ZOnder opdruk van FF dat kan toch nietquote:
Dat was een onnodige slachtingquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:12 schreef Domnivoor het volgende:
Dat shirt is kennelijk een issue...
[ afbeelding ]
Herdenkingsshirt van de slag om Arnhem.
Geen drama van maken als je overal hebt gezocht, blokkeren en een nieuwe aanvragenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Chef.![]()
Nee zeker niet.Dit gebeurt me bijna nooit meer,in het verleden best heel vaak.
De waaibomensmileyquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOnder opdruk van FF dat kan toch niet
quote:
Heb ik ook gedaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen drama van maken als je overal hebt gezocht, blokkeren en een nieuwe aanvragen
GATVERDAMME!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zit momenteel naakt op de stoel hier
plakbillen.quote:
Ja die, gelukkig ga je aan je conditie werken anders zou die niet bewegen.quote:
Het is vrijdag dus mosselbiertje erbijquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gebakken mosselen op het menu, patatjes en sla erbij
Je bedoelt waarschijnlijk frietjes.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gebakken mosselen op het menu, patatjes en sla erbij
Ik heb er wel een lekker mosselwijntje bijquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is vrijdag dus mosselbiertje erbij
No way José!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk frietjes.
gefrituurde aardappelreepjesquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk frietjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |