@Oriente kan hier niet via het muurtje spelenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:37 schreef MC-Morgan het volgende:
@:Oriente je doet maar even leuk mee.
@:t3htommay en ik willen jou ZEER GRAAG verslaan.
Terecht welquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:03 schreef fetX het volgende:
Geen mention ontvangen. Derhalve doe ik NIET mee.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:37 schreef MC-Morgan het volgende:
@:Oriente je doet maar even leuk mee.
@:t3htommay en ik willen jou ZEER GRAAG verslaan.
Doe niet zo verslaafd.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:50 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Oriente kan hier niet via het muurtje spelen
Ik vind het ook niet top maar ik organiseer ook 2 andere pouletjes op andere sites dus vandaar voor deze gekozen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:56 schreef Tarado het volgende:
geen prettige site maar eerste gedeelte wel ingevuld
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:03 schreef fetX het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:03 schreef fetX het volgende:
De poule moet je invullen voor het toernooi inderdaad.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:49 schreef Piebe het volgende:
Mag je onderaan, je verwachtte eindstanden in de poule invullen.
En werkt het zo, dat je alleen verder kunt voorspellen met de landen die je goed hebt voorspeld als poulefase-overlevers?
#durftevragen
Leuk, wees welkom!quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb me ingeschreven
Naam:
capuchon
Het gros van het voetbalkliekje weet ook niet of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op donderdag 10 juni 2021 18:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop stiekem top 10. Maar de verwachtingen zijn niet hoog. Ik schat mezelf rond positie 15-20 (er zijn nu 39 deelnemers)
Eindelijk eens een graadmeter met het "voetbalkliekje"
Als iedereen dat nou even had gedaan. Nu heb ik GEEN idee wie ik allemaal van de mat speel straks.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:04 schreef Sdivad het volgende:
Aangemeld onder dezelfde naam als hier. Dank voor de mention
OUWE DIBBES ik maak wel een frontpageberichtje aan snelquote:
PaulGod.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:10 schreef Paul het volgende:
[..]
OUWE DIBBES ik maak wel een frontpageberichtje aan snel
quote:
Jullie doen wel erg negatief over mijn vrijwillige sponsoring van een FOK! abo als prijs.quote:Doe nog snel mee voor 21 uur en win faam en wie weet komen er zelfs nog echte prijzen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |