Wees blij dat je geen buurman bent. Slang vermist en nu een spin. Joepiequote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zwaai naar iedereen, weet alleen niet precies waar @:Freshfruit woont...

quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zwaai naar iedereen, weet alleen niet precies waar @:Freshfruit woont...
quote:

Oh Oh...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen buurman bent. Slang vermist en nu een spin. Joepie

LOL nu die spin nogquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh Oh...
Was die van FF![]()
[ afbeelding ]

Uhuu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,quote:

Die doen niks joh.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen buurman bent. Slang vermist en nu een spin. Joepie

Als de Koningin van Lombardijequote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, Fryslân wist ik, maar ik ga niet van Holwerd tot Lemmer als een idioot zitten zwaaien

vroeger had je van die dingen voor in de auto:quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als de Koningin van Lombardije![]()

Inderdaad ja.. Grappig wel hoe van die rages ontstaan en weer uit stervenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:32 schreef cafca het volgende:
[..]
vroeger had je van die dingen voor in de auto:
[ afbeelding ]

Niet eensquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, Fryslân wist ik, maar ik ga niet van Holwerd tot Lemmer als een idioot zitten zwaaien

Ik heb net buiten Lemmer gewoond.Eesterga.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:27 schreef cafca het volgende:
[..]

Ah bij die plas langs de snelwegquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb net buiten Lemmer gewoond.Eesterga.

Dat is bij Follega.quote:

Maar dat is toch afgebrand of ben ik in de war .. Zie wel een B&B daarquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is bij Follega.
Hier woonden wij.
[ afbeelding ]

Die afgebrande was in Vegelinsoord.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is toch afgebrand of ben ik in de war .. Zie wel een B&B daar

Nou, als ik nog eens langskom, zal ik zwaaienquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet eens![]()
Wonen zelfs meer op hetzelfde plekje in Fryslân

Mooi!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is bij Follega.
Hier woonden wij.
[ afbeelding ]

Volgens mij kom je daar langs als je vanuit de randstad naar Groningen rijdt..quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is bij Follega.
Hier woonden wij.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |