quote:
Dit is juist, wat er bij de caravanbaan verkeerd is gegaan weet ik niet. Andere baantjes (langer geleden) zijn naar zeggen mislukt omdat ze de braad probeerden uit te buiten:
quote:
Zoals het er nu al uitziet was vrijdag mijn eerste maar ook gelijk laatste werkdag nut smiley
M`n baas meldde dat ze niet per maand betalen maar in periodes, en dus ook benzinegeld. (1 x per 3 maanden word dat dan..)
Er werd gisteravond al van mij verwacht dat ik maar een vervanger ga regelen voor de rit naar Antwerpen die ik maandag zou gaan rijden, én dat ik dan voor die rit van Maandag die ik zou gaan rijden ook maar even m`n benzine zelf mag gaan betalen.
Tuurlijk vind ik het niet erg om mijn benzinegeld te betalen als ik met mijn auto ga, dat is logisch. Maar dan wil ik natuurlijk wél benzinegeld op m`n rekening zien, anders ga ik failliet en dan komen we nergens. Én ik ga geen benzinegeld betalen aan mijn vervanger, dat is bullshit, ik werk er niet eens.
* Waarom een vervanger?
Ik heb vrijdag een proefdag gedraaid, maar ik mag van m`n jobcoach niet meer verder met koerieren etc daar totdat hij mijn contract heeft doorgenomen en heeft ondertekend. Dus vandaar. Het contract is overigens nog niet ondertekend, want ik zie dat eerlijk gezegd niet zo zitten als het al meteen zo gaat...
quote:
Goed, ik heb een vervanger geregeld.
Raad eens, durft mijn "Baas" Het in z`n hoofd te halen om aan hem te vragen "Kan je aan Braadslee niet vragen of je zijn auto mag lenen?"
Het is toch g*dverd*mme niet normaal meer dit?... Benzine vergoeden ho maar, maar wel lekker iemand anders met mijn auto laten rijden? Dikke lul.
Die bedrijfsauto krijgt hij niet mee "Want hij werkt hier niet"
Ik mocht die bedrijfsauto wel mee nemen (wat ik niet wilde) Terwijl ik er óók niet werk.
Dat was een kort maar krachtig weekendje zullen we maar zeggen..
quote:
Klopt, dat contract kreeg ik pas te zien ná de eerste werkdag "Want dat moest nog even opgesteld worden, en dat gebeurd tijdens jouw ritje"
Wow, wat een lul zeg. Werk je je eigen de tyfus in en dan doet hij alsof z`n neus bloed.
Mijn vorige werkgever was er ook zo eentje. Was allemaal hartstikke leuk en aardig en gezellig totdat ik er na een poos achterkwam dat hij mij voor bepaalde dingen veel meer liet betalen dan we hadden afgesproken (Sommige dingen mocht ik in termijnen betalen, maar dan moet het niet opeens 400 euro duurder zijn) Hij gaf mij op bepaalde nieuw gekochte dingen ook geen garantie.
En het leukste?
Na een akkefietje op vrij persoonlijk vlak besloot hij maar om mijn net gekochte gitaar achter te houden en hij zegt "Je mag hem wel van mij terug kopen, maar daarna hoef ik je niet meer te zien " Ook hartstikke fijn natuurlijk. (Waarom dat gebeurde ga ik verder overigens niet over uit weiden)
Is nu al een kleine 5 jaar geleden, toch stom dat ik er nooit werk van heb gemaakt..