Ik welquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik zit meestal mobiel, dan zie ik geen UI's
Ah zoquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik zit meestal mobiel, dan zie ik geen UI's
quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:41 schreef FaithHealer het volgende:
Soms mis ik dat gelul hier.![]()
Ik lees dan ook af en toe mee. Ik mis Mo zo erg dat ik Fok! gewoon vermijdt vaak. Ik hoop wel dat het jullie allemaal goed gaat. Mij gaat het redelijk, werk veel, probeer mijn leven weer wat zin te geven.
Ik wil ook niet de nadruk leggen op de droevenis, live goes on.
Hoi Puzzieppie hoe is het met jou?quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De jeugd gaat steeds vroeger aan de drank 🤔
Gefeliciteerd
Ik heb net een stuk met mij kleindochter gelopen , ik ben kapotquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoi Puzzieppie hoe is het met jou?
nu goed uit rusten dan .quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb net een stuk met mij kleindochter gelopen , ik ben kapot
Ze ligt nu in bed , komt goedquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nu goed uit rusten dan .
Met mij gaat het goed...quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze ligt nu in bed , komt goed![]()
Hoest met jou dan?
Mooiquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed...
wel leuk he dat je kleindochter vaak bij je is...quote:
Ik voel me echt bevoorrecht dat ik haar zo vaak zie en op haar pasquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wel leuk he dat je kleindochter vaak bij je is...
Heerlijk geniet er maar fijn vanquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voel me echt bevoorrecht dat ik haar zo vaak zie en op haar pas
Echt wel !! over 3 weken wordt ze alweer 1 jaarquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Heerlijk geniet er maar fijn van
1974quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker vlot! Van welk bouwjaar ben jij?
Zoiets dacht ik al, dan ben jij heel vlot aan de beurt. Krijg je er ook maar één?quote:
Nee twee. BioNTech/Pfizer of Moderna.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, dan ben jij heel vlot aan de beurt. Krijg je er ook maar één?
Ik lees inderdaad net dat 1974/1975 een afspraak kunnen maken. Ik krijg Janssen dus ik hoef maar één keer. Toen ik hoorde dat mijn jaar mocht heb ik meteen ingelogd en kon k terecht in Zierikzee en Leiderdorp, beiden een uur rijden, 's avonds nog een keer geprobeerd en toen kon ik 20 minuten verderop, wat me een beter plan leek.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee twee. BioNTech/Pfizer of Moderna.
Ik mag naar de Jaarbeurs.
Het gaat idd. heel vlot nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |