd, je zeer ruim van te voren besteld (3-4 uur eerder) en dan niet verzenden
het is niet dat ik volledig onbegripvol ben, werk ook in die tak van sport, maar jammer is het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |