Leuk Davyquote:Op zondag 23 mei 2021 01:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
UK heeft niet eens een nationaal elftal :S
Het is gewoon puur smaak. Het grotendeel vond Italië toch de beste. Die stemmen kunnen echt niet van italië komen, want je mag niet op je eigen land stemmen.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:05 schreef Challi het volgende:
Blijft één grote grap dit festival. Op basis waarvan wint een simpel rock deuntje? Omdat toevallig de italianen het meest gestemd hebben?? Hele goede nummers kunnen heel laag eindigen en een zwak nummer kan zomaar de top 5 halen. Lijkt wel een loterij.
En elke interval-act of spotje had uiteraard dezelfde opdringerige teksten en beelden. Ze snappen niet dat dit averechts werkt.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ook weer waar. Maar het was ook gewoon geen bijzonder liedje.
Dat jij de puntentelling niet snapt kunnen wij ook niks aan doen.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat jij rock niet snapt kunnen wij niks aan doen toch.
Jij zit hier wel echt de hele tijd frustrerend te doen merk ik 😂 het is een beetje sneu.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Het klopt wel als het over Jeangu gaat. Met you can't break me, en dat ze rebels zijn. Denken ze dat Europa zit te wachten op slavernijgezeik van 200 jaar terug?
Gitaren. Heerlijk.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had willen zeggen: als je bagger stuurt, eindig je onderaan. Maar je kunt er dus ook mee winnen.
Wat snap ik dan niet volgens jou?quote:Op zondag 23 mei 2021 01:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat jij de puntentelling niet snapt kunnen wij ook niks aan doen.
Wie zei dat?quote:Op zondag 23 mei 2021 01:07 schreef trein2000 het volgende:
“Te dwingend in z’n activisme”. Hij durft.
Stefania is een knap meisje met een leuk greenscreen-element in de act. Liedje is dertien in een dozijn.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:08 schreef superniger het volgende:
Stefania was een top 5 act.
Er stemmen gewoon te veel mensen van de verkeerde kant.
Jij dacht toch dat Italië won omdat veel Italianen gestemd hebben?quote:
Neenquote:Op zondag 23 mei 2021 01:14 schreef Poepz0r het volgende:
4 landen 0 punten is dat eerder voorgekomen trouwens?
1965 (Spanje, Duitsland, België, Finland)quote:Op zondag 23 mei 2021 01:14 schreef Poepz0r het volgende:
Nee hij zat stemmen te tellen en daar klopte niets van.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Jij dacht toch dat Italië won omdat veel Italianen gestemd hebben?
Zo werkt dat niet.
Bedoel in de nieuwe manier van puntentellen.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:14 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
1965
https://eurosong-contest.fandom.com/wiki/Nul_Points
Duncan mocht er niet zijn.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:15 schreef DJ11 het volgende:
Ik stoorde me trouwens enorm aan de prijsuitreiking. Chantal drukte het beeldje in de handen van de winnaar en dat was het dan. Niemand die namens Nederland, cq. de vorige winnaar, iets zei. Had desnoods die songwriter - die vooraan in de zaal zat - naar voren gehaald.
Ook die televoting punten gaan gewoon 12 - 10 - enzovoort per land hoor. Of er moeten veel Italianen in Azerbeidzjan ofzo wonen die dan daar op hen stemmen ...quote:Op zondag 23 mei 2021 01:05 schreef Challi het volgende:
Blijft één grote grap dit festival. Op basis waarvan wint een simpel rock deuntje? Omdat toevallig de italianen het meest gestemd hebben?? Hele goede nummers kunnen heel laag eindigen en een zwak nummer kan zomaar de top 5 halen. Lijkt wel een loterij.
Ja, Curacao, Aruba , Suriname en Indonesiequote:Op zondag 23 mei 2021 01:14 schreef Poepz0r het volgende:
Nein, dan is 2 de max (Oostenrijk + Duitsland) 2015quote:Op zondag 23 mei 2021 01:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bedoel in de nieuwe manier van puntentellen.
Oh dat, ik zei 103, was uiteindelijk 161. Zat er 58 (1 land naast), rekenfoutjequote:Op zondag 23 mei 2021 01:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hij zat stemmen te tellen en daar klopte niets van.
Dat denk ik oprecht niet.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:16 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Overigens dat snuiven op tv. Is volgens mij gewoon onderdeel van de stoere act.
Dit klinkt alsof we al tien jaar bij de onderste 3 eindigen.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:16 schreef Hexagon het volgende:
Jeangu was weer gewoon een gevalletje hoogmoed en daardoor in oude NL-gewoontes vervallen door met een oersaai en bloedeloos nummer te komen.
Misschien moeten ze eens goed kijken wat er wel wint. Dingen die authentiek overkomen en afwijken van de grauwe middelmaat.
Maak je niet druk, het is maar het songfestival...quote:Op zondag 23 mei 2021 01:15 schreef DJ11 het volgende:
Ik stoorde me trouwens enorm aan de prijsuitreiking. Chantal drukte het beeldje in de handen van de winnaar en dat was het dan. Niemand die namens Nederland, cq. de vorige winnaar, iets zei. Had desnoods die songwriter - die vooraan in de zaal zat - naar voren gehaald.
Cornald zei dat over Jeangu.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Het klopt wel als het over Jeangu gaat. Met you can't break me, en dat ze rebels zijn. Denken ze dat Europa zit te wachten op slavernijgezeik van 200 jaar terug?
Ja dan had die wat kunnen zeggen jaquote:Op zondag 23 mei 2021 01:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wouter Hardy was er. Die zat naast die gozer van Zwitserland.
Jammer dat @Caland hier niet kan postenquote:Op zondag 23 mei 2021 01:16 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Oh dat was echt? Had het niet gezien zo snel.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:16 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Cornaldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |