nouja kijk hij gaat nooit werk vinden als het niet naast zijn huis ligt en ze niet de reiskosten vergoedenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:14 schreef Modus het volgende:
Na 100m lopen is ie al buiten adem, denken dat ie even 16km gaat fietsen
De Schreeuwquote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:20 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
zou zo in een museum kunnen hangen.
Bekend deze. Zelfs ik ken dit schilderij.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De Schreeuw
[ afbeelding ]
Heb ik een aflevering van de Bradgesoap gemist?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:08 schreef okselzweet het volgende:
Heeft braddalicious de baan nou afgewezen omdat hij even 2 maandjes zelf zijn reiskosten moest betalen?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij gaat sowieso geen werk vinden, want hij zoekt het helemaal nietquote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:19 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
nouja kijk hij gaat nooit werk vinden als het niet naast zijn huis ligt en ze niet de reiskosten vergoeden
Naar aanleiding hiervan:quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb ik een aflevering van de Bradgesoap gemist?
Moeilijk lopen doen omdat het hem 1 tank benzine per maand zou kostenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Toen er kilometers voor woon-werkverkeer gemaakt moesten worden werd het wel een probleem.
[..]
Opzich wel eens dat reiskosten gewoon vergoed horen te worden, maar goed als het met uitzicht op een vaste baan is...
Volgens mij betrof de quote van Sapu al een vorige baanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:42 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Naar aanleiding hiervan:
[..]
Moeilijk lopen doen omdat het hem 1 tank benzine per maand zou kostenDat jong vreet dat geld in 2 dagen weg met thuisbezorgd bestellingen.
Oh. @saparmurat_niyazov is dit waar??quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:45 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Volgens mij betrof de quote van Sapu al een vorige baan
Waarom specifiek deze?quote:
Dit is juist, wat er bij de caravanbaan verkeerd is gegaan weet ik niet. Andere baantjes (langer geleden) zijn naar zeggen mislukt omdat ze de braad probeerden uit te buiten:quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:48 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Oh. @:saparmurat_niyazov is dit waar??
quote:Zoals het er nu al uitziet was vrijdag mijn eerste maar ook gelijk laatste werkdag nut smiley
M`n baas meldde dat ze niet per maand betalen maar in periodes, en dus ook benzinegeld. (1 x per 3 maanden word dat dan..)
Er werd gisteravond al van mij verwacht dat ik maar een vervanger ga regelen voor de rit naar Antwerpen die ik maandag zou gaan rijden, én dat ik dan voor die rit van Maandag die ik zou gaan rijden ook maar even m`n benzine zelf mag gaan betalen.
Tuurlijk vind ik het niet erg om mijn benzinegeld te betalen als ik met mijn auto ga, dat is logisch. Maar dan wil ik natuurlijk wél benzinegeld op m`n rekening zien, anders ga ik failliet en dan komen we nergens. Én ik ga geen benzinegeld betalen aan mijn vervanger, dat is bullshit, ik werk er niet eens.
* Waarom een vervanger?
Ik heb vrijdag een proefdag gedraaid, maar ik mag van m`n jobcoach niet meer verder met koerieren etc daar totdat hij mijn contract heeft doorgenomen en heeft ondertekend. Dus vandaar. Het contract is overigens nog niet ondertekend, want ik zie dat eerlijk gezegd niet zo zitten als het al meteen zo gaat...
quote:Goed, ik heb een vervanger geregeld.
Raad eens, durft mijn "Baas" Het in z`n hoofd te halen om aan hem te vragen "Kan je aan Braadslee niet vragen of je zijn auto mag lenen?"
Het is toch g*dverd*mme niet normaal meer dit?... Benzine vergoeden ho maar, maar wel lekker iemand anders met mijn auto laten rijden? Dikke lul.
Die bedrijfsauto krijgt hij niet mee "Want hij werkt hier niet"
Ik mocht die bedrijfsauto wel mee nemen (wat ik niet wilde) Terwijl ik er óók niet werk.
Dat was een kort maar krachtig weekendje zullen we maar zeggen..
quote:Klopt, dat contract kreeg ik pas te zien ná de eerste werkdag "Want dat moest nog even opgesteld worden, en dat gebeurd tijdens jouw ritje"
Wow, wat een lul zeg. Werk je je eigen de tyfus in en dan doet hij alsof z`n neus bloed.
Mijn vorige werkgever was er ook zo eentje. Was allemaal hartstikke leuk en aardig en gezellig totdat ik er na een poos achterkwam dat hij mij voor bepaalde dingen veel meer liet betalen dan we hadden afgesproken (Sommige dingen mocht ik in termijnen betalen, maar dan moet het niet opeens 400 euro duurder zijn) Hij gaf mij op bepaalde nieuw gekochte dingen ook geen garantie.
En het leukste?
Na een akkefietje op vrij persoonlijk vlak besloot hij maar om mijn net gekochte gitaar achter te houden en hij zegt "Je mag hem wel van mij terug kopen, maar daarna hoef ik je niet meer te zien " Ook hartstikke fijn natuurlijk. (Waarom dat gebeurde ga ik verder overigens niet over uit weiden)
Is nu al een kleine 5 jaar geleden, toch stom dat ik er nooit werk van heb gemaakt..
je hebt wel corrupte lui erbij maar dit zijn allemaal dingen waar ik toch vraagtekens bij zet.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit is juist, wat er bij de caravanbaan verkeerd is gegaan weet ik niet. Andere baantjes (langer geleden) zijn naar zeggen mislukt omdat ze de braad probeerden uit te buiten:
[..]
[..]
[..]
Gek dat braddie altijd zulke dingen overkomt zeg.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit is juist, wat er bij de caravanbaan verkeerd is gegaan weet ik niet. Andere baantjes (langer geleden) zijn naar zeggen mislukt omdat ze de braad probeerden uit te buiten:
[..]
[..]
[..]
hij is niet gemaakt voor het gelukquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:59 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Gek dat braddie altijd zulke dingen overkomt zeg.
Ik zou het ook niet gedaan hebben hoor, 2 maanden lang je helemaal het schompes werken tegen zeer lager vergoeding, niet eens reiskosten, en over 2 maanden trappen ze je weer buiten om bij de volgende wajonger precies het zelfde geintje te flikken. alleen de jongens die boven gemiddeld goed presteren geven ze een contract voor een grijpstuiver en daar moet je dan gigantisch hard voor lopen en rennen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:08 schreef okselzweet het volgende:
Heeft braddalicious de baan nou afgewezen omdat hij even 2 maandjes zelf zijn reiskosten moest betalen?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hier kun je ook heel wat reeksen over vollullen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is echt zo, zit gewoon in mijn blote kont en moet dadelijk naar een of andere miljonairs BBQ, hahaha ga je mee?
nee maar ik heb nieuw werk en dat is 16 km ver weg en ze vergoeden benzinegeld niet. dus heb ik maar caravan gehuurd. ik vroeg of hij dat wel wilde vergoeden en dat vond hij prima omdat nu iemand het terrein beveiligd.quote:
Mooi man! Gelijk je eigen stulpje.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
nee maar ik heb nieuw werk en dat is 16 km ver weg en ze vergoeden benzinegeld niet. dus heb ik maar caravan gehuurd. ik vroeg of hij dat wel wilde vergoeden en dat vond hij prima omdat nu iemand het terrein beveiligd.
vanavond een bassie&adriaan vlog dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
nee maar ik heb nieuw werk en dat is 16 km ver weg en ze vergoeden benzinegeld niet. dus heb ik maar caravan gehuurd. ik vroeg of hij dat wel wilde vergoeden en dat vond hij prima omdat nu iemand het terrein beveiligd.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooi man! Gelijk je eigen stulpje.
Komt thuisbezorgd daar ook?
Edit: nee verdomme geen thuisbezorg ik kan niet een maand niets eten ik ga mijn jobcoach even gauw bellen dit werk wordt hem nietquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooi man! Gelijk je eigen stulpje.
Komt thuisbezorgd daar ook?
Ja dat is wel een No Goquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:46 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Edit: nee verdomme geen thuisbezorg ik kan niet een maand niets eten ik ga mijn jobcoach even gauw bellen dit werk wordt hem niet
Onzin. Het is een secundaire arbeidsvoorwaarde.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
haha is wettelijk verplicht reiskosten dus geloof weinig van zijn bull shit
Alleen als daar in een cao of arbeidscontract afspraken over zijn gemaakt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
haha is wettelijk verplicht reiskosten dus geloof weinig van zijn bull shit
oh dacht dat altijd vast stond in caoquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Alleen als daar in een cao of arbeidscontract afspraken over zijn gemaakt.
Anders niet.
https://www.juridischloke(...)eiskostenvergoeding/
Nee, niet altijd. Mijn werkgever is er ook pas een paar jaar geleden mee begonnen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh dacht dat altijd vast stond in cao
oke ja ik heb altijd gehad gelukkig. niet veel leg er wel bij maar tochquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, niet altijd. Mijn werkgever is er ook pas een paar jaar geleden mee begonnen.
Als de werkgever het niet vergoed, kun je bij de minister van financiën aankloppen maar dat is ook geen vetpot.
https://www.belastingdien(...)rek_openbaar_vervoer
Ja, 19 cent/km belastingvrij is al jaren niet meer rendabel.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke ja ik heb altijd gehad gelukkig. niet veel leg er wel bij maar toch
precies maar goed blij dat ik werkquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, 19 cent/km belastingvrij is al jaren niet meer rendabel.
Tja, maar hij zou dit van tevoren kunnen vragen?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nou als de braad dan verlies zou lijden snap ik dat punt dan weer wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |