Ik verwacht binnenkort een test van een Megane E-Techquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:17 schreef datismijnmening het volgende:
Hij test gewoon twee auto's die hij toch nooit kan betalen
Ik wil hem liever in een Twizy zien.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:36 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort een test van een Megane E-Tech
Ik op een fiets mja hequote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik wil hem liever in een Twizy zien.
Geen bel want dat is extra gewichtquote:
Mss als je @Zipportal lief vraagtquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:02 schreef Raap het volgende:
Ik wil graag een schuddebuik gifje van 6.58 - 7.04
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:02 schreef Raap het volgende:
Ik wil graag een schuddebuik gifje van 6.58 - 7.04
Bij elke bocht op 2 wielenquote:
Met zo'n blikken geluid zeker?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:55 schreef Zipportal het volgende:
Wanneer gaat Braadpan eens een OLED tv reviewen speciaal voor het EK. Binnen 30 dagen weer netjes terug want dan zit het EK er ook op.
Mensen die een dure soundbar of home cinema set kopenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:20 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Met zo'n blikken geluid zeker?
Nee, dankzij dat 2.1 setje is er niks mis met zijn setup
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:34 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Mensen die een dure soundbar of home cinema set kopen
We worden verwendquote:
Niet gedaan en nu wil niemand bij mij voetbal kijkenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:34 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Mensen die een dure soundbar of home cinema set kopen
Na het overlijden en de halfgebakken reanimatie van zijn auto 2 weken geleden gaat hij hem nu weer helemaal de hemel in prijzen zekerquote:
Kronkel he.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:41 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Na het overlijden en de halfgebakken reanimatie van zijn auto 2 weken geleden gaat hij hem nu weer helemaal de hemel in prijzen zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |