SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op 1.58quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:59 schreef UitStraling het volgende:
Zoek eens het momentje in deze plaat (niemandelletje wel) @:Foshizzle79 ?
Klopt, i've seen them too, maar de reden is echt om verder nooit wat te hoeven doen voor je geld en je woningquote:
quote:
Ja idd..quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat opaatje met zijn biefstukje.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:21 schreef datismijnmening het volgende:
Zijn jullie weer lekker aan het flirten?
Gvd alle onderbroeken in de was.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:21 schreef datismijnmening het volgende:
Zijn jullie weer lekker aan het flirten?
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gvd alle onderbroeken in de was.
Come on lil devil...be my little angel...quote:
Gewoon commando gaanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gvd alle onderbroeken in de was.
Is echt zo, zit gewoon in mijn blote kont en moet dadelijk naar een of andere miljonairs BBQ, hahaha ga je mee?quote:
Ja leuk !!! Hahahaquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is echt zo, zit gewoon in mijn blote kont en moet dadelijk naar een of andere miljonairs BBQ, hahaha ga je mee?
Oh...nee...geen ontwerper, wel de rest, maar is rood ..maar zou me niet op mn gemak voelen met die crowd denk ikquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een jurkje wat zowel sexy en bloot is als "welke ontwerpert is dat dan zeg?"
Oh, beter, hahahaquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:31 schreef UitStraling het volgende:
Trouwens schijt aan, come as you are.
Rood?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh...nee...geen ontwerper, wel de rest, maar is rood ..maar zou me niet op mn gemak voelen met die crowd denk ik
Rood jurkje ja, ben verder niet zo van de jurkjes eigenlijkquote:
Goh.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Rood jurkje ja, ben verder niet zo van de jurkjes eigenlijk
quote:
Hendigquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
Mooi staaltje samenwerking tussen mij en de natuur. Plantjes geplant en nu een lekkere plensbui erop.
Precies wat ik dacht, was ook echt net klaar en toen begon het te rommelen.quote:
Oeh wat is die rechter?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht, was ook echt net klaar en toen begon het te rommelen.
Had dit pakket van mijn ouders gekregen
[ afbeelding ]
En zelf ook nog een clematis gehaald want ik koop altijd elk jaar een plant.
Kattensnor, zachte malva, ridderspoor, tuingeranium en nogwat mocht iemand nog twijfelen aan mijn groene vingers.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oenothera, kende het niet maar leuk ding. En Salvia (salie) inderdaad, schijn je ook te kunnen branden tegen boze geesten ofzo. Maar dat doe ik niet uiteraard, ben gek op salvia. Had tot deze winter een enorme die heel goog werd maar die is dood en kan ik ook niet meer vinden bij TC.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh wat is die rechter?
En is die achterste salvia? Schijn je te kunnen roken
Ik heb ze ook een tijd gehad, maar ze hadden het een beetje zwaar en van het voorjaar heeft m'n vader m'n houten vergane bakken vervangen door die goedkope kuipen en hij had niet door dat er salvia in zat, dus die heeft ie met de aarde weggekieptquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oenothera, kende het niet maar leuk ding. En Salvia (salie) inderdaad, schijn je ook te kunnen branden tegen boze geesten ofzo. Maar dat doe ik niet uiteraard, ben gek op salvia. Had tot deze winter een enorme die heel goog werd maar die is dood en kan ik ook niet meer vinden bij TC.
Oh mooi.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij reed serieus goed vandaag.quote:
Ah. Auw!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze ook een tijd gehad, maar ze hadden het een beetje zwaar en van het voorjaar heeft m'n vader m'n houten vergane bakken vervangen door die goedkope kuipen en hij had niet door dat er salvia in zat, dus die heeft ie met de aarde weggekiept
Ik ga denk ik binnenkort nog een lading lavendel kopen, doet het altijd goed.
Facehuggerplant klinkt fantastisch.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:04 schreef CherryLips het volgende:
M'n nieuwe clematis komt nu uitDonkerpaars met groenig. De knoppen lijken nu nog even op facehuggers maar ze zullen morgen wel verder open zijn. Gaat echt snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |