Je kan je volgens mij nog gewoon aanmelden bij de poule hoor, heb gister na het begin ook nog mensen geaccepteerd. De 1e pot telt dan gewoon mee.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:58 schreef Lothiriel het volgende:
Thanks voor de mention nog, ben minder actief op FOK dan vroeger Kan ik eventueel nog meedoen? Ik snap dat de gespeelde wedstrijd niet meer meetelt dan maar voor de rest van het toernooi.
thanks, maak ik meteen werk vanquote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan je volgens mij nog gewoon aanmelden bij de poule hoor, heb gister na het begin ook nog mensen geaccepteerd. De 1e pot telt dan gewoon mee.
We zijn pas 2 wedstrijden onderweg vriendelijke manquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
95 punten na 2 wedstrijden , neen ik ben niet tevreden .
@:Onlogisch mag ik je glazenbol lenen 400 punten
Hopelijk de Belgjes op schot vanavondquote:
Ik ga niet heel lekker nog maxi.quote:Op zondag 13 juni 2021 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
De top10 na de eerste 4 potjes:
[ afbeelding ]
Hardlopers zijn doodlopers.quote:
Oke dan betekent little zeker enzoquote:Op maandag 14 juni 2021 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
Het Engelse woord voor konijn is Rabbit.
Jij bent een snelle leerling.quote:
Ja excuus. Ik word soms lichtelijk fysiek ziek van mijn usernaam dus kon het niet opnieuw uittypen.quote:
Ik was ook niet getagd en kwam er zelf een dag van te voren achter. Geen respect voor fok casuals met een lang dienstverband, newbiesquote:Op maandag 14 juni 2021 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat ik niet getagd ben, ik neem dit @:maxi-mus persoonlijk kwalijk.
Jij geniet tijdens dit spel mijn volledige steun, geef die kinderen van jetje.quote:Op maandag 14 juni 2021 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was ook niet getagd en kwam er zelf een dag van te voren achter. Geen respect voor fok casuals met een lang dienstverband, newbies
Ik vind je laatste verwensing ietwat extremistisch maar samen zullen wij de hemelpoort bestormen.quote:Op maandag 14 juni 2021 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij geniet tijdens dit spel mijn volledige steun, geef die kinderen van jetje.
Ik hoop dat de andere teams degraderen naar voetbalzone.
Wel een (klein) issue; indien winnaars al een FOK! abo hebben. Volgens mij kan je een verlenging niet cadeau doen namelijk, misschien wel in overleg met @Danny?quote:Op maandag 14 juni 2021 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
Dankzij nog twee gulle gevers krijgt het podium nu een leuk prijsje:
1e prijs: FOK! Pimp abbo met een loopduur van 6 maanden, mogelijk gemaakt door @:coco
2e prijs: FOK! Full abbo met een loopduur van 6 maanden, mogelijk gemaakt door @:ggmm
3e prijs: FOK! basic abbo met een loopduur van 6 maanden, mogelijk gemaakt door @:scrummie
Komen we vast wel uit, anders krijgen ze een voucher!quote:Op maandag 14 juni 2021 16:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel een (klein) issue; indien winnaars al een FOK! abo hebben. Volgens mij kan je een verlenging niet cadeau doen namelijk, misschien wel in overleg met @:Danny?
Goed punt jaquote:Op maandag 14 juni 2021 16:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel een (klein) issue; indien winnaars al een FOK! abo hebben. Volgens mij kan je een verlenging niet cadeau doen namelijk, misschien wel in overleg met @:Danny?
Niet veel slechter dan ik. Hou geen voorsprong meer over zoquote:Op maandag 14 juni 2021 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker bezig vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |