Smelly cat ken ik dan weer wel.quote:
Lachband ellendequote:Op zaterdag 29 mei 2021 18:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond het altijd wel een leuke serie, 10 seizoenen volgens mij, wow!
En zo kom je met een hele zooi videobanden te zittenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:06 schreef chufi het volgende:
Ik heb het opgenomen, maar meestal kijk ik opgenomen dingen niet terug ..
Ik doelde op de reunie van gisterenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo kom je met een hele zooi videobanden te zitten
Ik op al de opgenomen dingen die je meestal niet terug kijktquote:
Ik heb geen videobanden meerquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik op al de opgenomen dingen die je meestal niet terug kijkt
Toch niet helemaal gek die GoAquote:
Varens gestolen?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat een heerlijke dag!
Biologische koffie gedronken tussen de geiten wollen sokken, varens gestolen, mijn waterput op gang gebracht, beetje tuinieren, poten en snoeien.
Nu ben ik wat oude wijn aan het opstoken.. terwijl er speklapjes krokant liggen te bakken.
Ondertussen heb ik de streamers live op koningsdag aan staan...
Ik zeg TOP !
Niet helemaal, een klein beetje maarquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch niet helemaal gek die GoA
Nou ja... ik heb ze herplaatst van een totaal zinloze plek in de natuur, naar een uitmuntend plekje in mijn tuin! Zie het maar als natuurbeschermingquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Varens gestolen?
De Streamers staan vanavond in de Kuip met een nieuwe show.
Daar moet je een kaartje voor kopen toch?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Varens gestolen?
De Streamers staan vanavond in de Kuip met een nieuwe show.
Dacht het ook ja. Al zijn ze gratis, maar je moet je wel aanmelden voor het "Kaartje"quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
Daar moet je een kaartje voor kopen toch?
Wou dat toen de eerste keer kijken maar toen was het niet te doen omdat die website problemen had.
Tot de streamers klonk het allemaal best goed!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat een heerlijke dag!
Biologische koffie gedronken tussen de geiten wollen sokken, varens gestolen, mijn waterput op gang gebracht, beetje tuinieren, poten en snoeien.
Nu ben ik wat oude wijn aan het opstoken.. terwijl er speklapjes krokant liggen te bakken.
Ondertussen heb ik de streamers live op koningsdag aan staan...
Ik zeg TOP !
Twee miljoen kijkers voor een stream...ja denk het ookquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dacht het ook ja.
De show die ik nu kijk beweren ze dat er 90 landen en twee miljoen kijkers zijn
Het zou best kunnen.. twas gratis hè, Nederlandersquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:24 schreef engine het volgende:
[..]
Twee miljoen kijkers voor een stream...ja denk het ook
Het is gewoon stelen, dus dan moet je er wel heel goed voor zorgen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou ja... ik heb ze herplaatst van een totaal zinloze plek in de natuur, naar een uitmuntend plekje in mijn tuin! Zie het maar als natuurbescherming
En ik had de streamers nog nooit gezien.. maar kwam toevallig het linkje tegen.
Best leuk.. ondertussen een beetje prutsen.. prima te doen.
Ik hoorde dat die kaarten vooraf gratis te bestellen zijn, ja dat zorgt voor problemen natuurlijk, dat kunnen die servers niet aan, dan kunnen ze er beter een symbolisch bedrag voor vragen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
Daar moet je een kaartje voor kopen toch?
Wou dat toen de eerste keer kijken maar toen was het niet te doen omdat die website problemen had.
Ja dat zei ik net al. En dan tegen mij zeggen dat ik niet terug leesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |