precies, en geen agressieve aanvallen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder bommen want dat is vrij ordi?
Ex van me ging een kwartier lang foto's staan maken van een plastic vleermuis in de Apenheul.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is een filmpje van mij in Singapore, dat ik 's avonds op zo'n luchtbrug tussen die metalen gekleurde bomen loop en loop te gieren omdat het een beetje wiebelde allemaal.
Had de botanische tuinen ook wakker gegild vanwege een hagedis. En de dierentuin vanwege vleermuizen.
Risk lijkt me ook wel iets voor jou.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
precies, en geen agressieve aanvallen.
Duurt altijd ook kei-lang zo'n pot
Ik post het meer omdat LUKA Modric scoorde voor HRVATSKAAAAAAAAAAAAAaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Sorry hoor, smaken verschillen enzo, i know, maae wat een ontzettend kutnummer vond ik dat altijd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me ging een kwartier lang foto's staan maken van een plastic vleermuis in de Apenheul.
Yep was mijn tweede tripje alleen dus toen was alles nog spannend.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je er geweest? Ik heb nog niks van voormalig Joegoslavië gezien
Klopt, Jakoetsk moet en zal ik hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Risk lijkt me ook wel iets voor jou.
Hmmm, maakt het er niet beter opquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik post het meer omdat LUKA Modric scoorde voor HRVATSKAAAAAAAAAAAAAa
![]()
![]()
Je moet ook niet daten op de sociale werkplaatsquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me ging een kwartier lang foto's staan maken van een plastic vleermuis in de Apenheul.
Nu wil ik een split.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep was mijn tweede tripje alleen dus toen was alles nog spannend.Was in Split en omstreken en ook nog naar de watervallen geweest en beetje omgeving verkend met de bus. Ben je nog helemaal niet in die hoek geweest?
Ik ben Rickquote:
Waren die watervallen in Plitvice?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep was mijn tweede tripje alleen dus toen was alles nog spannend.Was in Split en omstreken en ook nog naar de watervallen geweest en beetje omgeving verkend met de bus. Ben je nog helemaal niet in die hoek geweest?
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:29 schreef Amarantha het volgende:
Morgen naar een vriendin. Een andere vriendin van haar is ineens overleden, zo triest. 😔 Hopelijk kan ik beetje afleiding brengen.
Oh noes... triestquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:29 schreef Amarantha het volgende:
Morgen naar een vriendin. Een andere vriendin van haar is ineens overleden, zo triest. 😔 Hopelijk kan ik beetje afleiding brengen.
Komt wel dichtbij zo. Relatief dan.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Vrijdag als het goed is naar een Lego winkel in Gorinchem
Millennium Falcon alsjeblieft.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Och, sneu.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:29 schreef Amarantha het volgende:
Nee Krka, Plitvice zijn een stuk noordelijker. Kroatie is wel redelijk "schoon" in vergelijking met andere landen daar,quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waren die watervallen in Plitvice?
NeeMeest zuidelijke dat ik in die contreien ben geweest is Pécs in Hongarije.
leuk zaakje, das brickshopquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:30 schreef CherryLips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |