Dat is vroeg alquote:
Daar waait het ook altijd. Veel plezier!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Onderweg naar La Panne (De Panne).
Tweetalig gebied.
De Dees regelt dat wel!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:00 schreef oma-Nijn het volgende:
@:Deisyy, doe maar mooi weer tot aan Kerst.
Geen 30 graden a.u.b.
Dat is dan wel een groot verschil, als je weer terug gaat. Ben je daar op vakantie?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:16 schreef cafca het volgende:
Hier op Ameland is het mistig, en 13 graden. Ik zak zo weer af naar het zonnige zuiden, dan zal de temperatuur wel rap oplopen!
Yep, midweekje. Heerlijk weer gehad de afgelopen dagen, graad of 20 met een zonnetjequote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is dan wel een groot verschil, als je weer terug gaat. Ben je daar op vakantie?
Ja, warmer hoeft niet.quote:
Ah lekker zeg.. Dat is wel een prima tempratuurtjequote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Yep, midweekje. Heerlijk weer gehad de afgelopen dagen, graad op 20 met een zonnetje
Misschien dat er audities komen in de zomer en dat ze in oktober of zo weer beginnen.. Ik hou het in de gaten en laat het je wetenquote:
Ik ga mijn best doen, 20-25 graden is inderdaadquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:00 schreef oma-Nijn het volgende:
@:Deisyy, doe maar mooi weer tot aan Kerst.
Geen 30 graden a.u.b.
Alleen 's nachts onder de 20, wanneer het regent.quote:
Dat loopt snel op ja, hier was het 24 graden binnen op zijn warmst.quote:
Wow! Wat een verschilquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:16 schreef cafca het volgende:
Hier op Ameland is het mistig, en 13 graden. Ik zak zo weer af naar het zonnige zuiden, dan zal de temperatuur wel rap oplopen!
quote:
Das wel weer hendigquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, 20-25 graden is inderdaad
prima, met af en toe een tropische uitschieter naar 35 graden
[..]
Alleen 's nachts onder de 20, wanneer het regent.
[..]
Dat loopt snel op ja, hier was het 24 graden binnen op zijn warmst.
[..]
Wow! Wat een verschil
[..]![]()
Lekker multiquoten
Zal ik proberen niet te doenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet flauw vallen hoor.. welke wordt het ?
Kan je ook in 5g-appgroepquote:
Ben ik druk mee bezig.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk nog eens goed na wat je allemaal gedaan hebt ..
Gisteren bij de de AH,maar daar ligt hij niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem vooor het laatst gebruikt ?
Waar heb je hem normaal?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren bij de de AH,maar daar ligt hij niet.
Meteen laten cancelen en een nieuwe aanvragen.quote:
Altijd in mijn jas,maar die had ik gisteren niet aan.quote:
Thanks,ondertussen al gedaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meteen laten cancelen en een nieuwe aanvragen.
Duurt zo'n 3 werkdagen.
Voor het mooie wat cash opnemen bij de balie, als dat mogelijk is.
Ik mag morgen.quote:
Broekzakken gecheckt . Heb je hm aan Soul gegeven misschien?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Altijd in mijn jas,maar die had ik gisteren niet aan.
Daar gaat het dus fout.
Ja,en nee.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Broekzakken gecheckt . Heb je hm aan Soul gegeven misschien?
Hey Chef.quote:
En dat shirt dan.quote:
ZOnder opdruk van FF dat kan toch nietquote:
Dat was een onnodige slachtingquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:12 schreef Domnivoor het volgende:
Dat shirt is kennelijk een issue...
[ afbeelding ]
Herdenkingsshirt van de slag om Arnhem.
Geen drama van maken als je overal hebt gezocht, blokkeren en een nieuwe aanvragenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Chef.![]()
Nee zeker niet.Dit gebeurt me bijna nooit meer,in het verleden best heel vaak.
De waaibomensmileyquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOnder opdruk van FF dat kan toch niet
quote:
Heb ik ook gedaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen drama van maken als je overal hebt gezocht, blokkeren en een nieuwe aanvragen
GATVERDAMME!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zit momenteel naakt op de stoel hier
plakbillen.quote:
Ja die, gelukkig ga je aan je conditie werken anders zou die niet bewegen.quote:
Het is vrijdag dus mosselbiertje erbijquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gebakken mosselen op het menu, patatjes en sla erbij
Je bedoelt waarschijnlijk frietjes.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gebakken mosselen op het menu, patatjes en sla erbij
Ik heb er wel een lekker mosselwijntje bijquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is vrijdag dus mosselbiertje erbij
No way José!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk frietjes.
gefrituurde aardappelreepjesquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:
Bij gebrek aan draakje smiliequote:
@Paul heeft deze.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
![]()
Die ga ik op de eerstvolgende meet aantrekken
Tussen je billen?quote:
Heer aloa.quote:
omg die is hyperquote:
Fijn weekend.quote:
Is XXXXXXL.quote:
quote:
Ze leren het ook nooit hequote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lekker tegen je huigje tikken ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:52 schreef mario390 het volgende:
ik mak eigentlich met deze
ijs bijna dip trot
Heer GOA.quote:
Als je maarquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF![]()
En om eerlijk te zijn heb ik geen frieten
Net thuis.. ik ga eerst ff douchen en dan zadel ik een koude pony opquote:
Doe wel een cap op dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Net thuis.. ik ga eerst ff douchen en dan zadel ik een koude pony op
Ben ook blij met de airco op de slaapkamerquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
Best warm hier met @:Dotteke
[ afbeelding ]
FTFY.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
B
[..]
Ben ook blij met de airco op de slaapkamersuite
quote:
Probleem opgelost.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Lees het artikel gewoon voor je gaat zeikenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat is weer zo'n slap polder compromis
Tis gewoon FRIET.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Lees het artikel gewoon voor je gaat zeiken
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Patat is een rauwe aardappel![]()
Patat betekent dus 'aardappel' en 'frites' betekent dat het gefrituurd is. Aangezien je naast aardappelen nog veel meer kunt frituren, is het eigenlijk niet logisch om de bereidingswijze tot afkorting te maken. Maar ja, de aardappel is wel de koning onder de gefrituurde snack. De opper-frites is dus friet.Eind van dat artikel zegt dus dat mensen zowel noord als zuid gewoon te lui zijn om het hele woord in de mond te nemen, maar zuid heeft dus voor het minst belangrijke deel gekozen van het woord omdat patat al rauwe aardappel betekent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is dus gewoon patatfrites en allemaal luie mensen.
Maar voor discussies nooit te lui he? rare mensen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
je bent niet in dubaiquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
Best warm hier met @:Dotteke
[ afbeelding ]
Ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En het is weer french friesquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
Duitsers bestellen pommes,nou ja bestellen,ze befehlen.
Dat is een afkorting, want het staat op de kaart in Duitsland als "Pommes Frites".quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
Duitsers bestellen pommes,nou ja bestellen,ze befehlen.
En hamburger.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Lees het artikel gewoon voor je gaat zeiken
Dot staat even onder de douche nu,en dan gaan we een drankje doen en daarna een hapje eten van het buffet.quote:
Heb je de loempidel al gehad?quote:
MrsL.quote:
dat kann je je oma vertelenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dot staat even onder de douche nu,en dan gaan we een drankje doen en daarna een hapje eten van het buffet.
Die luistert niet meer,beetje dood.quote:
In Brabant hebben we dat al heel lang. Viandel noemen we hetquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:33 schreef engine het volgende:
[..]
In Brabant hebben we dat al heel lang. Viandel noemen we het
Ik smelt nu al bijna, probeer het rustig aan te doenquote:
Ik begin aardig te wennen nu.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik smelt nu al bijna, probeer het rustig aan te doen
Dat is wel even lekker,betje onweer.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:38 schreef mario390 het volgende:
27 grad was hhet , maar nu
ziet zo uit dat komt bum bum
Hier nog niks.quote:
Komt een hoop aan vanuit het zuiden wat ik net zie.quote:
Vollop zon nog hier.... vlakbij Brabant in het mooie Gelderlandquote:
Ik woon in Fryslân.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt een hoop aan vanuit het zuiden wat ik net zie.
Zit eraan te komen danquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vollop zon nog hier.... vlakbij Brabant in het mooie Gelderland
Jij houdt nog wel zonquote:
Moet jij niet naar DTS?quote:
De bedoeling is juist dat die ring er om blijft zitten tijdens het sluckenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:46 schreef mario390 het volgende:
![]()
charlies vriendin chelsea heeft
en ring gesluckt
Gaat dit over een cockring?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De bedoeling is juist dat die ring er om blijft zitten tijdens het slucken
Genietsje.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit lekker aan de Katjang Pedis met een![]()
Weekend!![]()
![]()
Ik zat net te kijken.. En volgens weerplaza blijft het hier tot morgenvroeg 9 uur droogquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen ze straks dus veilig spelen in het Wagenaarquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken.. En volgens weerplaza blijft het hier tot morgenvroeg 9 uur droog
Ja de mannen...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen ze straks dus veilig spelen in het Wagenaar
Ik hoorde dat de NOS alle wedstrijden uitzendt.. Blijf bij de NOS en live uitzendeingen steeds vaker mn twijfels hebbenquote:
Het gaat over een ring.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is nu zomerstop voor clubs .. EK komt er aan
wat is ek ?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is nu zomerstop voor clubs .. EK komt er aan
Je oranje neusquote:
Voetjebal Europees Kampioen.quote:
Waarom twijfels?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de NOS alle wedstrijden uitzendt.. Blijf bij de NOS en live uitzendeingen steeds vaker mn twijfels hebben
Soms denk ik dat hij dat expres doetquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voetjebal Europees Kampioen.
Nederland is kansloos.
Ik denk dat ze met de hakken over de sloot de volgende ronde gaan halenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voetjebal Europees Kampioen.
Nederland is kansloos.
Ik denk dat mario van ons wintquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met de hakken over de sloot de volgende ronde gaan halen
Je zit op een Nederlandse site Conjoquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:10 schreef mario390 het volgende:
bij me heet dat niet EK hoor
zondern EURO
Europameisterschaft
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ik denk dat van Basten gaat verrassen dit toernooi met 5 treffers
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ik denk dat van Basten gaat verrassen dit toernooi met 5 treffers
Oh dat snap je dan weer wel?quote:
Ik hoop op een lekker stukje noodweer ff , mooi vind ik datquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:15 schreef Chanel5 het volgende:
Het gaat straks lekker te keer met het weer.
ga trouwens
Bij mij een beetje dubbel, vind het ook mooi maar ook een beetje brrrquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoop op een lekker stukje noodweer ff , mooi vind ik dat
( Behalve dan te grote hagelstenen.. die mogen ergens anders vallen )
Uden verwacht 20.40quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voorlopig geeft buienrader hier geen spatje
Gelukkig zijn ze op fok niet zo strengquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Doping gebruik en een jaar lang geschorst ..
Johquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL, dan is Fok gehalveerd
De helft van heel weinig is ..............?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL, dan is Fok gehalveerd
Meer voor julliequote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat mag best.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:39 schreef Soury het volgende:
Ik baal van dat EK. Ik heb een oranje jas. Die draag ik graag
Die is leukquote:
Ja dan denken mensen dat ik me met voetbal bezig houquote:
Kan je qouten? En hoe kom je er omheen..........quote:
Ja dat gezeikquote:
daarom quote ik nooitquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je qouten? En hoe kom je er omheen..........
Nou bizar wel.. collega was gisterochtend gevaxed en wij voor de lol een magneet op zijn arm.. en wat denk je.. hij bleef plakken.. over zijn shirt heenquote:
Soms wat verwarrend maar je dekt jezelf in dusquote:
Ik ken dat soort collega'squote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou bizar wel.. collega was gisterochtend gevaxed en wij voor de lol een magneet op zijn arm.. en wat denk je.. hij bleef plakken.. over zijn shirt heen
Of een DTS eigenschap van vroegerquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms wat verwarrend maar je dekt jezelf in dus
Vroegerquote:
Terminator is binnenkort weer op tvquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou bizar wel.. collega was gisterochtend gevaxed en wij voor de lol een magneet op zijn arm.. en wat denk je.. hij bleef plakken.. over zijn shirt heen
Zag een 'reclame' ervoor voorbij komen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Alweer? Ik heb het al op verschillende zenders langs zien komen ..
Ah gezellig dan ... ook nog ouderwetse kwaliteit ipv digitally remastered ..quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag een 'reclame' ervoor voorbij komen.
Iets met VHS-movies ofzo.
Ik piraat somsquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah gezellig dan ... ook nog ouderwetse kwaliteit ipv digitally remastered ..
Of meer gewoon oud, want wie weet nou nog wat VHS is.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah gezellig dan ... ook nog ouderwetse kwaliteit ipv digitally remastered ..
Das niet mijn topic ...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of meer gewoon oud, want wie weet nou nog wat VHS is.
Past in een beetje in dat ene topic van jou
Tuurlijk wel, jij post er het meest in, dus bent gewoon de eigenaar gewordenquote:
Nou dan ...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, jij post er het meest in, dus bent gewoon de eigenaar geworden
hoezo lüg je vandaag zo gedruckt?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:57 schreef FreshFruit het volgende:
Zo met @:dotteke nog even in de sauna en dan naar een feestje.Dubai is echt leuk.
Nee niet echt, ik betaal er wel wat voorquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Die cheap downloads met Russische subtitles
En dan toch crap kwaliteit krijgen ..quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik betaal er wel wat voor
Ik zal jouw drucken.quote:
Hoe kom je daar bij? Ik gebruik dat al jaren. Prima films. series en ook boeken ik heb het graag voor overquote:
Iil be back.quote:
Ik wet het niet meer zo goed.. maar heb laatst een Terminator zitten kijken en daar was Arnie een gepensioneerde Terminatorquote:
OK...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Ik gebruik dat al jaren. Prima films. series en ook boeken ik heb het graag voor over
Jesus mutsquote:
Ik heb steeds deze in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wet het niet meer zo goed.. maar heb laatst een Terminator zitten kijken en daar was Arnie een gepensioneerde Terminator![]()
( < niet zo thuis in de Terminator scene)
A classicquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb steeds deze in mijn hoofd.
[ afbeelding ]
Welneequote:
Jij weet echt niks.quote:
Die loser !!! Laat me niet lachenquote:
Ik zwaai naar iedereen, weet alleen niet precies waar @FreshFruit woont...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:27 schreef drakin het volgende:
Heeft @:Cafca ook al naar @:Freshfruit gezwaaid tijdens het zuidelijker afzakken?
Of wordt er alleen naar dames gezwaaid?
Je zou zeggen in de Betuwe , zijn bijnaam is dan ook Flipjequote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zwaai naar iedereen, weet alleen niet precies waar @:Freshfruit woont...
Wees blij dat je geen buurman bent. Slang vermist en nu een spin. Joepiequote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:14 schreef cafca het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:14 schreef cafca het volgende:
[..]
quote:
Oh Oh...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen buurman bent. Slang vermist en nu een spin. Joepie
LOL nu die spin nogquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh Oh...
Was die van FF![]()
[ afbeelding ]
Uhuu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,quote:
Die doen niks joh.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen buurman bent. Slang vermist en nu een spin. Joepie
Als de Koningin van Lombardijequote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, Fryslân wist ik, maar ik ga niet van Holwerd tot Lemmer als een idioot zitten zwaaien
vroeger had je van die dingen voor in de auto:quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als de Koningin van Lombardije![]()
Inderdaad ja.. Grappig wel hoe van die rages ontstaan en weer uit stervenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:32 schreef cafca het volgende:
[..]
vroeger had je van die dingen voor in de auto:
[ afbeelding ]
Niet eensquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, Fryslân wist ik, maar ik ga niet van Holwerd tot Lemmer als een idioot zitten zwaaien
Ik heb net buiten Lemmer gewoond.Eesterga.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah bij die plas langs de snelwegquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb net buiten Lemmer gewoond.Eesterga.
Dat is bij Follega.quote:
Maar dat is toch afgebrand of ben ik in de war .. Zie wel een B&B daarquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is bij Follega.
Hier woonden wij.
[ afbeelding ]
Die afgebrande was in Vegelinsoord.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is toch afgebrand of ben ik in de war .. Zie wel een B&B daar
Nou, als ik nog eens langskom, zal ik zwaaienquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet eens![]()
Wonen zelfs meer op hetzelfde plekje in Fryslân
Mooi!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is bij Follega.
Hier woonden wij.
[ afbeelding ]
Volgens mij kom je daar langs als je vanuit de randstad naar Groningen rijdt..quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is bij Follega.
Hier woonden wij.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |