Ja ok. Als ik hem heb app ik wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, hey, waarom denk je dat ik het hier vraag?
Eens. Maar dat gaat toch niet gebeuren dus hoop ik maar dat hij weer gaat streamen. Lekker beetje Braad op de achtergrond als ik aan het werk benquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Daarnaast zou braad er wijs aan doen internet voorlopig uit te laten en het streamen..
Is ook ongezond hoe diep hij erin zit en in mee gaat met de haat die hij krijgt maar ook zaait
Nog een reden om weer met de trein te gaan, na het werk een biertje op een terras.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:55 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Het OV is alleen relaxed als je ergens kan drinken anders auto.
Nee die tijden heb ik gehad.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:51 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie al de nieuwe Bangalijst van Vindicat op de telefoon staan?
Dat is echt de meest overhypede shit. 15 euro voor een matige burgerquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:06 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Its the bradge here
En dat ziet er dan zo uit [ afbeelding ]
Dit vind jij goed? Lijkt alsof er mee is gevoetbaldquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:21 schreef Fok-it het volgende:
Die burger ziet er goed uit, tijd voor een Shake Shack in Nederland
Tot zover heb ik alleen nog maar goeie berichten gehoord over Shake Shack van mensen die in Murica zijn geweestquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit vind jij goed? Lijkt alsof er mee is gevoetbald
Dit is niet van shake shack vriendquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tot zover heb ik alleen nog maar goeie berichten gehoord over Shake Shack van mensen die in Murica zijn geweest
Oh ik zie het al inderdaadquote:
aha jij bent dus zijn vorige baas geweest.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:03 schreef JochemSjakie het volgende:
Zit Braddie weer eens wat flink te verzinnen?
hij krijgt gratis geld van overheid mag wat tegenover staan dan maar 3 pizza's minder of 2quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nou als de braad dan verlies zou lijden snap ik dat punt dan weer wel
denk dat niemand hem wakker kan schudden.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Maar ik wens braad toch een beter en gezonder leven toe.
zoals hij er nu uit ziet wordt hij niet oud..
Zonde dat niemand van familie hem daarop wijst en of helpt
Totaal NIET mijn PROBLEEMquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is echt de meest overhypede shit. 15 euro voor een matige burgermaar je krijgt wel pinda's als je in de rij staat!
Shake shack is beterquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:21 schreef Fok-it het volgende:
Die burger ziet er goed uit, tijd voor een Shake Shack in Nederland
lol, ik geloof je op je woord. Meeste magazijnen hebben ze zo'n doorgang met van die plastic flappen waar heftrucks doorheen rijden. 9 vd 10 keer zie ik midden bovenin schade omdat ze de mast te hoog hadden staan.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
Zie je. Het is niet zo makkelijk als men op FOK! denkt.
Ik heb nog nooit op zo'n ding gereden, maar ik denk dat ik er heel slecht in zou zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:15 schreef Makrelis het volgende:
[..]
lol, ik geloof je op je woord. Meeste magazijnen hebben ze zo'n doorgang met van die plastic flappen waar heftrucks doorheen rijden. 9 vd 10 keer zie ik midden bovenin schade omdat ze de mast te hoog hadden staan.
Bij de schiedamse glasfabriek reden ze met pallets waar ongeveer 3000 flessen los op stonden. 1 keer per week ging dat mis en als je lachtte, verplicht mee opruimen, dat was de regel. Gaf een behoorlijke ravage.
Ozzy Manquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
Zie je. Het is niet zo makkelijk als men op FOK! denkt.
Ik wel. Max 3 tons. Niks voor mij. Kijk ik repareer dingen, heel soms heftrucks. Heftrucks hebben meestal een onderhoudscontract. Hijskranen kunnen ook ontzettende schade aanrichten. Na repareren test ik de funkties, maar dan leg ik de giek weer mooi in de mik. Al dat vermogen uit de pols bedienen. Daar moet je iets mee hebben. Ik heb het niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op zo'n ding gereden, maar ik denk dat ik er heel slecht in zou zijn
Heftruckchauffeur bij een transportbedrijf geweest. Epic shit.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op zo'n ding gereden, maar ik denk dat ik er heel slecht in zou zijn
Pas maar op, voor je 't weet sta je langs de kant.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou kom je mij nooit tegen. relaxt muziek aan vaak zing ik mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |