nouja kijk hij gaat nooit werk vinden als het niet naast zijn huis ligt en ze niet de reiskosten vergoedenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:14 schreef Modus het volgende:
Na 100m lopen is ie al buiten adem, denken dat ie even 16km gaat fietsen
De Schreeuwquote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:20 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
zou zo in een museum kunnen hangen.
Bekend deze. Zelfs ik ken dit schilderij.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De Schreeuw
[ afbeelding ]
Heb ik een aflevering van de Bradgesoap gemist?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:08 schreef okselzweet het volgende:
Heeft braddalicious de baan nou afgewezen omdat hij even 2 maandjes zelf zijn reiskosten moest betalen?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij gaat sowieso geen werk vinden, want hij zoekt het helemaal nietquote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:19 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
nouja kijk hij gaat nooit werk vinden als het niet naast zijn huis ligt en ze niet de reiskosten vergoeden
Naar aanleiding hiervan:quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb ik een aflevering van de Bradgesoap gemist?
Moeilijk lopen doen omdat het hem 1 tank benzine per maand zou kostenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Toen er kilometers voor woon-werkverkeer gemaakt moesten worden werd het wel een probleem.
[..]
Opzich wel eens dat reiskosten gewoon vergoed horen te worden, maar goed als het met uitzicht op een vaste baan is...
Volgens mij betrof de quote van Sapu al een vorige baanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:42 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Naar aanleiding hiervan:
[..]
Moeilijk lopen doen omdat het hem 1 tank benzine per maand zou kostenDat jong vreet dat geld in 2 dagen weg met thuisbezorgd bestellingen.
Oh. @saparmurat_niyazov is dit waar??quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:45 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Volgens mij betrof de quote van Sapu al een vorige baan
Waarom specifiek deze?quote:
Dit is juist, wat er bij de caravanbaan verkeerd is gegaan weet ik niet. Andere baantjes (langer geleden) zijn naar zeggen mislukt omdat ze de braad probeerden uit te buiten:quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:48 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Oh. @:saparmurat_niyazov is dit waar??
quote:Zoals het er nu al uitziet was vrijdag mijn eerste maar ook gelijk laatste werkdag nut smiley
M`n baas meldde dat ze niet per maand betalen maar in periodes, en dus ook benzinegeld. (1 x per 3 maanden word dat dan..)
Er werd gisteravond al van mij verwacht dat ik maar een vervanger ga regelen voor de rit naar Antwerpen die ik maandag zou gaan rijden, én dat ik dan voor die rit van Maandag die ik zou gaan rijden ook maar even m`n benzine zelf mag gaan betalen.
Tuurlijk vind ik het niet erg om mijn benzinegeld te betalen als ik met mijn auto ga, dat is logisch. Maar dan wil ik natuurlijk wél benzinegeld op m`n rekening zien, anders ga ik failliet en dan komen we nergens. Én ik ga geen benzinegeld betalen aan mijn vervanger, dat is bullshit, ik werk er niet eens.
* Waarom een vervanger?
Ik heb vrijdag een proefdag gedraaid, maar ik mag van m`n jobcoach niet meer verder met koerieren etc daar totdat hij mijn contract heeft doorgenomen en heeft ondertekend. Dus vandaar. Het contract is overigens nog niet ondertekend, want ik zie dat eerlijk gezegd niet zo zitten als het al meteen zo gaat...
quote:Goed, ik heb een vervanger geregeld.
Raad eens, durft mijn "Baas" Het in z`n hoofd te halen om aan hem te vragen "Kan je aan Braadslee niet vragen of je zijn auto mag lenen?"
Het is toch g*dverd*mme niet normaal meer dit?... Benzine vergoeden ho maar, maar wel lekker iemand anders met mijn auto laten rijden? Dikke lul.
Die bedrijfsauto krijgt hij niet mee "Want hij werkt hier niet"
Ik mocht die bedrijfsauto wel mee nemen (wat ik niet wilde) Terwijl ik er óók niet werk.
Dat was een kort maar krachtig weekendje zullen we maar zeggen..
quote:Klopt, dat contract kreeg ik pas te zien ná de eerste werkdag "Want dat moest nog even opgesteld worden, en dat gebeurd tijdens jouw ritje"
Wow, wat een lul zeg. Werk je je eigen de tyfus in en dan doet hij alsof z`n neus bloed.
Mijn vorige werkgever was er ook zo eentje. Was allemaal hartstikke leuk en aardig en gezellig totdat ik er na een poos achterkwam dat hij mij voor bepaalde dingen veel meer liet betalen dan we hadden afgesproken (Sommige dingen mocht ik in termijnen betalen, maar dan moet het niet opeens 400 euro duurder zijn) Hij gaf mij op bepaalde nieuw gekochte dingen ook geen garantie.
En het leukste?
Na een akkefietje op vrij persoonlijk vlak besloot hij maar om mijn net gekochte gitaar achter te houden en hij zegt "Je mag hem wel van mij terug kopen, maar daarna hoef ik je niet meer te zien " Ook hartstikke fijn natuurlijk. (Waarom dat gebeurde ga ik verder overigens niet over uit weiden)
Is nu al een kleine 5 jaar geleden, toch stom dat ik er nooit werk van heb gemaakt..
je hebt wel corrupte lui erbij maar dit zijn allemaal dingen waar ik toch vraagtekens bij zet.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit is juist, wat er bij de caravanbaan verkeerd is gegaan weet ik niet. Andere baantjes (langer geleden) zijn naar zeggen mislukt omdat ze de braad probeerden uit te buiten:
[..]
[..]
[..]
Gek dat braddie altijd zulke dingen overkomt zeg.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit is juist, wat er bij de caravanbaan verkeerd is gegaan weet ik niet. Andere baantjes (langer geleden) zijn naar zeggen mislukt omdat ze de braad probeerden uit te buiten:
[..]
[..]
[..]
hij is niet gemaakt voor het gelukquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:59 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Gek dat braddie altijd zulke dingen overkomt zeg.
Ik zou het ook niet gedaan hebben hoor, 2 maanden lang je helemaal het schompes werken tegen zeer lager vergoeding, niet eens reiskosten, en over 2 maanden trappen ze je weer buiten om bij de volgende wajonger precies het zelfde geintje te flikken. alleen de jongens die boven gemiddeld goed presteren geven ze een contract voor een grijpstuiver en daar moet je dan gigantisch hard voor lopen en rennen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:08 schreef okselzweet het volgende:
Heeft braddalicious de baan nou afgewezen omdat hij even 2 maandjes zelf zijn reiskosten moest betalen?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hier kun je ook heel wat reeksen over vollullen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is echt zo, zit gewoon in mijn blote kont en moet dadelijk naar een of andere miljonairs BBQ, hahaha ga je mee?
nee maar ik heb nieuw werk en dat is 16 km ver weg en ze vergoeden benzinegeld niet. dus heb ik maar caravan gehuurd. ik vroeg of hij dat wel wilde vergoeden en dat vond hij prima omdat nu iemand het terrein beveiligd.quote:
Mooi man! Gelijk je eigen stulpje.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
nee maar ik heb nieuw werk en dat is 16 km ver weg en ze vergoeden benzinegeld niet. dus heb ik maar caravan gehuurd. ik vroeg of hij dat wel wilde vergoeden en dat vond hij prima omdat nu iemand het terrein beveiligd.
vanavond een bassie&adriaan vlog dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
nee maar ik heb nieuw werk en dat is 16 km ver weg en ze vergoeden benzinegeld niet. dus heb ik maar caravan gehuurd. ik vroeg of hij dat wel wilde vergoeden en dat vond hij prima omdat nu iemand het terrein beveiligd.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooi man! Gelijk je eigen stulpje.
Komt thuisbezorgd daar ook?
Edit: nee verdomme geen thuisbezorg ik kan niet een maand niets eten ik ga mijn jobcoach even gauw bellen dit werk wordt hem nietquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooi man! Gelijk je eigen stulpje.
Komt thuisbezorgd daar ook?
Ja dat is wel een No Goquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:46 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Edit: nee verdomme geen thuisbezorg ik kan niet een maand niets eten ik ga mijn jobcoach even gauw bellen dit werk wordt hem niet
Onzin. Het is een secundaire arbeidsvoorwaarde.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
haha is wettelijk verplicht reiskosten dus geloof weinig van zijn bull shit
Alleen als daar in een cao of arbeidscontract afspraken over zijn gemaakt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
haha is wettelijk verplicht reiskosten dus geloof weinig van zijn bull shit
oh dacht dat altijd vast stond in caoquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Alleen als daar in een cao of arbeidscontract afspraken over zijn gemaakt.
Anders niet.
https://www.juridischloke(...)eiskostenvergoeding/
Nee, niet altijd. Mijn werkgever is er ook pas een paar jaar geleden mee begonnen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh dacht dat altijd vast stond in cao
oke ja ik heb altijd gehad gelukkig. niet veel leg er wel bij maar tochquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, niet altijd. Mijn werkgever is er ook pas een paar jaar geleden mee begonnen.
Als de werkgever het niet vergoed, kun je bij de minister van financiën aankloppen maar dat is ook geen vetpot.
https://www.belastingdien(...)rek_openbaar_vervoer
Ja, 19 cent/km belastingvrij is al jaren niet meer rendabel.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke ja ik heb altijd gehad gelukkig. niet veel leg er wel bij maar toch
precies maar goed blij dat ik werkquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, 19 cent/km belastingvrij is al jaren niet meer rendabel.
Tja, maar hij zou dit van tevoren kunnen vragen?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nou als de braad dan verlies zou lijden snap ik dat punt dan weer wel
Bij mij is het 19 ct/km. Als het meer kost met bijv OV moet ik bonnetjes (uitdraai van OV-chipkaart, taxirekening) overleggen om het vergoed te krijgen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke ja ik heb altijd gehad gelukkig. niet veel leg er wel bij maar toch
Ja precies.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
precies maar goed blij dat ik werk
precies zou vast meer achter zittenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:14 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Tja, maar hij zou dit van tevoren kunnen vragen?
geef mij maar het comfort van mijn autoquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Zodra die mondkappen af mogen in de trein ga ik ook weer treinen. Toch wel relaxed reizen.
Als vieze luie parasiterende vetzak heb je niet zo veel te willen imo. Zeker niet als je blijkbaar wel 17k per jaar kunt rijden voor jan lul.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:13 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet gedaan hebben hoor, 2 maanden lang je helemaal het schompes werken tegen zeer lager vergoeding, niet eens reiskosten, en over 2 maanden trappen ze je weer buiten om bij de volgende wajonger precies het zelfde geintje te flikken. alleen de jongens die boven gemiddeld goed presteren geven ze een contract voor een grijpstuiver en daar moet je dan gigantisch hard voor lopen en rennen.
9 weken, 5 dagen per week, 16 km enkele reis 1400km totaal, gratis ook nog eens
ik veel snel weg mini stuk vd wijkquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:30 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Bij mij 7,5km waarvan de helft door park/bos, andere helft industriegebied.
Dat is ook heerlijk. Maar ik merk dat ik het even ‘resetten’ mis in de trein naar huis na een intensieve dag.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:29 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
geef mij maar het comfort van mijn auto
ik vind auto rijden heerlijk na drukke werkdag ontspan ik van auto rijdenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is ook heerlijk. Maar ik merk dat ik het even ‘resetten’ mis in de trein naar huis na een intensieve dag.
Echt? Ik erger me altijd aan dingen in de trein. Mensen die hun muziek te hard hebben, die hun bek niet houden in de stilte coupe, geen zitplaats, vertragingen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is ook heerlijk. Maar ik merk dat ik het even ‘resetten’ mis in de trein naar huis na een intensieve dag.
Ik vind auto rijden steeds minder leuk worden. Teveel opgefokte idioten op de weg.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik vind auto rijden heerlijk na drukke werkdag ontspan ik van auto rijden
nou kom je mij nooit tegen. relaxt muziek aan vaak zing ik meequote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik vind auto rijden steeds minder leuk worden. Teveel opgefokte idioten op de weg.
In de eerste klas heb je dat een stuk minder. Vertragingen vallen erg mee in mijn ervaring, al kunnen incidenten altijd voor komen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt? Ik erger me altijd aan dingen in de trein. Mensen die hun muziek te hard hebben, die hun bek niet houden in de stilte coupe, geen zitplaats, vertragingen.
Nee doe mij maar lekker autorijden.
Meestal A28 Utrecht Amersfoort VV.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou kom je mij nooit tegen. relaxt muziek aan vaak zing ik mee
uh dat is mijn weg ga van leerdam naar baarn nlquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Meestal A28 Utrecht Amersfoort VV.
Dat is wel een stukkie rijden.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
uh dat is mijn weg ga van leerdam naar baarn nl
ja maar vind het heerlijk geniet van auto rijdenquote:
Nee. Stuur effequote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:51 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie al de nieuwe Bangalijst van Vindicat op de telefoon staan?
Ja, hey, waarom denk je dat ik het hier vraag?quote:
Ja ok. Als ik hem heb app ik wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, hey, waarom denk je dat ik het hier vraag?
Eens. Maar dat gaat toch niet gebeuren dus hoop ik maar dat hij weer gaat streamen. Lekker beetje Braad op de achtergrond als ik aan het werk benquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Daarnaast zou braad er wijs aan doen internet voorlopig uit te laten en het streamen..
Is ook ongezond hoe diep hij erin zit en in mee gaat met de haat die hij krijgt maar ook zaait
Nog een reden om weer met de trein te gaan, na het werk een biertje op een terras.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:55 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Het OV is alleen relaxed als je ergens kan drinken anders auto.
Nee die tijden heb ik gehad.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:51 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie al de nieuwe Bangalijst van Vindicat op de telefoon staan?
Dat is echt de meest overhypede shit. 15 euro voor een matige burgerquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:06 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Its the bradge here
En dat ziet er dan zo uit [ afbeelding ]
Dit vind jij goed? Lijkt alsof er mee is gevoetbaldquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:21 schreef Fok-it het volgende:
Die burger ziet er goed uit, tijd voor een Shake Shack in Nederland
Tot zover heb ik alleen nog maar goeie berichten gehoord over Shake Shack van mensen die in Murica zijn geweestquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit vind jij goed? Lijkt alsof er mee is gevoetbald
Dit is niet van shake shack vriendquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tot zover heb ik alleen nog maar goeie berichten gehoord over Shake Shack van mensen die in Murica zijn geweest
Oh ik zie het al inderdaadquote:
aha jij bent dus zijn vorige baas geweest.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:03 schreef JochemSjakie het volgende:
Zit Braddie weer eens wat flink te verzinnen?
hij krijgt gratis geld van overheid mag wat tegenover staan dan maar 3 pizza's minder of 2quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nou als de braad dan verlies zou lijden snap ik dat punt dan weer wel
denk dat niemand hem wakker kan schudden.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Maar ik wens braad toch een beter en gezonder leven toe.
zoals hij er nu uit ziet wordt hij niet oud..
Zonde dat niemand van familie hem daarop wijst en of helpt
Totaal NIET mijn PROBLEEMquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is echt de meest overhypede shit. 15 euro voor een matige burgermaar je krijgt wel pinda's als je in de rij staat!
Shake shack is beterquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:21 schreef Fok-it het volgende:
Die burger ziet er goed uit, tijd voor een Shake Shack in Nederland
lol, ik geloof je op je woord. Meeste magazijnen hebben ze zo'n doorgang met van die plastic flappen waar heftrucks doorheen rijden. 9 vd 10 keer zie ik midden bovenin schade omdat ze de mast te hoog hadden staan.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
Zie je. Het is niet zo makkelijk als men op FOK! denkt.
Ik heb nog nooit op zo'n ding gereden, maar ik denk dat ik er heel slecht in zou zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:15 schreef Makrelis het volgende:
[..]
lol, ik geloof je op je woord. Meeste magazijnen hebben ze zo'n doorgang met van die plastic flappen waar heftrucks doorheen rijden. 9 vd 10 keer zie ik midden bovenin schade omdat ze de mast te hoog hadden staan.
Bij de schiedamse glasfabriek reden ze met pallets waar ongeveer 3000 flessen los op stonden. 1 keer per week ging dat mis en als je lachtte, verplicht mee opruimen, dat was de regel. Gaf een behoorlijke ravage.
Ozzy Manquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
Zie je. Het is niet zo makkelijk als men op FOK! denkt.
Ik wel. Max 3 tons. Niks voor mij. Kijk ik repareer dingen, heel soms heftrucks. Heftrucks hebben meestal een onderhoudscontract. Hijskranen kunnen ook ontzettende schade aanrichten. Na repareren test ik de funkties, maar dan leg ik de giek weer mooi in de mik. Al dat vermogen uit de pols bedienen. Daar moet je iets mee hebben. Ik heb het niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op zo'n ding gereden, maar ik denk dat ik er heel slecht in zou zijn
Heftruckchauffeur bij een transportbedrijf geweest. Epic shit.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op zo'n ding gereden, maar ik denk dat ik er heel slecht in zou zijn
Pas maar op, voor je 't weet sta je langs de kant.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou kom je mij nooit tegen. relaxt muziek aan vaak zing ik mee
Hier in de haven heb je van die Nelcon heftrucks die 40 ft containers oppakken. Ligt een twee liter Mazda blok in alleen al voor de hydraulische pomp.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heftruckchauffeur bij een transportbedrijf geweest. Epic shit.
Heb je namen en of rugnummers? Topic?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:59 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat een debielen posten er toch allemaal in nws. En niemand kent @:Sprokkelaar daar.
NWS / 22,5 jaar cel voor agent die George Floyd dooddequote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:09 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Heb je namen en of rugnummers? Topic?
Wel een side 9 voor je.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:38 schreef Boze_Eend het volgende:
geen nieuwe vlog vandaag? ik ga hieraan kapot habibos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:45 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wel een side 9 voor je.
Maja, 26 år og fra Næstvedbedankt habiboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukje gelezen al vandaag. Ga ik me maar niet mee bemoeien.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:12 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
NWS / 22,5 jaar cel voor agent die George Floyd doodde
Ik kap er ook mee. Maar theBradge promotie vond ik wel leuk.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:47 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Stukje gelezen al vandaag. Ga ik me maar niet mee bemoeien.
Waarom zou je die bolle schooier willen promoten?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:49 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik kap er ook mee. Maar theBradge promotie vond ik wel leuk.
Waar kom jij ineens vandaan? Bradge is onze KLB meme, een soort algemene vijand die ons verbind.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:55 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Waarom zou je die bolle schooier willen promoten?
Dat kan ik beter aan jou vragen, ik loop al een poos mee in de SC.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:57 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Waar kom jij ineens vandaan? Bradge is onze KLB meme, een soort algemene vijand die ons verbind.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:02 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan jou vragen, ik loop al een poos mee in de SC.
En verder is Braddie een hopeloos geval die de aandacht eigenlijk niet verdient.
habibo zijn filmpjes motiveren mijquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:55 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Waarom zou je die bolle schooier willen promoten?
Eend. Doe dit niet AUB. Ik smeek je.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:02 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
habibo zijn filmpjes motiveren mij
Om zelf een hambibo te worden of wat?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:02 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
habibo zijn filmpjes motiveren mij
Ik ook sinds 2005 onder een andere naam en deze sinds weet ik veel onder deze. Maar ik had je serieus nooit gezien hier.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:02 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan jou vragen, ik loop al een poos mee in de SC.
En verder is Braddie een hopeloos geval die de aandacht eigenlijk niet verdient.
Tussen 2004 en 2019 was ik Remqo, een jaartje FernandoMartinez en toen vond ik The_Emotion een geschiktere naam.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik ook sinds 2005 onder een andere naam en deze sinds weet ik veel onder deze. Maar ik had je serieus nooit gezien hier.
nee ik bedoel dan denk ik mijn leven is kut maar het kan altijd nog kutter, snap je habibo?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:03 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Eend. Doe dit niet AUB. Ik smeek je.
zie bovenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:04 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Om zelf een hambibo te worden of wat?
bedankt habiboquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:06 schreef Makrelis het volgende:
Ga die opleiding doen Eend, waar je het over had. Dat gejammer word je niet wijzer van.
Ik heb gezegd.
Ga je nog BBQ en binnenkort?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:08 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
nee ik bedoel dan denk ik mijn leven is kut maar het kan altijd nog kutter, snap je habibo?
[..]
zie boven
[..]
bedankt habibovan jou kan ik het hebben en je hebt ook gelijk hoor.
pff wat een kut dag was dat habiboquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:11 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ga je nog BBQ en binnenkort?
Phoenix kneus vind dat je je vrij onbeschoft gedraagde bij BBQ es.
Zou hij narcistisch zijn? Hij neemt iedereen de maat geen zelfkritiek?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:12 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
pff wat een kut dag was dat habibo
phoenyx vind ook dat hij een god is
die moet je niet serieus nemen
Door het volgen van vette schooiers met een kutleven, maakt jouw leven niet beter. Dat moet je echt zelf doen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:08 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
nee ik bedoel dan denk ik mijn leven is kut maar het kan altijd nog kutter, snap je habibo?
[..]
zie boven
[..]
ik denk het wel habiboquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:14 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zou hij narcistisch zijn? Hij neemt iedereen de maat geen zelfkritiek?
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:14 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Door het volgen van vette schooiers met een kutleven, maakt jouw leven niet beter. Dat moet je echt zelf doen.
Je bent nog jong Eend, komt allemaal wel goed. En MBO is niks mis mee. Welke opleiding ga je doen?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:15 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik denk het wel habibo
[..]ik probeer habibo ik probeer
juridisch administratief ga ik doenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:16 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Je bent nog jong Eend, komt allemaal wel goed. En MBO is niks mis mee. Welke opleiding ga je doen?
Gewoon je best doen, goede stageplek zoeken en lekker werken. Werk geeft zin aan je leven, zorgt voor regelmaat, je geeft minder geld uit en je hebt sociale contacten.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
juridisch administratief ga ik doen
bedankt habibo ik heb er ook wel zin in. soms beetje bang maar ik ga er voorquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:19 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Gewoon je best doen, goede stageplek zoeken en lekker werken. Werk geeft zin aan je leven, zorgt voor regelmaat, je geeft minder geld uit en je hebt sociale contacten.
Ik heb 1,5 jaar thuis gezeten ooit en heb toen echt depressief gevoeld.
Komaan, je gaat dat goed doen Eendjequote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:21 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
bedankt habibo ik heb er ook wel zin in. soms beetje bang maar ik ga er voor
Ja dat geeft niet, keer het naar gezonde spanning. Dat geeft je moed. Angst is ook prima, is een heel normaal mechanisme wat iedereen heeft. Angst of bang zijn is niet slecht.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:21 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Kap dan eerst met dat habibo gebrabbel. Dat slaat echt helemaal nergens opquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:21 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Met proberen alleen kom je er niet, volhouden en doorzetten en doen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:15 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik denk het wel habibo
[..]ik probeer habibo ik probeer
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Komaan, je gaat dat goed doen Eendje
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:22 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja dat geeft niet, keer het naar gezonde spanning. Dat geeft je moed. Angst is ook prima, is een heel normaal mechanisme wat iedereen heeft. Angst of bang zijn is niet slecht.
bedankt voor jullie steun en advies, ik denk dat het wel goed gaat komen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:23 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Met proberen alleen kom je er niet, volhouden en doorzetten en doen.
Je hebt vast genoeg materiaal gezien hoe het iig niet moet.
kan ik niks aan doen habibo is gewoon mijn dingquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kap dan eerst met dat habibo gebrabbel. Dat slaat echt helemaal nergens op
Het is slechts een eend-dingetjequote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:26 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik neem aan dat habibo slechts een fok dingetje is? Anders moet je er wel mee stoppen hoor.
En vervolgens de rest van de dag elke 3 minuten op Fok posten. Zal wel alweer vergeten zijn dat ie dat vanmiddag verzonnen had.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is echt zo, zit gewoon in mijn blote kont en moet dadelijk naar een of andere miljonairs BBQ, hahaha ga je mee?
Zo kennen wij er nog wel eenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:28 schreef Modus het volgende:
[..]
En vervolgens de rest van de dag elke 3 minuten op Fok posten. Zal wel alweer vergeten zijn dat ie dat vanmiddag verzonnen had.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:26 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik neem aan dat habibo slechts een fok dingetje is? Anders moet je er wel mee stoppen hoor.
praat zo wel met vrienden en zoquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:26 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Het is slechts een eend-dingetje
Maar niet bij een eventuele sollicitatie of op de werkvloer toch?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:32 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
praat zo wel met vrienden en zo
nee habibo of zou een leeftijdsgenoot van me moeten werken waar ik bevriend mee wordtquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:34 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Maar niet bij een eventuele sollicitatie of op de werkvloer toch?
Daar is niks mis mee. Ik heb onderling ook mijn dingetjes met collega's.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:35 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
nee habibo of zou een leeftijdsgenoot van me moeten werken waar ik bevriend mee wordt
Doen jullie aan pmc of pzc?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:35 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
nee habibo of zou een leeftijdsgenoot van me moeten werken waar ik bevriend mee wordt
Mooi is dat toch, maakt de dag een beetje dragelijkquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee. Ik heb onderling ook mijn dingetjes met collega's.
Have fun staying poorquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:24 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
[..]
bedankt voor jullie steun en advies, ik denk dat het wel goed gaat komen.
ik voel me hier ook wel gesteund
[..]
kan ik niks aan doen habibo is gewoon mijn ding
Daarom je moet op je werk ook je lolletje hebben af en toe.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mooi is dat toch, maakt de dag een beetje dragelijk
Tussendoor werken we een beetje jaquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Daarom je moet op je werk ook je lolletje hebben af en toe.
Dat is helemaal mooi habibo.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tussendoor werken we een beetje ja
Hij zal wel druk zijn geweest vandaagquote:
Begin jij nu ook alquote:
zou die echt werken?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij zal wel druk zijn geweest vandaag
Flikker op eend. Doe iets met je leven! Ga niet lopen klagen of moet ik over hongerige daklozen in India gaan praten? Ik heb het gezien dus.quote:
Jazekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Jij zit zelf in de ziektewet toch? Ouwe dibbes. Je begint beetje Ad Looij trekken te krijgen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Flikker op eend. Doe iets met je leven! Ga niet lopen klagen of moet ik over hongerige daklozen in India gaan praten? Ik heb het gezien dus.
jij hebtbest veel van de wereld gezien habibo.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Flikker op eend. Doe iets met je leven! Ga niet lopen klagen of moet ik over hongerige daklozen in India gaan praten? Ik heb het gezien dus.
Lult alles maar wat bij elkaar joh, dit krijg je ervan als de GGZ z'n computers ter beschikking stelt voor patiënten.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:46 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
jij hebtbest veel van de wereld gezien habibo.ben wel jaloers wou dat ik alles beetje op orde had maar ik ga eraan werken beloofd
ik geloof Makrelis wel tenminste ik vind hem aardigquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:48 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Lult alles maar wat bij elkaar joh, dit krijg je ervan als de GGZ z'n computers ter beschikking stelt voor patiënten.
Praat toch geen onzin. Ik heb de werkmentaliteit. Keertje in de ziektewet, is dat nou zo erg? Ik weet van mezelf en bedrijven weten dat ook, dat ik een werkmentaliteit heb. Ga niet gers doen als ik een keertje in de ziektewet zit. Dat is populistisch gelul naar mijn mening.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Jij zit zelf in de ziektewet toch? Ouwe dibbes. Je begint beetje Ad Looij trekken te krijgen.
Ja prima, je lult jezelf nogal tegen. Ad Looij had ook alles gezien komt al 15 jaar de bank niet meer af.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:49 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Praat toch geen onzin. Ik heb de werkmentaliteit. Keertje in de ziektewet, is dat nou zo erg? Ik weet van mezelf en bedrijven weten dat ook, dat ik een werkmentaliteit heb. Ga niet gers doen als ik een keertje in de ziektewet zit. Dat is populistisch gelul naar mijn mening.
Ik zie geen vergelijking.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:51 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja prima, je lult jezelf nogal tegen. Ad Looij had ook alles gezien komt al 15 jaar de bank niet meer af.
Nog niet. Maar wat heb je dan Makreel? Waarom zit je in de ziektewet? Niks om je voor te schamen hoor maar je blaast vrij hoog van de toren hier.quote:
Je volgt die klaphark ook al?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:51 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja prima, je lult jezelf nogal tegen. Ad Looij had ook alles gezien komt al 15 jaar de bank niet meer af.
Je komt een beetje instabiel over maar kan aan mij liggen hoor.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:59 schreef Makrelis het volgende:
Haha, waarom zou ik me verdedigen? Ik heb een naar mijn mening valide reden. Ik werk liever. Het gaat beter nu met mijn schouder, 1 juli weer aantreden. Zeik 'ns niet zo. Ik voel me dus totaal niet aangesproken als luie flikker die profiteert. Ik ben niet zo. Er moet gewerkt worden, simpel.
Vechten?
Minder Duvels drinken is het devies dan.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:00 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Je komt een beetje instabiel over maar kan aan mij liggen hoor.
Ad vs Bradge in 2017 was legendarische content.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:00 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Je volgt die klaphark ook al?
Het is maar wie je rolmodellen zijn
Schouderblessure vanwege het vele rukken op verlepte Scandinavische snolhoeren?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:59 schreef Makrelis het volgende:
Haha, waarom zou ik me verdedigen? Ik heb een naar mijn mening valide reden. Ik werk liever. Het gaat beter nu met mijn schouder, 1 juli weer aantreden. Zeik 'ns niet zo. Ik voel me dus totaal niet aangesproken als luie flikker die profiteert. Ik ben niet zo. Er moet gewerkt worden, simpel.
Vechten?
Ik drink niet meer habibo.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:01 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Minder Duvels drinken is het devies dan.
Eerste post die ik like van je , verder ben je een vreselijke user.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:02 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Schouderblessure vanwege het vele rukken op verlepte Scandinavische snolhoeren?
Legendarisch zegt iequote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:02 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ad vs Bradge in 2017 was legendarische content.
Ja dat is ook zo, hij is een mede Vlaardinger.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:04 schreef Boze_Eend het volgende:
habibo's geen ruzie maken.
Laat @:makrelis met rust![]()
Makrelis is best een tof
wie is ad is dat ook een soort bradge en hadden ze fittie?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:02 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ad vs Bradge in 2017 was legendarische content.
gewoon vrede jij en @Makrelis moeten de vredespijp roken habibo's one luvquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, hij is een mede Vlaardinger.
Daar verschillen onze meningen. Ik keek dat met plezier. Beter dan al die bagger op tv.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:04 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Legendarisch zegt ie![]()
Een grote tragedie is het.
Rolschaatsongeval een tijd terug. Ik mag niet klagen over de hoge zorgkosten. Heb dus ook besloten dat er (op mijn 48e) niet meer gerolschaatst wordt. Er is een tijd van komen en gaan. Ik ben er gewoon te oud voor geworden, maar ik kan prima werken. Ik doe het ook graag omdat ik een mooi beroep heb.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:02 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Schouderblessure vanwege het vele rukken op verlepte Scandinavische snolhoeren?
Die is mooi heh.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:06 schreef Boze_Eend het volgende:
Oh ad is van dat liedje?!
dat liedje is echt steengoed
jammer dat er niet zo eentje is van de bradge
De meeste gaan over Adquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:08 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
was er maar zo eentje over de bradge
Alleen maar bagger op TV... laat ik maar bagger op YouTube kijkenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Daar verschillen onze meningen. Ik keek dat met plezier. Beter dan al die bagger op tv.
Ja en lekker erover lullen op Fok. Prachtig vermaak.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:10 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Alleen maar bagger op TV... laat ik maar bagger op YouTube kijken
Geen idee, volgens mij alleen liggen op de bank. Zijn hoogtepunt is over helaas.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:11 schreef Boze_Eend het volgende:
maar ad looij heb nu filmpje gezocht hij doet alleen wat praten of wat en beetje liggen?
Ad natuurlijkquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wie zou jij eerder doen, Ad of Bradge?
Sws adquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wie zou jij eerder doen, Ad of Bradge?
Goede constatering Obesiboy.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:24 schreef dikkedaniel het volgende:
Braadje zit in een sosicaal isolement. Ziet af en toe een pizzakoerier en hetMarcshow. Na een rondje door de straat is hij al bek af en gaat hij vreten.
Kost hem zeker 2 eu per minuutquote:
Is dat niet hoe half fok leeft?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:24 schreef dikkedaniel het volgende:
Braadje zit in een sosicaal isolement. Ziet af en toe een pizzakoerier en hetMarcshow. Na een rondje door de straat is hij al bek af en gaat hij vreten.
Wat de neuk is een NEET?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:58 schreef Paprika32 het volgende:
[..]
4% van de Nederlanders is NEET. Zit ik hier tussen de NEETs of denk ik dat gewoon?
Hobbies/interesses Droge humorquote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:58 schreef Paprika32 het volgende:
[..]
4% van de Nederlanders is NEET. Zit ik hier tussen de NEETs of denk ik dat gewoon?
Zo grappig ben ik nietquote:Op zondag 27 juni 2021 00:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hobbies/interesses Droge humor
Nou verras me
Dat kunnen alleen anderen bepalenquote:
Ik ben al een tijdje niet grappig en het lukt mij te vaak niet om mensen aan het lachen te krijgen. Misschien moet ik een cursus volgen om weer humor te krijgen.quote:
Oh ik heb werk, zal ik mijn ontslagbrief maar schrijven?quote:Op zondag 27 juni 2021 00:00 schreef Paprika32 het volgende:
[..]
Iemand die niet werkt of studeert en geen cursus/training volgt.
Ik ga er vanuit dat je slimmer bent dan dat.quote:Op zondag 27 juni 2021 00:04 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Oh ik heb werk, zal ik mijn ontslagbrief maar schrijven?
@Haags kan je wel helpen, die is al jaren niet grappigquote:Op zondag 27 juni 2021 00:04 schreef Paprika32 het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje niet grappig en het lukt mij te vaak niet om mensen aan het lachen te krijgen. Misschien moet ik een cursus volgen om weer humor te krijgen.
Een jaar geleden was ik nog best grappig, dus het gaat me wel lukken. Je hebt nou eenmaal tijden waarin je niet grappig bent en niet om veel dingen lacht en tijden waarin je alles grappig vindt en de beste grappen hebt.quote:Op zondag 27 juni 2021 00:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:Haags kan je wel helpen, die is al jaren niet grappig
In dat geval wacht ik er nog even meequote:Op zondag 27 juni 2021 00:05 schreef Paprika32 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je slimmer bent dan dat.
Ik hoop maar dat je wel genoeg uren werkt. Anders moet je toch echt minder tijd verspillen en meer nuttigs doen.quote:Op zondag 27 juni 2021 00:12 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
In dat geval wacht ik er nog even mee
Gewoon fulltime natuurlijk, helaas wordt overwerk niet meer gestimuleerd.quote:Op zondag 27 juni 2021 00:14 schreef Paprika32 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je wel genoeg uren werkt. Anders moet je toch echt minder tijd verspillen en meer nuttigs doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goedemorgenquote:
liefjequote:
Waarom post je het dan Henk?quote:Op zondag 27 juni 2021 06:59 schreef Makrelis het volgende:
Verdrie. Ja kijk mijn meis heeft een tattoe. Kleintje, naar haar overleden zus. Dat is prima, maar zo'n volgestempeld wijf dat je eerst een boek moet lezen op haar been voordat je 'm erin kan steken vind ik dus niks.
Beter stapt hij over naar Zweedse snøllenquote:Op zondag 27 juni 2021 09:20 schreef Mortaxx het volgende:
Door @:makrelis denk ik dat Deense vrouwen allemaal lelijk zijn
Ja of zal het gewoon een soort zoekt soort gevalletje zijnquote:Op zondag 27 juni 2021 09:20 schreef Mortaxx het volgende:
Dan zijn het snöllen. In Zweden hebben ze de ø niet.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:22 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Beter stapt hij over naar Zweedse snøllen
vind het wel leuk om ook eens normale vrouwen te zien in plaats van van die wijven die zo zwaar met photoshop bewerkt zijn dat de bradge er zo zou uitzienquote:Op zondag 27 juni 2021 09:20 schreef Mortaxx het volgende:
is van de Faeröerquote:Op zondag 27 juni 2021 10:17 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Whis du ikke taler dansk, hold kaeft.
oh heb nog geen dreig dm ontvangenquote:Op zondag 27 juni 2021 10:20 schreef Boze_Eend het volgende:
ik denk dat @:sprokkelaar onder ons is habibos
Kolonie van Denemarken. Groenland ook. Derhalve mag via de Verenigde Naties Denemarken aanspraak maken op de olie die onder de permafrost ligt, alsmede eigendom van de bergrug die via Groenland uitloopt naar de Noordpool.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
is van de Faeröeris geen deens geloof ik ander dialect
jij weet wel veel ervan. hoe heb jij deens geleerd habibo?quote:Op zondag 27 juni 2021 10:21 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Kolonie van Denemarken. Groenland ook. Derhalve mag via de Verenigde Naties Denemarken aanspraak maken op de olie die onder de permafrost ligt, alsmede eigendom van de bergrug die via Groenland uitloopt naar de Noordpool.
Naar school gegaan. Dat is verplicht in Denemarken.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:23 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
jij weet wel veel ervan. hoe heb jij deens geleerd habibo?
oh je bent daar opgegroeid?quote:Op zondag 27 juni 2021 10:25 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Naar school gegaan. Dat is verplicht in Denemarken.
heb ik met turkije en spreek vloeiend turks het schrijven blijft kutquote:Op zondag 27 juni 2021 10:27 schreef Makrelis het volgende:
Ik ben een nederlander en dat blijft ook zo, maar ik heb een speciale band met Denemarken. De taal spreken helpt natuurlijk.
hoe heb je Turks geleerd?quote:Op zondag 27 juni 2021 10:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb ik met turkije en spreek vloeiend turks het schrijven blijft kut
kom er 3 keer per jaar en heb heel erg veel turkse vrienden.. op 1 of andere manier heb ik vaak klik met turkse mensenquote:
leuk wel canimquote:Op zondag 27 juni 2021 10:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kom er 3 keer per jaar en heb heel erg veel turkse vrienden.. op 1 of andere manier heb ik vaak klik met turkse mensen
arkadasquote:
Maar je bent verder volbloed NL? Wel knap dan, Turks is hele andere taalfamilie, geen Indo-Europees.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kom er 3 keer per jaar en heb heel erg veel turkse vrienden.. op 1 of andere manier heb ik vaak klik met turkse mensen
Lelijk en tatoeagesquote:Op zondag 27 juni 2021 09:20 schreef Mortaxx het volgende:
Leuk toch dat je zo een klik met mensen hebt, dat kan je niet van iedereen zeggen.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Heerlijke reclames waren datquote:Op zondag 27 juni 2021 13:15 schreef Zipportal het volgende:
600 views voor die auto filmpjes. Een simpel kopje soep maken levert net zoveel op en minder moeite.
Speltip #12.
Het is geen Staphorstquote:
Vertel vertelquote:Op zondag 27 juni 2021 14:00 schreef MissionPhailed het volgende:
Grootste internet-rivaal van de Braad (Zunigrijje / Diqui-Long) in zwaar weer op Autoweek! Meeleesbraad, wijd daar eens een vlog aan
Oh die ventquote:Op zondag 27 juni 2021 14:00 schreef MissionPhailed het volgende:
Grootste internet-rivaal van de Braad (Zunigrijje / Diqui-Long) in zwaar weer op Autoweek! Meeleesbraad, wijd daar eens een vlog aan
Geen idee wie wie is maar k vond t maar zonde van mn tijd om het te lezenquote:Op zondag 27 juni 2021 14:02 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Vanaf pagina 14 ontspoort het in dit topic
En I in het Engels dan?quote:Op zondag 27 juni 2021 10:10 schreef Makrelis het volgende:
'ø' betekent trouwens 'eiland' Een 1-letterigwoord dat iets betekent. Uniek in europese talen. 'å' betekent 'rivier'.
En tetten betekenen overal hetzelfde.
Wat een gastquote:Op zondag 27 juni 2021 14:00 schreef MissionPhailed het volgende:
Och. Die is zo blind overtuigd dat zijn auto de aller-aller-allerbeste ter wereld is, geen rationele discussie mee te voeren.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:00 schreef MissionPhailed het volgende:
Komt erop neer dat iemand aanbied voor een vriendelijk prijsje z'n airco te laten maken, en Diqi/Zunigrijje maakt vervolgens aanbieder elders min of meer zwart vanwege 'onbetrouwbaarheid' en 'aan het lijntje houden'. Mensen over de zeik, topic gesloten.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Geen idee wie wie is maar k vond t maar zonde van mn tijd om het te lezen
Die kerel vind ik nog een grotere loser dan ona braadquote:Op zondag 27 juni 2021 14:19 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Komt erop neer dat iemand aanbied voor een vriendelijk prijsje z'n airco te laten maken, en Diqi/Zunigrijje maakt vervolgens aanbieder elders min of meer zwart vanwege 'onbetrouwbaarheid' en 'aan het lijntje houden'. Mensen over de zeik, topic gesloten.
ze hebben het over een review waar is die te vinden?quote:Op zondag 27 juni 2021 14:02 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Vanaf pagina 14 ontspoort het in dit topic
Dan ben je toch wel echt een staatsautist eerste klasquote:Op zondag 27 juni 2021 14:19 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Komt erop neer dat iemand aanbied voor een vriendelijk prijsje z'n airco te laten maken, en Diqi/Zunigrijje maakt vervolgens aanbieder elders min of meer zwart vanwege 'onbetrouwbaarheid' en 'aan het lijntje houden'. Mensen over de zeik, topic gesloten.
quote:Op zondag 27 juni 2021 14:19 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Och. Die is zo blind overtuigd dat zijn auto de aller-aller-allerbeste ter wereld is, geen rationele discussie mee te voeren.
Je ziet ook vaak dat mensen dat met een bepaald land hebben
wat een originele garp dit XDquote:Op zondag 27 juni 2021 14:25 schreef Solotovski het volgende:
Over staatsautisten gesproken, leuk dat je er ook weer bent fokkie
Verwijderd. Want daarin ging ie los over de vriendelijke aanbiederquote:Op zondag 27 juni 2021 14:24 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ze hebben het over een review waar is die te vinden?
dus hij ging 1000 garages bellen en lui om het zo goedkoop mogelijk gemaakt te krijgenquote:Op zondag 27 juni 2021 14:29 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Verwijderd. Want daarin ging ie los over de vriendelijke aanbieder
Nee joh. Eenvoudige 3-0/3-1quote:Op zondag 27 juni 2021 14:40 schreef Tlaloc het volgende:
Jongens, wat gaat het vanavond worden?
Ik gok 2-2 en NL door na verlenging. Depay die twee enorme kansen mist (waarvan 1 voor open doel - raakt de bal niet), en Malen met de winnende.
Nee man, na die eerste week gaat het alleen maar bergafwaartsquote:
NL defensie is kwetsbaar hoor. Tegen Oekraïne zag je dat. Mensen vergeten dat omdat Oostenrijk en Noord-Macedonië van belabberd niveau waren.quote:
Zo belabberd dat ze Italie bijna naar huis stuurde gisterquote:Op zondag 27 juni 2021 14:45 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
NL defensie is kwetsbaar hoor. Tegen Oekraïne zag je dat. Mensen vergeten dat omdat Oostenrijk en Noord-Macedonië van belabberd niveau waren.
2-0 tsjechie depay mist allesquote:Op zondag 27 juni 2021 14:40 schreef Tlaloc het volgende:
Jongens, wat gaat het vanavond worden?
Ik gok 2-2 en NL door na verlenging. Depay die twee enorme kansen mist (waarvan 1 voor open doel - raakt de bal niet), en Malen met de winnende.
Zegt ook wat over het niveau van Italië hèquote:Op zondag 27 juni 2021 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo belabberd dat ze Italie bijna naar huis stuurde gister
Nou ja, dat is voor velen de favoriet om het EK te winnenquote:Op zondag 27 juni 2021 14:50 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Zegt ook wat over het niveau van Italië hè
Hardlopers zijn doodlopers maatquote:Op zondag 27 juni 2021 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man, na die eerste week gaat het alleen maar bergafwaarts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |