Ja, ik kreeg vandaag ook mijn tweede uitnodigingquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag nog een keer extra.. Net weer een uitnodiging in de bus ...
Je mag die negeren las ikquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg vandaag ook mijn tweede uitnodiging
Ze zit buiten toch? Wat is het probleem?quote:
Het is een wepzzzzquote:
En hij zit dus binnen, te zzzzoemen tegen het glas en nu hoor ik hem niet meer, dus ik vertrouw het niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zit buiten toch? Wat is het probleem?
Oei nu maak ik me ook zorgen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een wepzzzz
[..]
En hij zit dus binnen, te zzzzoemen tegen het glas en nu hoor ik hem niet meer, dus ik vertrouw het niet.
Ik zou zeggen.. Jongens tis lekker weer, laat het weekend maar beginnenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een wepzzzz
[..]
En hij zit dus binnen, te zzzzoemen tegen het glas en nu hoor ik hem niet meer, dus ik vertrouw het niet.
Het nieuwe normaal: zoomen voor een glazen schermquote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een wepzzzz
[..]
Ik zal het vragen als ik hem weer zie.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ach, die doet geen vlieg kwaad.
Tenzij het een sluipwesp is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |