MrsL.quote:
dat kann je je oma vertelenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dot staat even onder de douche nu,en dan gaan we een drankje doen en daarna een hapje eten van het buffet.
Die luistert niet meer,beetje dood.quote:
In Brabant hebben we dat al heel lang. Viandel noemen we hetquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:33 schreef engine het volgende:
[..]
In Brabant hebben we dat al heel lang. Viandel noemen we het
Ik smelt nu al bijna, probeer het rustig aan te doenquote:
Ik begin aardig te wennen nu.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik smelt nu al bijna, probeer het rustig aan te doen
Dat is wel even lekker,betje onweer.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:38 schreef mario390 het volgende:
27 grad was hhet , maar nu
ziet zo uit dat komt bum bum
Hier nog niks.quote:
Komt een hoop aan vanuit het zuiden wat ik net zie.quote:
Vollop zon nog hier.... vlakbij Brabant in het mooie Gelderlandquote:
Ik woon in Fryslân.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt een hoop aan vanuit het zuiden wat ik net zie.
Zit eraan te komen danquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vollop zon nog hier.... vlakbij Brabant in het mooie Gelderland
Jij houdt nog wel zonquote:
Moet jij niet naar DTS?quote:
De bedoeling is juist dat die ring er om blijft zitten tijdens het sluckenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:46 schreef mario390 het volgende:
![]()
charlies vriendin chelsea heeft
en ring gesluckt
Gaat dit over een cockring?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De bedoeling is juist dat die ring er om blijft zitten tijdens het slucken
Jij typed hetquote:
Genietsje.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit lekker aan de Katjang Pedis met een![]()
Weekend!![]()
![]()
Ik zat net te kijken.. En volgens weerplaza blijft het hier tot morgenvroeg 9 uur droogquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen ze straks dus veilig spelen in het Wagenaarquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken.. En volgens weerplaza blijft het hier tot morgenvroeg 9 uur droog
Ja de mannen...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen ze straks dus veilig spelen in het Wagenaar
De dames is voor morgenquote:
Ik hoorde dat de NOS alle wedstrijden uitzendt.. Blijf bij de NOS en live uitzendeingen steeds vaker mn twijfels hebbenquote:
Het gaat over een ring.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is nu zomerstop voor clubs .. EK komt er aan
wat is ek ?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is nu zomerstop voor clubs .. EK komt er aan
Je oranje neusquote:
Voetjebal Europees Kampioen.quote:
Waarom twijfels?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de NOS alle wedstrijden uitzendt.. Blijf bij de NOS en live uitzendeingen steeds vaker mn twijfels hebben
Soms denk ik dat hij dat expres doetquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voetjebal Europees Kampioen.
Nederland is kansloos.
Ik denk dat ze met de hakken over de sloot de volgende ronde gaan halenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voetjebal Europees Kampioen.
Nederland is kansloos.
Ik denk dat mario van ons wintquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met de hakken over de sloot de volgende ronde gaan halen
Je zit op een Nederlandse site Conjoquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:10 schreef mario390 het volgende:
bij me heet dat niet EK hoor
zondern EURO
Europameisterschaft
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ik denk dat van Basten gaat verrassen dit toernooi met 5 treffers
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ik denk dat van Basten gaat verrassen dit toernooi met 5 treffers
Oh dat snap je dan weer wel?quote:
Ik hoop op een lekker stukje noodweer ff , mooi vind ik datquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:15 schreef Chanel5 het volgende:
Het gaat straks lekker te keer met het weer.
ga trouwens
Bij mij een beetje dubbel, vind het ook mooi maar ook een beetje brrrquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoop op een lekker stukje noodweer ff , mooi vind ik dat
( Behalve dan te grote hagelstenen.. die mogen ergens anders vallen )
Uden verwacht 20.40quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voorlopig geeft buienrader hier geen spatje
Nee, daar bakken we brood vanquote:
Gelukkig zijn ze op fok niet zo strengquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Doping gebruik en een jaar lang geschorst ..
LOL, dan is Fok gehalveerdquote:
Johquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL, dan is Fok gehalveerd
De helft van heel weinig is ..............?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL, dan is Fok gehalveerd
Meer voor julliequote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |