Dat is vroeg alquote:
Daar waait het ook altijd. Veel plezier!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Onderweg naar La Panne (De Panne).
Tweetalig gebied.
De Dees regelt dat wel!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:00 schreef oma-Nijn het volgende:
@:Deisyy, doe maar mooi weer tot aan Kerst.
Geen 30 graden a.u.b.
Dat is dan wel een groot verschil, als je weer terug gaat. Ben je daar op vakantie?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:16 schreef cafca het volgende:
Hier op Ameland is het mistig, en 13 graden. Ik zak zo weer af naar het zonnige zuiden, dan zal de temperatuur wel rap oplopen!
Yep, midweekje. Heerlijk weer gehad de afgelopen dagen, graad of 20 met een zonnetjequote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is dan wel een groot verschil, als je weer terug gaat. Ben je daar op vakantie?
Ja, warmer hoeft niet.quote:
Ah lekker zeg.. Dat is wel een prima tempratuurtjequote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Yep, midweekje. Heerlijk weer gehad de afgelopen dagen, graad op 20 met een zonnetje
Misschien dat er audities komen in de zomer en dat ze in oktober of zo weer beginnen.. Ik hou het in de gaten en laat het je wetenquote:
Ik ga mijn best doen, 20-25 graden is inderdaadquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:00 schreef oma-Nijn het volgende:
@:Deisyy, doe maar mooi weer tot aan Kerst.
Geen 30 graden a.u.b.
Alleen 's nachts onder de 20, wanneer het regent.quote:
Dat loopt snel op ja, hier was het 24 graden binnen op zijn warmst.quote:
Wow! Wat een verschilquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:16 schreef cafca het volgende:
Hier op Ameland is het mistig, en 13 graden. Ik zak zo weer af naar het zonnige zuiden, dan zal de temperatuur wel rap oplopen!
quote:
Das wel weer hendigquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, 20-25 graden is inderdaad
prima, met af en toe een tropische uitschieter naar 35 graden
[..]
Alleen 's nachts onder de 20, wanneer het regent.
[..]
Dat loopt snel op ja, hier was het 24 graden binnen op zijn warmst.
[..]
Wow! Wat een verschil
[..]![]()
Lekker multiquoten
Zal ik proberen niet te doenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet flauw vallen hoor.. welke wordt het ?
Kan je ook in 5g-appgroepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |