Ja, ik kreeg vandaag ook mijn tweede uitnodigingquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag nog een keer extra.. Net weer een uitnodiging in de bus ...

Je mag die negeren las ikquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg vandaag ook mijn tweede uitnodiging

Ze zit buiten toch? Wat is het probleem?quote:

Ach, die doet geen vlieg kwaad.quote:

Het is een wepzzzzquote:
En hij zit dus binnen, te zzzzoemen tegen het glas en nu hoor ik hem niet meer, dus ik vertrouw het niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zit buiten toch? Wat is het probleem?

Oei nu maak ik me ook zorgen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een wepzzzz
[..]
En hij zit dus binnen, te zzzzoemen tegen het glas en nu hoor ik hem niet meer, dus ik vertrouw het niet.

Ik zou zeggen.. Jongens tis lekker weer, laat het weekend maar beginnenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een wepzzzz
[..]
En hij zit dus binnen, te zzzzoemen tegen het glas en nu hoor ik hem niet meer, dus ik vertrouw het niet.

Het nieuwe normaal: zoomen voor een glazen schermquote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een wepzzzz
[..]

Ik zal het vragen als ik hem weer zie.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ach, die doet geen vlieg kwaad.
Tenzij het een sluipwesp is

Als jij daar gelukkig van wordt...quote:

Op zoek om een nest te maken, dit lijkt me de koningin dus als ze jou overleeft komen al haar dochters je ook snel opzoeken.quote:

Straks het hele weekend de tijd ... 🐝quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Op zoek om een nest te maken, dit lijkt me de koningin dus als ze jou overleeft komen al haar dochters je ook snel opzoeken.

Alleen deze vrijdag nog in mei.. Vooralsnog doen we het om de maand op de vrijdagavond vanaf 20:30quote:

Ah, ik meende al dat het vorige week ook was.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen deze vrijdag nog in mei.. Vooralsnog doen we het om de maand op de vrijdagavond vanaf 20:30

Ik wel hoor. IJskoud met een schijfje limoen erinquote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
Het is tegen Corona, daar word je sowieso niet gelukkig van

Welk vaccin krijg jij? Voor mij is het nog een verrassing of het BioNTech/Pfizer of Moderna wordt.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
Het is tegen Corona, daar word je sowieso niet gelukkig van

Voor mij geldt dezelfde verrassingquote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welk vaccin krijg jij? Voor mij is het nog een verrassing of het BioNTech/Pfizer of Moderna wordt.

Staat aangegeven bij mijn geboortejaarquote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet het pas wanneer je een afspraak bevestiging hebt

Ja dit was het begin van betere dagenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:11 schreef pullup het volgende:
Eerste echt fijne coach dag sinds begin nov ongeveer

Als je al een afspraak hebt en je hebt maar 1 datum, dan krijg je Jansenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Staat aangegeven bij mijn geboortejaar

Mensen die in 67 zijn geboren krijgen Jansen staat er.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je al een afspraak hebt en je hebt maar 1 datum, dan krijg je Jansen

Je wilt geen Jansen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mensen die in 67 zijn geboren krijgen Jansen staat er.
Ik maak nog geen afspraak , ik wacht nog even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |