the blind sidequote:Op donderdag 20 mei 2021 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Veel plezier allemaal weer, see you on the other side!
Dit verbaast me niksquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:48 schreef Nexum het volgende:
San Marino, Servië, Griekenland en Albanië meest excited voor![]()
![]()
![]()
Volgens mij gaan die eerste drie sowieso door, ik duim voor je wat betreft Albanië!quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:48 schreef Nexum het volgende:
![]()
![]()
Ja je gaat toch niet met je blote bast in de show?quote:
Live ook zo goed bij stemquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:48 schreef Strani het volgende:
Als ik op mannen zou vallen dan zou ik Richard Groenendijk leuk vinden.
Ik meld het maar even.
Ja en @:Grazz natuurlijk
Goed punt.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja je gaat toch niet met je blote bast in de show?
Foto's van @Cyan9 blote bastquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja je gaat toch niet met je blote bast in de show?
Terechtquote:
Misschien heeft die Italiaan ook wel een goede puntquote:
Die eerste drie hoop ik ook, die laatste liever niet.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:48 schreef Nexum het volgende:
![]()
![]()
Waarom zou ikquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen hoor, google maar even.
Dit is @Dave niveau.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien heeft die Italiaan ook wel een goede punt
Er heeft weer een stagiair zitten slapen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:51 schreef koffieleuk het volgende:
Gewoon de titel verkeerd gespeld in de preview
Sowieso komt die te laat. Maar hoe laat heb je die besteld?quote:
Kom er gezellig bijquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:53 schreef NailQueen het volgende:
Ik kom vanavond trouwens gezellig hier. Dinsdag was het niet te volgen in het andere topic
Ik verwacht je wel terug hoor met je gewiebelhyperquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:51 schreef grazz het volgende:
Ik ga ook alvast richting tv.
Veel kijkplezier allen en tot na de show.
Dit is een van de mooiste complimenten die ik ooit heb gekregenquote:
Goed om te horenquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:53 schreef Meridiaan het volgende:
Wat een geweldige middag was dit![]()
Ik vond Senhit echt een geweldige opener, de sfeer zat er goed in, zeker omdat daarna Estland al kwam was dat wel nodig.
Griekenland viel mij tegen. Qua zingen niet overigens, maar ik vond de act lang niet zo spectaculair als het werd gebracht.
En ik blijf Moldavië erg leuk vinden, hoop die morgen nog een keer te horen.
Ik kies voor positivismequote:
Dat klinkt al veel belovend!quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:53 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vond Senhit echt een geweldige opener, de sfeer zat er goed in, zeker omdat daarna Estland al kwam was dat wel nodig.
Griekenland viel mij tegen. Qua zingen niet overigens, maar ik vond de act lang niet zo spectaculair als het werd gebracht.
Om 18u al, voor 20.50quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso komt die te laat. Maar hoe laat heb je die besteld?
San Marino inderdaad echt goed gekozen als openerquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:53 schreef Meridiaan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |