Dat mag best.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:39 schreef Soury het volgende:
Ik baal van dat EK. Ik heb een oranje jas. Die draag ik graag
Die is leukquote:
Ja dan denken mensen dat ik me met voetbal bezig houquote:
Kan je qouten? En hoe kom je er omheen..........quote:
Ja dat gezeikquote:
daarom quote ik nooitquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je qouten? En hoe kom je er omheen..........
Nou bizar wel.. collega was gisterochtend gevaxed en wij voor de lol een magneet op zijn arm.. en wat denk je.. hij bleef plakken.. over zijn shirt heenquote:
Soms wat verwarrend maar je dekt jezelf in dusquote:
Ik ken dat soort collega'squote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou bizar wel.. collega was gisterochtend gevaxed en wij voor de lol een magneet op zijn arm.. en wat denk je.. hij bleef plakken.. over zijn shirt heen
Of een DTS eigenschap van vroegerquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms wat verwarrend maar je dekt jezelf in dus
Vroegerquote:
Terminator is binnenkort weer op tvquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou bizar wel.. collega was gisterochtend gevaxed en wij voor de lol een magneet op zijn arm.. en wat denk je.. hij bleef plakken.. over zijn shirt heen
Zag een 'reclame' ervoor voorbij komen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Alweer? Ik heb het al op verschillende zenders langs zien komen ..
Ah gezellig dan ... ook nog ouderwetse kwaliteit ipv digitally remastered ..quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag een 'reclame' ervoor voorbij komen.
Iets met VHS-movies ofzo.
Ik piraat somsquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah gezellig dan ... ook nog ouderwetse kwaliteit ipv digitally remastered ..
Of meer gewoon oud, want wie weet nou nog wat VHS is.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah gezellig dan ... ook nog ouderwetse kwaliteit ipv digitally remastered ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |