Daarom je moet op je werk ook je lolletje hebben af en toe.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mooi is dat toch, maakt de dag een beetje dragelijk
Tussendoor werken we een beetje jaquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Daarom je moet op je werk ook je lolletje hebben af en toe.
Dat is helemaal mooi habibo.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tussendoor werken we een beetje ja
Hij zal wel druk zijn geweest vandaagquote:
Begin jij nu ook alquote:
zou die echt werken?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij zal wel druk zijn geweest vandaag
Flikker op eend. Doe iets met je leven! Ga niet lopen klagen of moet ik over hongerige daklozen in India gaan praten? Ik heb het gezien dus.quote:
Jazekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Jij zit zelf in de ziektewet toch? Ouwe dibbes. Je begint beetje Ad Looij trekken te krijgen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Flikker op eend. Doe iets met je leven! Ga niet lopen klagen of moet ik over hongerige daklozen in India gaan praten? Ik heb het gezien dus.
jij hebtbest veel van de wereld gezien habibo.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Flikker op eend. Doe iets met je leven! Ga niet lopen klagen of moet ik over hongerige daklozen in India gaan praten? Ik heb het gezien dus.
Lult alles maar wat bij elkaar joh, dit krijg je ervan als de GGZ z'n computers ter beschikking stelt voor patiënten.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:46 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
jij hebtbest veel van de wereld gezien habibo.ben wel jaloers wou dat ik alles beetje op orde had maar ik ga eraan werken beloofd
ik geloof Makrelis wel tenminste ik vind hem aardigquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:48 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Lult alles maar wat bij elkaar joh, dit krijg je ervan als de GGZ z'n computers ter beschikking stelt voor patiënten.
Praat toch geen onzin. Ik heb de werkmentaliteit. Keertje in de ziektewet, is dat nou zo erg? Ik weet van mezelf en bedrijven weten dat ook, dat ik een werkmentaliteit heb. Ga niet gers doen als ik een keertje in de ziektewet zit. Dat is populistisch gelul naar mijn mening.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Jij zit zelf in de ziektewet toch? Ouwe dibbes. Je begint beetje Ad Looij trekken te krijgen.
Ja prima, je lult jezelf nogal tegen. Ad Looij had ook alles gezien komt al 15 jaar de bank niet meer af.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:49 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Praat toch geen onzin. Ik heb de werkmentaliteit. Keertje in de ziektewet, is dat nou zo erg? Ik weet van mezelf en bedrijven weten dat ook, dat ik een werkmentaliteit heb. Ga niet gers doen als ik een keertje in de ziektewet zit. Dat is populistisch gelul naar mijn mening.
Ik zie geen vergelijking.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:51 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja prima, je lult jezelf nogal tegen. Ad Looij had ook alles gezien komt al 15 jaar de bank niet meer af.
Nog niet. Maar wat heb je dan Makreel? Waarom zit je in de ziektewet? Niks om je voor te schamen hoor maar je blaast vrij hoog van de toren hier.quote:
Je volgt die klaphark ook al?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:51 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja prima, je lult jezelf nogal tegen. Ad Looij had ook alles gezien komt al 15 jaar de bank niet meer af.
Je komt een beetje instabiel over maar kan aan mij liggen hoor.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:59 schreef Makrelis het volgende:
Haha, waarom zou ik me verdedigen? Ik heb een naar mijn mening valide reden. Ik werk liever. Het gaat beter nu met mijn schouder, 1 juli weer aantreden. Zeik 'ns niet zo. Ik voel me dus totaal niet aangesproken als luie flikker die profiteert. Ik ben niet zo. Er moet gewerkt worden, simpel.
Vechten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |