De jeugd gaat steeds vroeger aan de drank 🤔quote:Op vrijdag 28 mei 2021 07:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Vandaag onze jongste kleinzoon jarigEen jaar alweer.
![]()
Dat wordt een speciaal biertje vanavond.
Ik welquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik zit meestal mobiel, dan zie ik geen UI's
Ah zoquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik zit meestal mobiel, dan zie ik geen UI's
quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:41 schreef FaithHealer het volgende:
Soms mis ik dat gelul hier.![]()
Ik lees dan ook af en toe mee. Ik mis Mo zo erg dat ik Fok! gewoon vermijdt vaak. Ik hoop wel dat het jullie allemaal goed gaat. Mij gaat het redelijk, werk veel, probeer mijn leven weer wat zin te geven.
Ik wil ook niet de nadruk leggen op de droevenis, live goes on.
Hoi Puzzieppie hoe is het met jou?quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De jeugd gaat steeds vroeger aan de drank 🤔
Gefeliciteerd
Ik heb net een stuk met mij kleindochter gelopen , ik ben kapotquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoi Puzzieppie hoe is het met jou?
nu goed uit rusten dan .quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb net een stuk met mij kleindochter gelopen , ik ben kapot
Ze ligt nu in bed , komt goedquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nu goed uit rusten dan .
Met mij gaat het goed...quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze ligt nu in bed , komt goed![]()
Hoest met jou dan?
Mooiquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed...
wel leuk he dat je kleindochter vaak bij je is...quote:
Ik voel me echt bevoorrecht dat ik haar zo vaak zie en op haar pasquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wel leuk he dat je kleindochter vaak bij je is...
Heerlijk geniet er maar fijn vanquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voel me echt bevoorrecht dat ik haar zo vaak zie en op haar pas
Echt wel !! over 3 weken wordt ze alweer 1 jaarquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Heerlijk geniet er maar fijn van
1974quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker vlot! Van welk bouwjaar ben jij?
Zoiets dacht ik al, dan ben jij heel vlot aan de beurt. Krijg je er ook maar één?quote:
Nee twee. BioNTech/Pfizer of Moderna.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, dan ben jij heel vlot aan de beurt. Krijg je er ook maar één?
Ik lees inderdaad net dat 1974/1975 een afspraak kunnen maken. Ik krijg Janssen dus ik hoef maar één keer. Toen ik hoorde dat mijn jaar mocht heb ik meteen ingelogd en kon k terecht in Zierikzee en Leiderdorp, beiden een uur rijden, 's avonds nog een keer geprobeerd en toen kon ik 20 minuten verderop, wat me een beter plan leek.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee twee. BioNTech/Pfizer of Moderna.
Ik mag naar de Jaarbeurs.
Het gaat idd. heel vlot nu.
Ja, ik kreeg vandaag ook mijn tweede uitnodigingquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag nog een keer extra.. Net weer een uitnodiging in de bus ...
Je mag die negeren las ikquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg vandaag ook mijn tweede uitnodiging
Ze zit buiten toch? Wat is het probleem?quote:
Het is een wepzzzzquote:
En hij zit dus binnen, te zzzzoemen tegen het glas en nu hoor ik hem niet meer, dus ik vertrouw het niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zit buiten toch? Wat is het probleem?
Oei nu maak ik me ook zorgen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een wepzzzz
[..]
En hij zit dus binnen, te zzzzoemen tegen het glas en nu hoor ik hem niet meer, dus ik vertrouw het niet.
Ik zou zeggen.. Jongens tis lekker weer, laat het weekend maar beginnenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een wepzzzz
[..]
En hij zit dus binnen, te zzzzoemen tegen het glas en nu hoor ik hem niet meer, dus ik vertrouw het niet.
Het nieuwe normaal: zoomen voor een glazen schermquote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een wepzzzz
[..]
Ik zal het vragen als ik hem weer zie.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ach, die doet geen vlieg kwaad.
Tenzij het een sluipwesp is
Op zoek om een nest te maken, dit lijkt me de koningin dus als ze jou overleeft komen al haar dochters je ook snel opzoeken.quote:
Straks het hele weekend de tijd ... 🐝quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Op zoek om een nest te maken, dit lijkt me de koningin dus als ze jou overleeft komen al haar dochters je ook snel opzoeken.
Alleen deze vrijdag nog in mei.. Vooralsnog doen we het om de maand op de vrijdagavond vanaf 20:30quote:
Ah, ik meende al dat het vorige week ook was.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen deze vrijdag nog in mei.. Vooralsnog doen we het om de maand op de vrijdagavond vanaf 20:30
Ik wel hoor. IJskoud met een schijfje limoen erinquote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
Het is tegen Corona, daar word je sowieso niet gelukkig van
Welk vaccin krijg jij? Voor mij is het nog een verrassing of het BioNTech/Pfizer of Moderna wordt.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
Het is tegen Corona, daar word je sowieso niet gelukkig van
Voor mij geldt dezelfde verrassingquote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welk vaccin krijg jij? Voor mij is het nog een verrassing of het BioNTech/Pfizer of Moderna wordt.
Staat aangegeven bij mijn geboortejaarquote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet het pas wanneer je een afspraak bevestiging hebt
Ja dit was het begin van betere dagenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:11 schreef pullup het volgende:
Eerste echt fijne coach dag sinds begin nov ongeveer
Als je al een afspraak hebt en je hebt maar 1 datum, dan krijg je Jansenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Staat aangegeven bij mijn geboortejaar
Mensen die in 67 zijn geboren krijgen Jansen staat er.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je al een afspraak hebt en je hebt maar 1 datum, dan krijg je Jansen
Je wilt geen Jansen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mensen die in 67 zijn geboren krijgen Jansen staat er.
Ik maak nog geen afspraak , ik wacht nog even.
Ik wil me eerst wat meer inlezen in al dat vaccin gedoe.quote:
Yeahh weekend!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eindelijk thuis, lange dag en ZON![]()
Ik heb die hele brief nooit gelezen... staat er geen verloopdatum in ofzo.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil me eerst wat meer inlezen in al dat vaccin gedoe.
Ik heb die brief nog niet eens gehad. Vanaf 11:00 kon ik een afspraak maken en dat heb ik gelijk gedaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb die hele brief nooit gelezen... staat er geen verloopdatum in ofzo.
Ik heb hem wel gekregen, maar toen was ik al gepriktquote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb die brief nog niet eens gehad. Vanaf 11:00 kon ik een afspraak maken en dat heb ik gelijk gedaan.
nu pas?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil me eerst wat meer inlezen in al dat vaccin gedoe.
Dat bedacht ik me dus ook. Het nieuws heeft ook bol gestaan over van alles, je kon er niet omheen...quote:
Wil je geen Janssen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mensen die in 67 zijn geboren krijgen Jansen staat er.
Ik maak nog geen afspraak , ik wacht nog even.
Ik had luisteren als noodoplossing, want het boek wat ik aan het lezen was wilde ik verder lezen, na 10 minuten vielen mijn ogen dicht en heb ik geslapen als een roosquote:
Lekker... paracetamolletje bij.quote:
Ik heb nergens last van, helder en frisquote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Ah, ik vroeg me al af waar @:pullup was, maar die zat nog in de kroeg
Die blikquote:
Dit had hij geplaatst in de kroeg. Wel heel vroeg vanmorgenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van, helder en fris![]()
Maar er lagen er wel een paar voor Pampus toen ik weg ging.. Denk dat Pullup toen op zijn knieën voor de WC zat ofzo, want die had ik al ff niet gezien
Gebrek aan je ontwikkeling.quote:
Zeker wel.quote:
Voor straf ook nog de tweede take.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
s gewoon een schel klote geluid en dat met jazz ritme is om gek van te worden
Heerlijk!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor straf ook nog de tweede take.
Miles Davis en Thelonious Monk. Op persoonlijk vlak konden ze elkaar niet luchten of zien, maar als ze samen speelden gebeurde er iets bijzonders.quote:
Heel veel goede muzikanten zijn helemaal geen prettige mensen, dus dat eerste kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Miles Davis en Thelonious Monk. Op persoonlijk vlak konden ze elkaar niet luchten of zien, maar als ze samen speelden gebeurde er iets bijzonders.
Klopt. En in veel gevallen in niet onaanzienlijke mate te wijten aan een voorliefde voor alcohol en andere geestverruimende middelen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Heel veel goede muzikanten zijn helemaal geen prettige mensen, dus dat eerste kan ik me voorstellen.
Mjah, ook, maar ook omdat het mensen zijn die vooral leven voor hun muziek.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt. En in veel gevallen in niet onaanzienlijke mate te wijten aan een voorliefde voor alcohol en andere geestverruimende middelen.
Hey Aloaquote:
Wat kapot kan moet kapot tegenwoordigquote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:32 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is vernield, net als de vorige. Er komt geen nieuwe.
https://www.rtvutrecht.nl(...)niet-meer-terug.html
Nou, zo erg als nu weet ik niet hoor. Ik vind de maatschappij behoorlijk aan het verloederenquote:
Hopelijk komt er een covid2 die tien keer zo hard isquote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, zo erg als nu weet ik niet hoor. Ik vind de maatschappij behoorlijk aan het verloederen
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hopelijk komt er een covid2 die tien keer zo hard is
Mooi!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:14 schreef cafca het volgende:
Zo, ff onkruid aan het trekken geweest, nu weer tijd voor
Oh, en we hebben appels!
[ afbeelding ]
Make your peace with godquote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:47 schreef Recce het volgende:
Goed nieuws!
"Vietnam detects hybrid of Indian and UK COVID-19 variant"
"Laboratory cultures of the new variant, which is much more transmissable than the previously known types, revealed that the virus replicated itself very quickly, explaining why so many new cases appeared in different locations in a short period, Long was quoted as saying."
Ik hoop dat ze die variant niet per ongeluk zelf gemaakt hebben...quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:47 schreef Recce het volgende:
Goed nieuws!
"Vietnam detects hybrid of Indian and UK COVID-19 variant"
"Laboratory cultures of the new variant, which is much more transmissable than the previously known types, revealed that the virus replicated itself very quickly, explaining why so many new cases appeared in different locations in a short period, Long was quoted as saying."
Degenen die dit flikken moeten ze hun poten van breken.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:32 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is vernield, net als de vorige. Er komt geen nieuwe.
https://www.rtvutrecht.nl(...)niet-meer-terug.html
Het lijkt me sterk dat je per ongeluk een variant maakt.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die variant niet per ongeluk zelf gemaakt hebben...
Ik denk dat er wel dingen min of meer per ongeluk ontdekt zijn dus zou zo maar eens kunnen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat je per ongeluk een variant maakt.
Ik geloof er niet inquote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel dingen min of meer per ongeluk ontdekt zijn dus zou zo maar eens kunnen.
Opnieuw geruchten over het ontstaan van corona in een Chinees laboratorium. Viroloog en WHO-onderzoeker Koopmans: "Die berichten zijn niet nieuw. Maar de VS weigeren de informatie hierover te delen. Zo ontstaat er een patstelling, want China ontkent."quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat je per ongeluk een variant maakt.
Alles kan, koffiekan, theekan. Het is toch veel logischer dat een muterend virus in het wild tot nieuwe varianten komt dan dat wetenschappers per ongeluk in een lab een nieuwe variant maken? Wetenschappers zijn niet helemaal gek.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel dingen min of meer per ongeluk ontdekt zijn dus zou zo maar eens kunnen.
zes miljard doden zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Alles kan, koffiekan, theekan. Het is toch veel logischer dat een muterend virus in het wild tot nieuwe varianten komt dan dat wetenschappers per ongeluk in een lab een nieuwe variant maken? Wetenschappers zijn niet helemaal gek.
Volgens mij gingen die geruchten over het ontsnappen van het virus uit het laboratorium, niet over dat het virus daar was ontstaan. Dat is nogal een verschil. De meeste wetenschappers gaan ervan uit dat het virus een natuurlijke oorsprong heeft. Het kan natuurlijk per ongeluk uit het laboratorium ontsnapt zijn als ze er daar onderzoek naar deden, maar daar is tot nu toe geen enkel bewijs voor.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Opnieuw geruchten over het ontstaan van corona in een Chinees laboratorium. Viroloog en WHO-onderzoeker Koopmans: "Die berichten zijn niet nieuw. Maar de VS weigeren de informatie hierover te delen. Zo ontstaat er een patstelling, want China ontkent."
Jij bent ook al bijna aan de beurt voor een prikje!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Met een Bill gates prikje ben je imuun
Zelfs al zou het zijn ontsnapt uit een lab dan denk ik niet dat dat ooit bevestigd zal worden door Chinaquote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij gingen die geruchten over het ontsnappen van het virus uit het laboratorium, niet over dat het virus daar was ontstaan. Dat is nogal een verschil. De meeste wetenschappers gaan ervan uit dat het virus een natuurlijke oorsprong heeft. Het kan natuurlijk per ongeluk uit het laboratorium ontsnapt zijn als ze er daar onderzoek naar deden, maar daar is tot nu toe geen enkel bewijs voor.
corona paspoort fuck it never ik sterf liever strijdend in mijn bunker !!!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Met een Bill gates prikje ben je imuun
Geen idee. Dat de pandemie vlakbij een viruslab begon vraagt om nader onderzoek. Zolang er geen openheid van zaken is zullen de geruchten blijven.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Alles kan, koffiekan, theekan. Het is toch veel logischer dat een muterend virus in het wild tot nieuwe varianten komt dan dat wetenschappers per ongeluk in een lab een nieuwe variant maken? Wetenschappers zijn niet helemaal gek.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
corona paspoort fuck it never ik sterf liever strijdend in mijn bunker !!!!!
Neuh, dat denk ik ook niet. Het maakt uiteindelijk ook niet zoveel uit, denk ik. Dat virus zit wel ergens in de natuur waarschijnlijk en dan was het later ook via een andere weg een pandemie geworden.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs al zou het zijn ontsnapt uit een lab dan denk ik niet dat dat ooit bevestigd zal worden door China
Oh, ik had het daar over die nieuwe variant in Vietnam.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee. Dat de pandemie vlakbij een viruslab begon vraagt om nader onderzoek. Zolang er geen openheid van zaken is zullen de geruchten blijven.
Dat begrijp ik.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, ik had het daar over die nieuwe variant in Vietnam.
Gaat wel vrij rap idd.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 14:43 schreef Domnivoor het volgende:
Jaargang 1976 kan vanaf vandaag een vaccinatieafspraak maken.
Als het zo doorgaat is eind volgende maand 2027 aan de beurt.
Patat en gerookte spareribs, ja het was mooi weerquote:
Wat ergquote:
Smelly cat ken ik dan weer wel.quote:
Lachband ellendequote:Op zaterdag 29 mei 2021 18:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond het altijd wel een leuke serie, 10 seizoenen volgens mij, wow!
En zo kom je met een hele zooi videobanden te zittenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:06 schreef chufi het volgende:
Ik heb het opgenomen, maar meestal kijk ik opgenomen dingen niet terug ..
Ik doelde op de reunie van gisterenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo kom je met een hele zooi videobanden te zitten
Ik op al de opgenomen dingen die je meestal niet terug kijktquote:
Ik heb geen videobanden meerquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik op al de opgenomen dingen die je meestal niet terug kijkt
Toch niet helemaal gek die GoAquote:
Varens gestolen?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat een heerlijke dag!
Biologische koffie gedronken tussen de geiten wollen sokken, varens gestolen, mijn waterput op gang gebracht, beetje tuinieren, poten en snoeien.
Nu ben ik wat oude wijn aan het opstoken.. terwijl er speklapjes krokant liggen te bakken.
Ondertussen heb ik de streamers live op koningsdag aan staan...
Ik zeg TOP !
Niet helemaal, een klein beetje maarquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch niet helemaal gek die GoA
Nou ja... ik heb ze herplaatst van een totaal zinloze plek in de natuur, naar een uitmuntend plekje in mijn tuin! Zie het maar als natuurbeschermingquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Varens gestolen?
De Streamers staan vanavond in de Kuip met een nieuwe show.
Daar moet je een kaartje voor kopen toch?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Varens gestolen?
De Streamers staan vanavond in de Kuip met een nieuwe show.
Dacht het ook ja. Al zijn ze gratis, maar je moet je wel aanmelden voor het "Kaartje"quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
Daar moet je een kaartje voor kopen toch?
Wou dat toen de eerste keer kijken maar toen was het niet te doen omdat die website problemen had.
Tot de streamers klonk het allemaal best goed!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat een heerlijke dag!
Biologische koffie gedronken tussen de geiten wollen sokken, varens gestolen, mijn waterput op gang gebracht, beetje tuinieren, poten en snoeien.
Nu ben ik wat oude wijn aan het opstoken.. terwijl er speklapjes krokant liggen te bakken.
Ondertussen heb ik de streamers live op koningsdag aan staan...
Ik zeg TOP !
Twee miljoen kijkers voor een stream...ja denk het ookquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dacht het ook ja.
De show die ik nu kijk beweren ze dat er 90 landen en twee miljoen kijkers zijn
Het zou best kunnen.. twas gratis hč, Nederlandersquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:24 schreef engine het volgende:
[..]
Twee miljoen kijkers voor een stream...ja denk het ook
Het is gewoon stelen, dus dan moet je er wel heel goed voor zorgen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou ja... ik heb ze herplaatst van een totaal zinloze plek in de natuur, naar een uitmuntend plekje in mijn tuin! Zie het maar als natuurbescherming
En ik had de streamers nog nooit gezien.. maar kwam toevallig het linkje tegen.
Best leuk.. ondertussen een beetje prutsen.. prima te doen.
Ik hoorde dat die kaarten vooraf gratis te bestellen zijn, ja dat zorgt voor problemen natuurlijk, dat kunnen die servers niet aan, dan kunnen ze er beter een symbolisch bedrag voor vragen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
Daar moet je een kaartje voor kopen toch?
Wou dat toen de eerste keer kijken maar toen was het niet te doen omdat die website problemen had.
Ja dat zei ik net al. En dan tegen mij zeggen dat ik niet terug leesquote:
Dat is echt ongeloofelijk veel voor een livestream. Dat lijkt me niet mogelijk voor iets waar je een ticket voor moet kopen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het zou best kunnen.. twas gratis hč, Nederlandersen tijdens lockdown.. en die 90 landen zijn expats met heimwee.
quote:
Ja daarom zag ik hetquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Wha, dat is bij hetzelfde kanaal als mijn link... had het niet gezien![]()
quote:
Er loopt een teller terug van nu 39 minuten.. dit is de voorpretquote:
90 landen, ja natuurlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dacht het ook ja. Al zijn ze gratis, maar je moet je wel aanmelden voor het "Kaartje"
De show die ik nu kijk beweren ze dat er 90 landen en twee miljoen kijkers zijn
Dat loopt gelijk ) met youtube tot nog toe ) op een paar seconden na.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:40 schreef engine het volgende:
https://www.thestreamers.live/play/DEKUIP2021
Ik kijk straks wel
Guus heeft geen glazen bolquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:39 schreef chufi het volgende:
Op zich wel goed gepland, nu de versoepelingen aangekondigd zijn
Zijn militaire en politiepaarden... Die zijn erger gewend, voor hun was het een avondje chillenquote:
Ik zie dat er maar 27 streamers zijn op YT .. Uitverkocht huis dusquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn militaire en politiepaarden... Die zijn erger gewend, voor hun was het een avondje chillen
Komt wel goed.. en al zijn er maar twee.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:52 schreef chufi het volgende:
OK
[..]
Ik zie dat er maar 27 streamers zijn op YT .. Uitverkocht huis dus
Hoop het nietquote:
Ik heb het gisteravond nog helemaal teruggekeken, was erg leukquote:Op zaterdag 29 mei 2021 18:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond het altijd wel een leuke serie, 10 seizoenen volgens mij, wow!
Alle 10 seizoenen?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het gisteravond nog helemaal teruggekeken, was erg leuk
Ik kijk wel even mee. Ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tis begonnen![]()
Vooralsnog geen kaartje nodig.. Tis zowel te zien op hun eigen kanaal en YouTube
Dat is een leuk kanaal jaquote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:24 schreef chufi het volgende:
Je kunt natuurlijk ook live door Amsterdam walken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Dat is dan nog een latertje gewordenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het gisteravond nog helemaal teruggekeken, was erg leuk
Ik vind het ineens een stuk minder leuk conceptquote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lastig.. Hij is de oprichter
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het ineens een stuk minder leuk concept
Ja lekker in die lelijke bunker van hemquote:Op zaterdag 29 mei 2021 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij mag Guus altijd wel thuis blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |