Als je maarquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF![]()
En om eerlijk te zijn heb ik geen frieten
Net thuis.. ik ga eerst ff douchen en dan zadel ik een koude pony opquote:
Doe wel een cap op dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Net thuis.. ik ga eerst ff douchen en dan zadel ik een koude pony op
Ben ook blij met de airco op de slaapkamerquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
Best warm hier met @:Dotteke
[ afbeelding ]
FTFY.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
B
[..]
Ben ook blij met de airco op de slaapkamersuite
quote:
Probleem opgelost.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Lees het artikel gewoon voor je gaat zeikenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat is weer zo'n slap polder compromis
Tis gewoon FRIET.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Lees het artikel gewoon voor je gaat zeiken
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Patat is een rauwe aardappel![]()
Patat betekent dus 'aardappel' en 'frites' betekent dat het gefrituurd is. Aangezien je naast aardappelen nog veel meer kunt frituren, is het eigenlijk niet logisch om de bereidingswijze tot afkorting te maken. Maar ja, de aardappel is wel de koning onder de gefrituurde snack. De opper-frites is dus friet.Eind van dat artikel zegt dus dat mensen zowel noord als zuid gewoon te lui zijn om het hele woord in de mond te nemen, maar zuid heeft dus voor het minst belangrijke deel gekozen van het woord omdat patat al rauwe aardappel betekent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is dus gewoon patatfrites en allemaal luie mensen.
Maar voor discussies nooit te lui he? rare mensen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
je bent niet in dubaiquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
Best warm hier met @:Dotteke
[ afbeelding ]
Ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk frietjes.
En het is weer french friesquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
Duitsers bestellen pommes,nou ja bestellen,ze befehlen.
Dat is een afkorting, want het staat op de kaart in Duitsland als "Pommes Frites".quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
Duitsers bestellen pommes,nou ja bestellen,ze befehlen.
En hamburger.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Lees het artikel gewoon voor je gaat zeiken
Dot staat even onder de douche nu,en dan gaan we een drankje doen en daarna een hapje eten van het buffet.quote:
Heb je de loempidel al gehad?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |