Gaat dit over een cockring?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De bedoeling is juist dat die ring er om blijft zitten tijdens het slucken
Jij typed hetquote:
Genietsje.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit lekker aan de Katjang Pedis met een![]()
Weekend!![]()
![]()
Ik zat net te kijken.. En volgens weerplaza blijft het hier tot morgenvroeg 9 uur droogquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt een hoop aan vanuit het zuiden wat ik net zie.
Kunnen ze straks dus veilig spelen in het Wagenaarquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken.. En volgens weerplaza blijft het hier tot morgenvroeg 9 uur droog
Ja de mannen...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen ze straks dus veilig spelen in het Wagenaar
De dames is voor morgenquote:
Ik hoorde dat de NOS alle wedstrijden uitzendt.. Blijf bij de NOS en live uitzendeingen steeds vaker mn twijfels hebbenquote:
Het gaat over een ring.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is nu zomerstop voor clubs .. EK komt er aan
wat is ek ?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is nu zomerstop voor clubs .. EK komt er aan
Je oranje neusquote:
Voetjebal Europees Kampioen.quote:
Waarom twijfels?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de NOS alle wedstrijden uitzendt.. Blijf bij de NOS en live uitzendeingen steeds vaker mn twijfels hebben
Soms denk ik dat hij dat expres doetquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voetjebal Europees Kampioen.
Nederland is kansloos.
Ik denk dat ze met de hakken over de sloot de volgende ronde gaan halenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voetjebal Europees Kampioen.
Nederland is kansloos.
Ik denk dat mario van ons wintquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met de hakken over de sloot de volgende ronde gaan halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |