zo heb ik ze het liefste, kaal en gruwelijk natquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
liever kaal als een baal
17k? Dat haal ik nog geeneens. En ik rij veel.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:52 schreef Boze_Eend het volgende:
17.000 voor iemand die bijna al zijn eten aan huis laat bezorgen.
vraag me af waarom die zoveel rijdt hij hoeft niet echt ergens te zijn of zo.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
17k? Dat haal ik nog geeneens. En ik rij veel.
nachtwinkel, vreeland, keyboards halen, pakketje terug brengen naar het postNL puntquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:50 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
vraag me af waarom die zoveel rijdt hij hoeft niet echt ergens te zijn of zo.
Blijkbaar niet genoeg, ik rij niet veel maar toch 25k/jaarquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
17k? Dat haal ik nog geeneens. En ik rij veel.
Als hij fietst dan zou ie behoorlijk wat geld sparen!!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:19 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
nachtwinkel, vreeland, keyboards halen, pakketje terug brengen naar het postNL punt
Zelfs met 27 km enkele reis naar mijn werk kom ik er niet aan. En wat ik dan verder nog rijd.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:20 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Blijkbaar niet genoeg, ik rij niet veel maar toch 25k/jaar
Hij zal het een leuk tijdverdrijf vinden vermoed ik.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:50 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Toen er kilometers voor woon-werkverkeer gemaakt moesten worden werd het wel een probleem.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:50 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Opzich wel eens dat reiskosten gewoon vergoed horen te worden, maar goed als het met uitzicht op een vaste baan is...quote:Zou al afgelopen maandag zijn
Iets met reiskosten die niet vergoed werden + ik die minimaal 2 maanden in een proefperiode zou zitten en dus zonder enige zekerheid die 2 maanden daarheen zou moeten rijden op eigen kosten *
Volle tank per maand + wat ik zelf nog wegrij naar mijn ouders toe en bandrepetitie is ongeveer 1,5 tank per maand wat ik niet terug zie.
* Ook zou hij nog vòòr de proefplaatsing (Als ik bijvoorbeeld niet snel genoeg werk, of als hij geen klik voelt) kunnen zeggen van hey, je past niet binnen het team doei. En dan ben ik dus wél een toffe ervaring rijker maar heb ik ook geld verspild wat ik hard nodig heb..
Ook hebben jobcoach + ikzelf meerdere malen gebeld met een aantal instanties m.b.t die reiskosten want ik wilde het wel echt graag doen! Maar het was te dichtbij nut smiley 16 kilometer heen, 16 kilometer terug, minimale afstand om reiskosten vergoed te krijgen is 25 km.
Dus de zoektocht gaat verder!
Erg vervelend en kut, en vooral naar dat hij dit niet ff riep toen ik er afgelopen week op gesprek was, maar pas toen ik afgelopen zaterdag nog ff contact had met m`n jobcoach kwam ter spraken dat er geen reiskosten vergoed konden worden...
Waarom investeren in jezelf als je ook gewoon thuis kunt zitten met 3 Domino’s pizza’s?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Toen er kilometers voor woon-werkverkeer gemaakt moesten worden werd het wel een probleem.
[..]
Opzich wel eens dat reiskosten gewoon vergoed horen te worden, maar goed als het met uitzicht op een vaste baan is...
De prioriteiten zijn duidelijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Toen er kilometers voor woon-werkverkeer gemaakt moesten worden werd het wel een probleem.
[..]
Opzich wel eens dat reiskosten gewoon vergoed horen te worden, maar goed als het met uitzicht op een vaste baan is...
16 km vind ik niet zo ver hij heeft een fiets. Moest altijd 14 naar school fietsen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]
tot je een auto hebt en 150kg weegt, dan is het einde van de straat al te verquote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:59 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
16 km vind ik niet zo ver hij heeft een fiets. Moest altijd 14 naar school fietsen.
Ja Maja dadelijk is die te dik om bv naar de auto te lopen of zo. Kijk dat je baan laat schieten want reiskosten ja.. 16 km kan je fietsen. Stel hij zou het maandje doen. Is die ook nog 8 kilo kwijt of zo.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:00 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
tot je een auto hebt en 150kg weegt, dan is het einde van de straat al te ver
point taken, maar kost wel moeite, dominos is gemakkelijkerquote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:02 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ja Maja dadelijk is die te dik om bv naar de auto te lopen of zo. Kijk dat je baan laat schieten want reiskosten ja.. 16 km kan je fietsen. Stel hij zou het maandje doen. Is die ook nog 8 kilo kwijt of zo.
In plaats daarvan Dominos
Hij weet niet beterquote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:02 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ja Maja dadelijk is die te dik om bv naar de auto te lopen of zo. Kijk dat je baan laat schieten want reiskosten ja.. 16 km kan je fietsen. Stel hij zou het maandje doen. Is die ook nog 8 kilo kwijt of zo.
In plaats daarvan Dominos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |