SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door maxi-mus op 14-06-2021 16:11:45 ]
Ik heb hier wel om gevraagd en een klein voorstelletje gedaan maar niks meer van gehoord. Gelukkig is @Scrummie een gulle gever!quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:51 schreef R-woud93 het volgende:
Status: wachten op goedkeuring van de beheerder
Ik zit er al in he!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
@:MTheBassman
@:PSVCL
@:bypateq
@:Oliver23
@:vainsteinsvainsteins
@:Piebe
@:Slobeend
@:Koffieplanter
@:Frutsel
@:basundo
@:Lothiriel
@:Ronzz
@:showtimer
@:Murph1990
@:RJPS30
@:El-Stinho
@:Wuwwa
@:hhh38
@:Sdivad
@:Tarado
@:Snakehead85
@:KennyPowers
@:Max23
@:lytsewiete
@:Sherlock_Holmes
@:wimderon
@:ijs_beer
@:Keano
@:Sporttv
@:Afhaalchinees
Kun je mijn vraag aan Lenny even afhandelen nu je hier toch bent.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:08 schreef GGMM het volgende:
Wat is scrummie dom zeg
Ik vul hem vandaag/morgen in
Dat kan ik zeker!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je mijn vraag aan Lenny even afhandelen nu je hier toch bent.
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zie je de bovenste 2 plaatjes ook niet?
Komt goedquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Nou ja het is ook heel simpel verder, zelfs @:scrummie is het gelukt.
Doe niet mee. Geen prijzen te winnen helaas.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch
@:ggmm
@:Drizzt_DoUrden
@:el-stinho
@:jameshond7
@:capuchon_jongen
@:Dombohetolifantje1
@:gurneyisbestoke'
@:caland
@:De_kraam
@:RamboDirk
@:Coco
@:borisz
@:heywoodu
@:Idisrom
@:silverhill
@:TLC
@:mexicanobakker
@:Oliver23
@:sabata
@:Fok-it
@:Dven
@:de_boswachter
@:poepz0r
DOE GEWOON GEZELLIG MEE OUWE ZEIKSNORquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doe niet mee. Geen prijzen te winnen helaas.
lees de OP dan ongelofelijk teringmongool.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor de winnaar ligt er dankzij gulle gever Scrummie een gratis FOK! abbo voor 6 maanden klaar. Wie wil dat nou niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn toch geen prijzen joh laaielichter.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
lees de OP dan ongelofelijk teringmongool.
Wtf.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn toch geen prijzen joh laaielichter.
@Danny zou eens wat sponsorenquote:
@Oriente kan hier niet via het muurtje spelenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:37 schreef MC-Morgan het volgende:
@:Oriente je doet maar even leuk mee.
@:t3htommay en ik willen jou ZEER GRAAG verslaan.
Terecht welquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:03 schreef fetX het volgende:
Geen mention ontvangen. Derhalve doe ik NIET mee.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:37 schreef MC-Morgan het volgende:
@:Oriente je doet maar even leuk mee.
@:t3htommay en ik willen jou ZEER GRAAG verslaan.
Doe niet zo verslaafd.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:50 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Oriente kan hier niet via het muurtje spelen
Ik vind het ook niet top maar ik organiseer ook 2 andere pouletjes op andere sites dus vandaar voor deze gekozen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:56 schreef Tarado het volgende:
geen prettige site maar eerste gedeelte wel ingevuld
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:03 schreef fetX het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:03 schreef fetX het volgende:
De poule moet je invullen voor het toernooi inderdaad.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:49 schreef Piebe het volgende:
Mag je onderaan, je verwachtte eindstanden in de poule invullen.
En werkt het zo, dat je alleen verder kunt voorspellen met de landen die je goed hebt voorspeld als poulefase-overlevers?
#durftevragen
Leuk, wees welkom!quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb me ingeschreven
Naam:
capuchon
Het gros van het voetbalkliekje weet ook niet of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op donderdag 10 juni 2021 18:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop stiekem top 10. Maar de verwachtingen zijn niet hoog. Ik schat mezelf rond positie 15-20 (er zijn nu 39 deelnemers)
Eindelijk eens een graadmeter met het "voetbalkliekje"
Als iedereen dat nou even had gedaan. Nu heb ik GEEN idee wie ik allemaal van de mat speel straks.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:04 schreef Sdivad het volgende:
Aangemeld onder dezelfde naam als hier. Dank voor de mention
OUWE DIBBES ik maak wel een frontpageberichtje aan snelquote:
PaulGod.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:10 schreef Paul het volgende:
[..]
OUWE DIBBES ik maak wel een frontpageberichtje aan snel
quote:
Jullie doen wel erg negatief over mijn vrijwillige sponsoring van een FOK! abo als prijs.quote:Doe nog snel mee voor 21 uur en win faam en wie weet komen er zelfs nog echte prijzen!!!
Je kan je volgens mij nog gewoon aanmelden bij de poule hoor, heb gister na het begin ook nog mensen geaccepteerd. De 1e pot telt dan gewoon mee.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:58 schreef Lothiriel het volgende:
Thanks voor de mention nog, ben minder actief op FOK dan vroegerKan ik eventueel nog meedoen? Ik snap dat de gespeelde wedstrijd niet meer meetelt dan maar voor de rest van het toernooi.
thanks, maak ik meteen werk vanquote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan je volgens mij nog gewoon aanmelden bij de poule hoor, heb gister na het begin ook nog mensen geaccepteerd. De 1e pot telt dan gewoon mee.
We zijn pas 2 wedstrijden onderweg vriendelijke manquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
95 punten na 2 wedstrijden, neen ik ben niet tevreden
.
@:Onlogisch mag ik je glazenbol lenen400 punten
Hopelijk de Belgjes op schot vanavondquote:
Ik ga niet heel lekker nog maxi.quote:Op zondag 13 juni 2021 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
De top10 na de eerste 4 potjes:
[ afbeelding ]
Oke dan betekent little zeker enzoquote:Op maandag 14 juni 2021 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
Het Engelse woord voor konijn is Rabbit.
Ja excuus. Ik word soms lichtelijk fysiek ziek van mijn usernaam dus kon het niet opnieuw uittypen.quote:
Ik was ook niet getagd en kwam er zelf een dag van te voren achter. Geen respect voor fok casuals met een lang dienstverband, newbiesquote:Op maandag 14 juni 2021 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat ik niet getagd ben, ik neem dit @:maxi-mus persoonlijk kwalijk.
Jij geniet tijdens dit spel mijn volledige steun, geef die kinderen van jetje.quote:Op maandag 14 juni 2021 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was ook niet getagd en kwam er zelf een dag van te voren achter. Geen respect voor fok casuals met een lang dienstverband, newbies
Ik vind je laatste verwensing ietwat extremistisch maar samen zullen wij de hemelpoort bestormen.quote:Op maandag 14 juni 2021 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij geniet tijdens dit spel mijn volledige steun, geef die kinderen van jetje.
Ik hoop dat de andere teams degraderen naar voetbalzone.
Wel een (klein) issue; indien winnaars al een FOK! abo hebben. Volgens mij kan je een verlenging niet cadeau doen namelijk, misschien wel in overleg met @Danny?quote:Op maandag 14 juni 2021 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
Dankzij nog twee gulle gevers krijgt het podium nu een leuk prijsje:
1e prijs: FOK! Pimp abbo met een loopduur van 6 maanden, mogelijk gemaakt door @:coco
2e prijs: FOK! Full abbo met een loopduur van 6 maanden, mogelijk gemaakt door @:ggmm
3e prijs: FOK! basic abbo met een loopduur van 6 maanden, mogelijk gemaakt door @:scrummie
Komen we vast wel uit, anders krijgen ze een voucher!quote:Op maandag 14 juni 2021 16:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel een (klein) issue; indien winnaars al een FOK! abo hebben. Volgens mij kan je een verlenging niet cadeau doen namelijk, misschien wel in overleg met @:Danny?
Goed punt jaquote:Op maandag 14 juni 2021 16:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel een (klein) issue; indien winnaars al een FOK! abo hebben. Volgens mij kan je een verlenging niet cadeau doen namelijk, misschien wel in overleg met @:Danny?
Niet veel slechter dan ik. Hou geen voorsprong meer over zoquote:Op maandag 14 juni 2021 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker bezig vandaag.
Polen en Spanje. Tja.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het valt mij vooral op dat user @:Scrummie nu hard naar beneden keldert.
Het kan nog!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb in deze pool + op mijn werk Lewa als topscorer. Ik kan ook wel inpakken
Waarheid als een koequote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het kan nog!
In mijn werkpool sta ik 3e, daar gaat het wat beter. En uiteraard staat er iemand bovenaan die nog nooit een bal heeft gezien, net als hier. @:Fok-It
Dat is ook wel intens dom.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb in deze pool + op mijn werk Lewa als topscorer. Ik kan ook wel inpakken
We doen het minder slecht dan bij de F1quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:40 schreef Sabata het volgende:
Ik voel me als zo'n klein woestijn kevertje dat een grote bal mest tegen een heuvel op moet rollen. Het gaat redelijk na een slecht begin, maar ik vrees het moment dat die bal uit balans raakt en naar beneden dondert
Omgekeerde richting hierquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:36 schreef Scrummie het volgende:
Van top 10 naar top 25. Gaat niet best! Vandaag punten scoren.
Niet vanaf dag 1 aan kop gaan en je plekje niet meer weggevenquote:
35 puntjes nog.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
De top 10/11. Het zonnetje steeg sommigen naar het hoofd (ik had niks ingevuld bij Italië - Zwitserland) maar ook veel mooie scores en voltreffers waren te noteren! Vandaag wederom 3 wedstrijden te voorspellen, er wordt veel van ons gevraagd in de bloedhitte. De dag start met Oekraïne - Macedonië, die beide nog puntloos zijn en een overwinning nodig hebben willen ze nog écht kans maken. Daarna volgt Denemarken - België, laten we hopen dat de Deentjes weer wat zijn opgekrabbeld na het debacle met Eriksen. Ook ONZE jongens mogen weer aantreden, tegen de Oostenrijkertjes. En die moet je kort houden. Kan iemand vandaag Fok-it van de troon stoten?
[ afbeelding ]
Ik heb mijn best gedaan, 495 punten vandaag maar niet genoeg.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
De top 10/11. Het zonnetje steeg sommigen naar het hoofd (ik had niks ingevuld bij Italië - Zwitserland) maar ook veel mooie scores en voltreffers waren te noteren! Vandaag wederom 3 wedstrijden te voorspellen, er wordt veel van ons gevraagd in de bloedhitte. De dag start met Oekraïne - Macedonië, die beide nog puntloos zijn en een overwinning nodig hebben willen ze nog écht kans maken. Daarna volgt Denemarken - België, laten we hopen dat de Deentjes weer wat zijn opgekrabbeld na het debacle met Eriksen. Ook ONZE jongens mogen weer aantreden, tegen de Oostenrijkertjes. En die moet je kort houden. Kan iemand vandaag Fok-it van de troon stoten?
[ afbeelding ]
eens.quote:Op donderdag 17 juni 2021 23:36 schreef Fok-it het volgende:
@:Skysherrif jij moet het maar gaan doen denk ik
Je stond eerst 6dequote:Op donderdag 17 juni 2021 23:37 schreef skysherrif het volgende:
Oei ik zie dat ik een slechte dag had, stond ik hoger?
Het moest een keer fout gaan jaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:28 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb een vermoeden dat na deze wedstrijd er een nieuwe nummer 1 is @:Fok-it
quote:
Oh ja, die had ik over het hoofd gezien. Geniet er nog even van!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2-0 wordt nog wel lastig hoor.
En Sky heeft 1-0 dus
Toch vanaf het begin weekje volgehouden, ik ben tevredenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh ja, die had ik over het hoofd gezien. Geniet er nog even van!
Werkt dat niet?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:54 schreef Coco het volgende:
@:maxi-mus
Wat is het nut van voorspelling verbergen als dat niet werkt?
Werkt toch wel? Ik zie de voorspelling niet van iedereen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:54 schreef Coco het volgende:
@:maxi-mus
Wat is het nut van voorspelling verbergen als dat niet werkt?
Via tab vergelijk voorspelling kan je van iedereen zien.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Werkt dat niet?
Geen idee, moet je die site vragen.
Dat is niet zo handig.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Via tab vergelijk voorspelling kan je van iedereen zien.
Daar staat die van jou bijvoorbeeld niet tussen voor mij.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Via tab vergelijk voorspelling kan je van iedereen zien.
Nee. @Coco zit gewoon mis dus.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:01 schreef Felagund het volgende:
Tenminste bij toekomstige wedstrijden, alleen voor wedstrijden die al geweest zijn. Of moeten die ook verborgen worden?
Hoe wist @MC-Morgan dan mijn voorspelling terwijl de wedstrijd nog bezig was?quote:
Omdat je dat ziet zodra de wedstrijd begint en het niet meer relevant is want niemand kan het nog aanpassen? Jezus Coco.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe wist @:MC-Morgan dan mijn voorspelling terwijl de wedstrijd nog bezig was?
Let Op: Wedstrijden die afgelopen of reeds begonnen zijn, zijn voor iedereen zichtbaarquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe wist @:MC-Morgan dan mijn voorspelling terwijl de wedstrijd nog bezig was?
Daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze jouw voorspelling toch sowieso niet overnemen hahaha
JE ZIET HET PAS ALS DE WEDSTRIJD BEGINTquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Sowieso was dat ook een issue voor het toernooi startte, mensen gaan van elkaar kopiëren omdat ze niet zelf een voorspelling durven doen.
Ik bepaal zelf wel of het relevant is - het is veel leuker het einde van het toernooi dat te zien.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat je dat ziet zodra de wedstrijd begint en het niet meer relevant is want niemand kan het nog aanpassen? Jezus Coco.
Ja dat wil ik dus niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
JE ZIET HET PAS ALS DE WEDSTRIJD BEGINT
Dat slaat nergens op.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel of het relevant is - het is veel leuker het einde van het toernooi dat te zien.
Nee dat gaat niet over mij , want die van mij had ik verborgen. Maar mensen maken hun voorspelling openbaar van te voren, ok. Dan gaan ze kopiëren van elkaar.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
JE ZIET HET PAS ALS DE WEDSTRIJD BEGINT
Als ze dat willen doen moeten ze dat lekker zelf weten, ik lig er geen seconde wakker van.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet over mij , want die van mij had ik verborgen. Maar mensen maken hun voorspelling openbaar van te voren, ok. Dan gaan ze kopiëren van elkaar.
Moet iedereen zelf weten inderdaad, maar dan zegt de uitslag vrij weinig. Prima als je dat concept leuk vind.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ze dat willen doen moeten ze dat lekker zelf weten, ik lig er geen seconde wakker van.
Vindtquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Moet iedereen zelf weten inderdaad, maar dan zegt de uitslag vrij weinig. Prima als je dat concept leuk vind.
Ik vind het minder.
Bij DRT is het nog erger..
Nee ik doe niet net alsof iedereen bij anderen kijkt, dat maak jij ervan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vindt
En dat is jouw zienswijze, ik denk er inderdaad wat anders over. Je doet nu net alsof iedereen bij pietje kijkt om wat in te vullen. Nee, dit is janken om het janken.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee ik doe niet net alsof iedereen bij anderen kijkt, dat maak jij ervan.
Daar gaan we alquote:Op donderdag 17 juni 2021 23:36 schreef Fok-it het volgende:
@:Skysherrif jij moet het maar gaan doen denk ik
Lekker maat. Meteen erop en eroverquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:42 schreef MC-Morgan het volgende:
@:coco slaat echt een gigantische flater hier.
Erg komisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Duidelijk dat de VBL mods erg veel verstand van voetbal hebben.quote:
Dat is Stijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:22 schreef MC-Morgan het volgende:
Meneer of mevrouw TxuriUrdin mag zich ka-pot gaan schamen.
Wel aardig dat je na 1 potje het stokje al weer af geeft aan @Flippieequote:
De kenners gingen nat op gisteravond helaasquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel aardig dat je na 1 potje het stokje al weer af geeft aan @:Flippiee
Ik ben WOEST.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De kenners gingen nat op gisteravond helaas
Valletje zijnde in slaap sussen met tergend saai voetbal?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben WOEST.
Aanpassing van vandaag aangepast. Ik gok er maar op dat de Duitsers in het valletje van de Portugezen gaan trappen.
Ja zoiets. De Duitsers moeten dan komen en dan uit het niks slaat RonaldoGOD toe.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Valletje zijnde in slaap sussen met tergend saai voetbal?
Eens ik pas hem ook aan
Dit was niet verstandigquote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Valletje zijnde in slaap sussen met tergend saai voetbal?
Eens ik pas hem ook aan
Ik precies zo en zo hoort het kennelijk gezien de tweede en vierde plaatsquote:Op maandag 21 juni 2021 09:46 schreef cleany het volgende:
Ik heb het 1x ingevuld en niets gewijzigd, dus ik klaag niet.
Lach je mijn collega @Flippiee nou uit heequote:
Ik lach de overige deelnemers uit, maat. Waaronder mezelf!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Lach je mijn collega @:flippiee nou uit hee
@Flippiee moet gewoon voetbalmod wordenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:58 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik lach de overige deelnemers uit, maat. Waaronder mezelf!
quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:41 schreef MC-M het volgende:
De strijd om plek 53 ligt nog open, zie ik. @:oriente met een kleine voorsprong op @:t3htommay
(Lol)
Volgens mij gaat dat automatisch hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2021 03:23 schreef skysherrif het volgende:
Oh ik was de eindstand in de poules vergeten in te vullen
laat dit maar zitten
Nope, van plek 6 naar 45 ofzo en 0 punten erbijquote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:07 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat automatisch hoor
Dat kon je laten doorrekenen naar aanleiding van je uitslagen maar dat moest je wel aanklikken.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:07 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat automatisch hoor
Dit ja. Ik had er niet meer naar gekekenquote:
quote:Hoe ze dat toch doet? "Ik heb alles gegokt. Ik heb onder meer gekeken naar hoe leuk de liedjes waren van deelnemende landen op het Songfestival, of gekeken naar de jurk die daar werd gedragen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |