Als jij daar gelukkig van wordt...quote:
Op zoek om een nest te maken, dit lijkt me de koningin dus als ze jou overleeft komen al haar dochters je ook snel opzoeken.quote:
Straks het hele weekend de tijd ... 🐝quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Op zoek om een nest te maken, dit lijkt me de koningin dus als ze jou overleeft komen al haar dochters je ook snel opzoeken.
Alleen deze vrijdag nog in mei.. Vooralsnog doen we het om de maand op de vrijdagavond vanaf 20:30quote:
Ah, ik meende al dat het vorige week ook was.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen deze vrijdag nog in mei.. Vooralsnog doen we het om de maand op de vrijdagavond vanaf 20:30
Ik wel hoor. IJskoud met een schijfje limoen erinquote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
Het is tegen Corona, daar word je sowieso niet gelukkig van
Welk vaccin krijg jij? Voor mij is het nog een verrassing of het BioNTech/Pfizer of Moderna wordt.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
Het is tegen Corona, daar word je sowieso niet gelukkig van
Voor mij geldt dezelfde verrassingquote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welk vaccin krijg jij? Voor mij is het nog een verrassing of het BioNTech/Pfizer of Moderna wordt.
Staat aangegeven bij mijn geboortejaarquote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet het pas wanneer je een afspraak bevestiging hebt
Ja dit was het begin van betere dagenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:11 schreef pullup het volgende:
Eerste echt fijne coach dag sinds begin nov ongeveer
Als je al een afspraak hebt en je hebt maar 1 datum, dan krijg je Jansenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Staat aangegeven bij mijn geboortejaar
Mensen die in 67 zijn geboren krijgen Jansen staat er.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je al een afspraak hebt en je hebt maar 1 datum, dan krijg je Jansen
Je wilt geen Jansen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mensen die in 67 zijn geboren krijgen Jansen staat er.
Ik maak nog geen afspraak , ik wacht nog even.
Ik wil me eerst wat meer inlezen in al dat vaccin gedoe.quote:
Yeahh weekend!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eindelijk thuis, lange dag en ZON![]()
Ik heb die hele brief nooit gelezen... staat er geen verloopdatum in ofzo.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil me eerst wat meer inlezen in al dat vaccin gedoe.
Ik heb die brief nog niet eens gehad. Vanaf 11:00 kon ik een afspraak maken en dat heb ik gelijk gedaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb die hele brief nooit gelezen... staat er geen verloopdatum in ofzo.
Ik heb hem wel gekregen, maar toen was ik al gepriktquote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb die brief nog niet eens gehad. Vanaf 11:00 kon ik een afspraak maken en dat heb ik gelijk gedaan.
nu pas?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil me eerst wat meer inlezen in al dat vaccin gedoe.
Dat bedacht ik me dus ook. Het nieuws heeft ook bol gestaan over van alles, je kon er niet omheen...quote:
Wil je geen Janssen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mensen die in 67 zijn geboren krijgen Jansen staat er.
Ik maak nog geen afspraak , ik wacht nog even.
Ik had luisteren als noodoplossing, want het boek wat ik aan het lezen was wilde ik verder lezen, na 10 minuten vielen mijn ogen dicht en heb ik geslapen als een roosquote:
Lekker... paracetamolletje bij.quote:
Ik heb nergens last van, helder en frisquote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Ah, ik vroeg me al af waar @:pullup was, maar die zat nog in de kroeg
Die blikquote:
Dit had hij geplaatst in de kroeg. Wel heel vroeg vanmorgenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van, helder en fris![]()
Maar er lagen er wel een paar voor Pampus toen ik weg ging.. Denk dat Pullup toen op zijn knieën voor de WC zat ofzo, want die had ik al ff niet gezien
Gebrek aan je ontwikkeling.quote:
Zeker wel.quote:
Voor straf ook nog de tweede take.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
s gewoon een schel klote geluid en dat met jazz ritme is om gek van te worden
Heerlijk!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor straf ook nog de tweede take.
Miles Davis en Thelonious Monk. Op persoonlijk vlak konden ze elkaar niet luchten of zien, maar als ze samen speelden gebeurde er iets bijzonders.quote:
Heel veel goede muzikanten zijn helemaal geen prettige mensen, dus dat eerste kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Miles Davis en Thelonious Monk. Op persoonlijk vlak konden ze elkaar niet luchten of zien, maar als ze samen speelden gebeurde er iets bijzonders.
Klopt. En in veel gevallen in niet onaanzienlijke mate te wijten aan een voorliefde voor alcohol en andere geestverruimende middelen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Heel veel goede muzikanten zijn helemaal geen prettige mensen, dus dat eerste kan ik me voorstellen.
Mjah, ook, maar ook omdat het mensen zijn die vooral leven voor hun muziek.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt. En in veel gevallen in niet onaanzienlijke mate te wijten aan een voorliefde voor alcohol en andere geestverruimende middelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |