Bij mij is het 19 ct/km. Als het meer kost met bijv OV moet ik bonnetjes (uitdraai van OV-chipkaart, taxirekening) overleggen om het vergoed te krijgen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke ja ik heb altijd gehad gelukkig. niet veel leg er wel bij maar toch
Ja precies.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
precies maar goed blij dat ik werk
precies zou vast meer achter zittenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:14 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Tja, maar hij zou dit van tevoren kunnen vragen?
geef mij maar het comfort van mijn autoquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Zodra die mondkappen af mogen in de trein ga ik ook weer treinen. Toch wel relaxed reizen.
Als vieze luie parasiterende vetzak heb je niet zo veel te willen imo. Zeker niet als je blijkbaar wel 17k per jaar kunt rijden voor jan lul.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:13 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet gedaan hebben hoor, 2 maanden lang je helemaal het schompes werken tegen zeer lager vergoeding, niet eens reiskosten, en over 2 maanden trappen ze je weer buiten om bij de volgende wajonger precies het zelfde geintje te flikken. alleen de jongens die boven gemiddeld goed presteren geven ze een contract voor een grijpstuiver en daar moet je dan gigantisch hard voor lopen en rennen.
9 weken, 5 dagen per week, 16 km enkele reis 1400km totaal, gratis ook nog eens
ik veel snel weg mini stuk vd wijkquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:30 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Bij mij 7,5km waarvan de helft door park/bos, andere helft industriegebied.
Dat is ook heerlijk. Maar ik merk dat ik het even ‘resetten’ mis in de trein naar huis na een intensieve dag.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:29 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
geef mij maar het comfort van mijn auto
ik vind auto rijden heerlijk na drukke werkdag ontspan ik van auto rijdenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is ook heerlijk. Maar ik merk dat ik het even ‘resetten’ mis in de trein naar huis na een intensieve dag.
Echt? Ik erger me altijd aan dingen in de trein. Mensen die hun muziek te hard hebben, die hun bek niet houden in de stilte coupe, geen zitplaats, vertragingen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is ook heerlijk. Maar ik merk dat ik het even ‘resetten’ mis in de trein naar huis na een intensieve dag.
Ik vind auto rijden steeds minder leuk worden. Teveel opgefokte idioten op de weg.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik vind auto rijden heerlijk na drukke werkdag ontspan ik van auto rijden
nou kom je mij nooit tegen. relaxt muziek aan vaak zing ik meequote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik vind auto rijden steeds minder leuk worden. Teveel opgefokte idioten op de weg.
In de eerste klas heb je dat een stuk minder. Vertragingen vallen erg mee in mijn ervaring, al kunnen incidenten altijd voor komen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt? Ik erger me altijd aan dingen in de trein. Mensen die hun muziek te hard hebben, die hun bek niet houden in de stilte coupe, geen zitplaats, vertragingen.
Nee doe mij maar lekker autorijden.
Meestal A28 Utrecht Amersfoort VV.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou kom je mij nooit tegen. relaxt muziek aan vaak zing ik mee
uh dat is mijn weg ga van leerdam naar baarn nlquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Meestal A28 Utrecht Amersfoort VV.
Dat is wel een stukkie rijden.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
uh dat is mijn weg ga van leerdam naar baarn nl
ja maar vind het heerlijk geniet van auto rijdenquote:
Nee. Stuur effequote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:51 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie al de nieuwe Bangalijst van Vindicat op de telefoon staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |