Klopt, maar makkelijk te vinden op internet, gewoon op Peter Steele Playgirl zoeken en voilàquote:
Jij hebt dus ook Schots bloed door je aderen? Net als Fo en US??quote:
Q staat toch gewoon voor queer? 🤔quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die Q erbij was gekomen om "overige" personen aan te duiden![]()
De Q is toch voor queers?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die Q erbij was gekomen om "overige" personen aan te duiden![]()
Moet een fokker zijn geweestquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Klopt, maar makkelijk te vinden op internet, gewoon op Peter Steele Playgirl zoeken en voilà
Ja , ben half schots, moeder komt daar vandaan en ben net als @UitStraling van de Robertson clan..what are the odds hè?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook Schots bloed door je aderen? Net als Fo en US??
Zo ver ik weet niet...maar ik heb er wel gewoond.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik vond Steele wel een toepasselijke pseudoniem voor hem. Zal ook wel bewust voor gekozen zijn. Bekt iig beter dan Ratajczyk (ja die moest ik even googlen)quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Klopt, maar makkelijk te vinden op internet, gewoon op Peter Steele Playgirl zoeken en voilà
Waar?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:47 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Zo ver ik weet niet...maar ik heb er wel gewoond.
Oh duh...was helemaal niet aan mij gerichtquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh duh...was helemaal niet aan mij gerichtnevermind dus
![]()
No way!!! Zo vaak geweest daar! Super leuk stadje !!quote:
Hahaha, nee, ik ging er voor werk heen en heb uiteindelijk een Rotterdammer aan de haak geslagenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nice one, Schotse man aan de haak geslagen?
Zo'n 3 jaar van 2004 tot 2007. Ben daarna nooit meer terug geweest. Toch eens doenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
No way!!! Zo vaak geweest daar! Super leuk stadje !!Hoelang en wanneer woonde je daar?
Maar homo's zijn toch ook queer en een G voor Gay hadden we al.. Zo verwarrend ditquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Q staat toch gewoon voor queer? 🤔
Nopes, leuk?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is 1 van jullie eigenlijk ooit in Dumfries geweest??
En dan niet de speler, maar dat plaatsje...![]()
![]()
Geen idee. Had er voor dit EK nog nooit van gehoord. Ben nog nooit in het VK geweestquote:
Misschien heb je nog tips voor @bitterbalquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:55 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Hahaha, nee, ik ging er voor werk heen en heb uiteindelijk een Rotterdammer aan de haak geslagen![]()
Het is inmiddels al uitquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien heb je nog tips voor @:bitterbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |