Ik wil me eerst wat meer inlezen in al dat vaccin gedoe.quote:
Yeahh weekend!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eindelijk thuis, lange dag en ZON![]()
Ik heb die hele brief nooit gelezen... staat er geen verloopdatum in ofzo.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil me eerst wat meer inlezen in al dat vaccin gedoe.
Ik heb die brief nog niet eens gehad. Vanaf 11:00 kon ik een afspraak maken en dat heb ik gelijk gedaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb die hele brief nooit gelezen... staat er geen verloopdatum in ofzo.
Ik heb hem wel gekregen, maar toen was ik al gepriktquote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb die brief nog niet eens gehad. Vanaf 11:00 kon ik een afspraak maken en dat heb ik gelijk gedaan.
nu pas?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil me eerst wat meer inlezen in al dat vaccin gedoe.
Dat bedacht ik me dus ook. Het nieuws heeft ook bol gestaan over van alles, je kon er niet omheen...quote:
Wil je geen Janssen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mensen die in 67 zijn geboren krijgen Jansen staat er.
Ik maak nog geen afspraak , ik wacht nog even.
En? Hielp het luisteren?quote:
Ik had luisteren als noodoplossing, want het boek wat ik aan het lezen was wilde ik verder lezen, na 10 minuten vielen mijn ogen dicht en heb ik geslapen als een roosquote:
Dus het is toch hierquote:
Lekker... paracetamolletje bij.quote:
Ik heb nergens last van, helder en frisquote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Ah, ik vroeg me al af waar @:pullup was, maar die zat nog in de kroeg
Die blikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |