Dat is echt ongeloofelijk veel voor een livestream. Dat lijkt me niet mogelijk voor iets waar je een ticket voor moet kopen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het zou best kunnen.. twas gratis hč, Nederlandersen tijdens lockdown.. en die 90 landen zijn expats met heimwee.
quote:
Ja daarom zag ik hetquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Wha, dat is bij hetzelfde kanaal als mijn link... had het niet gezien![]()
quote:
Er loopt een teller terug van nu 39 minuten.. dit is de voorpretquote:
90 landen, ja natuurlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dacht het ook ja. Al zijn ze gratis, maar je moet je wel aanmelden voor het "Kaartje"
De show die ik nu kijk beweren ze dat er 90 landen en twee miljoen kijkers zijn
Dat loopt gelijk ) met youtube tot nog toe ) op een paar seconden na.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:40 schreef engine het volgende:
https://www.thestreamers.live/play/DEKUIP2021
Ik kijk straks wel
Guus heeft geen glazen bolquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:39 schreef chufi het volgende:
Op zich wel goed gepland, nu de versoepelingen aangekondigd zijn
Zijn militaire en politiepaarden... Die zijn erger gewend, voor hun was het een avondje chillenquote:
Ik zie dat er maar 27 streamers zijn op YT .. Uitverkocht huis dusquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn militaire en politiepaarden... Die zijn erger gewend, voor hun was het een avondje chillen
Komt wel goed.. en al zijn er maar twee.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:52 schreef chufi het volgende:
OK
[..]
Ik zie dat er maar 27 streamers zijn op YT .. Uitverkocht huis dus
Hoop het nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |