Degenen die dit flikken moeten ze hun poten van breken.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:32 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is vernield, net als de vorige. Er komt geen nieuwe.
https://www.rtvutrecht.nl(...)niet-meer-terug.html
Het lijkt me sterk dat je per ongeluk een variant maakt.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die variant niet per ongeluk zelf gemaakt hebben...
Ik denk dat er wel dingen min of meer per ongeluk ontdekt zijn dus zou zo maar eens kunnen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat je per ongeluk een variant maakt.
Ik geloof er niet inquote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel dingen min of meer per ongeluk ontdekt zijn dus zou zo maar eens kunnen.
Opnieuw geruchten over het ontstaan van corona in een Chinees laboratorium. Viroloog en WHO-onderzoeker Koopmans: "Die berichten zijn niet nieuw. Maar de VS weigeren de informatie hierover te delen. Zo ontstaat er een patstelling, want China ontkent."quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat je per ongeluk een variant maakt.
Alles kan, koffiekan, theekan. Het is toch veel logischer dat een muterend virus in het wild tot nieuwe varianten komt dan dat wetenschappers per ongeluk in een lab een nieuwe variant maken? Wetenschappers zijn niet helemaal gek.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel dingen min of meer per ongeluk ontdekt zijn dus zou zo maar eens kunnen.
zes miljard doden zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Alles kan, koffiekan, theekan. Het is toch veel logischer dat een muterend virus in het wild tot nieuwe varianten komt dan dat wetenschappers per ongeluk in een lab een nieuwe variant maken? Wetenschappers zijn niet helemaal gek.
Volgens mij gingen die geruchten over het ontsnappen van het virus uit het laboratorium, niet over dat het virus daar was ontstaan. Dat is nogal een verschil. De meeste wetenschappers gaan ervan uit dat het virus een natuurlijke oorsprong heeft. Het kan natuurlijk per ongeluk uit het laboratorium ontsnapt zijn als ze er daar onderzoek naar deden, maar daar is tot nu toe geen enkel bewijs voor.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Opnieuw geruchten over het ontstaan van corona in een Chinees laboratorium. Viroloog en WHO-onderzoeker Koopmans: "Die berichten zijn niet nieuw. Maar de VS weigeren de informatie hierover te delen. Zo ontstaat er een patstelling, want China ontkent."
Jij bent ook al bijna aan de beurt voor een prikje!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Met een Bill gates prikje ben je imuun
Zelfs al zou het zijn ontsnapt uit een lab dan denk ik niet dat dat ooit bevestigd zal worden door Chinaquote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij gingen die geruchten over het ontsnappen van het virus uit het laboratorium, niet over dat het virus daar was ontstaan. Dat is nogal een verschil. De meeste wetenschappers gaan ervan uit dat het virus een natuurlijke oorsprong heeft. Het kan natuurlijk per ongeluk uit het laboratorium ontsnapt zijn als ze er daar onderzoek naar deden, maar daar is tot nu toe geen enkel bewijs voor.
corona paspoort fuck it never ik sterf liever strijdend in mijn bunker !!!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Met een Bill gates prikje ben je imuun
Geen idee. Dat de pandemie vlakbij een viruslab begon vraagt om nader onderzoek. Zolang er geen openheid van zaken is zullen de geruchten blijven.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Alles kan, koffiekan, theekan. Het is toch veel logischer dat een muterend virus in het wild tot nieuwe varianten komt dan dat wetenschappers per ongeluk in een lab een nieuwe variant maken? Wetenschappers zijn niet helemaal gek.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
corona paspoort fuck it never ik sterf liever strijdend in mijn bunker !!!!!
Neuh, dat denk ik ook niet. Het maakt uiteindelijk ook niet zoveel uit, denk ik. Dat virus zit wel ergens in de natuur waarschijnlijk en dan was het later ook via een andere weg een pandemie geworden.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs al zou het zijn ontsnapt uit een lab dan denk ik niet dat dat ooit bevestigd zal worden door China
Oh, ik had het daar over die nieuwe variant in Vietnam.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee. Dat de pandemie vlakbij een viruslab begon vraagt om nader onderzoek. Zolang er geen openheid van zaken is zullen de geruchten blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |