Ik precies zo en zo hoort het kennelijk gezien de tweede en vierde plaatsquote:Op maandag 21 juni 2021 09:46 schreef cleany het volgende:
Ik heb het 1x ingevuld en niets gewijzigd, dus ik klaag niet.
Lach je mijn collega @Flippiee nou uit heequote:
Ik lach de overige deelnemers uit, maat. Waaronder mezelf!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Lach je mijn collega @:flippiee nou uit hee
@Flippiee moet gewoon voetbalmod wordenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:58 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik lach de overige deelnemers uit, maat. Waaronder mezelf!
quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:41 schreef MC-M het volgende:
De strijd om plek 53 ligt nog open, zie ik. @:oriente met een kleine voorsprong op @:t3htommay
(Lol)
Volgens mij gaat dat automatisch hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2021 03:23 schreef skysherrif het volgende:
Oh ik was de eindstand in de poules vergeten in te vullen
laat dit maar zitten
Nope, van plek 6 naar 45 ofzo en 0 punten erbijquote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:07 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat automatisch hoor
Dat kon je laten doorrekenen naar aanleiding van je uitslagen maar dat moest je wel aanklikken.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:07 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat automatisch hoor
Dit ja. Ik had er niet meer naar gekekenquote:
quote:Hoe ze dat toch doet? "Ik heb alles gegokt. Ik heb onder meer gekeken naar hoe leuk de liedjes waren van deelnemende landen op het Songfestival, of gekeken naar de jurk die daar werd gedragen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |