SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Een seizoen wordt altijd door Dotteke gewonnen. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik drink ook veel te dure koffie zo nu en dan in een koffietentquote:Op maandag 17 mei 2021 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Chia zaadjes en cacao-nibs vreten ook.
En met een keurig verzorgde baard één of andere dure koffie met een hoop siroop en zooi er doorheen in een dure Amerikaanse tent gaan zitten zuipen.maar dan van een lokale koffiebrander en dan zonder andere zooi. En zonder baard
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hoezo niet johquote:Op maandag 17 mei 2021 16:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Leuk dagje wel, behalve de hoeren en de sportschool![]()
Uw ADH vitamine Worst
Wat moet ik bij de hoeren, en de sportschool wordt ik moe.. alhoewel beetje mannen kijkenquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Welke gefrustreerde mod heeft hij nu weer snoeihard de waarheid verteltquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Een pittige turbo er op zitten?quote:Op maandag 17 mei 2021 16:12 schreef hemarookworst het volgende:
Die motor kan best fel uit de hoek komen![]()
![]()
Laatste ban die ik kreeg was omdat de FA's erachter kwamen dat ik hen alleen de moeders had geneukt![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Volgende keer de zusjes en nichtjes erbijquote:Op maandag 17 mei 2021 16:14 schreef DerRabbit het volgende:
Laatste ban die ik kreeg was omdat de FA's erachter kwamen dat ik hen alleen de moeders had geneukt
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 17 mei 2021 16:14 schreef DerRabbit het volgende:
Laatste ban die ik kreeg was omdat de FA's erachter kwamen dat ik hen alleen de moeders had geneukt![]()
Ik lees steeds hariboquote:Op maandag 17 mei 2021 16:14 schreef Boze_Eend het volgende:
Die andere habibo heeft er ook eentje
ken hem niet goed.
Hebh em gevonden @:Rafeiro#free @:engine #free @:Rafeiro
waaarom zeg je steeds habibo
Uw ADH vitamine Worst
Raf ook alquote:Op maandag 17 mei 2021 16:14 schreef Boze_Eend het volgende:
ken hem niet goed.
WAT???????quote:Op maandag 17 mei 2021 16:14 schreef Boze_Eend het volgende:
ken hem niet goed.
Rafeiro of all people een ban????????![]()
![]()
Habibo, ahki, caney en chanim is mijn dingetje habibo.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik lees steeds haribowaaarom zeg je steeds habibo
![]()
![]()
quote:quote:Op maandag 17 mei 2021 11:49 schreef bondage het volgende:
Even een mededeling tussendoor; ik ga binnenkort Mycroft en de Stats uitzetten, dit om dat er nog maar weinig gebruik wordt gemaakt van deze tools. Ik vind het zonde om hiervoor een server 24/7 te laten draaien.
Omdat de puntentelling voor deze reeks door dezelfde server wordt afgehandeld zal ook deze functionaliteit komen te vervallen, jullie zullen moeten gaan kijken naar een andere oplossing voor het berekenen van de punten."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die heb ik allang allemaal tussen gehad!quote:Op maandag 17 mei 2021 16:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgende keer de zusjes en nichtjes erbijOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hij heeft de ruimte op zijn server nodigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeg dat dan!!! Daar stond "alleen de moeders"quote:Op maandag 17 mei 2021 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heb ik allang allemaal tussen gehad!Uw ADH vitamine Worst
Oh ik was al bang dat die belaagd was door wappiesquote:Op maandag 17 mei 2021 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft de ruimte op zijn server nodigUw ADH vitamine Worst
Maar Rafeiro een ban......serieus, WAT??????
Echt de allerlaatste persoon op deze hele fucking site waar ik het bij zou verwachten!![]()
Maakt mij niet zoveel uit, maar andere kant ook wel jammer.. maar als iedereen gewoon mee gaat naar ander sub forum/topic, dan kunnen we lekker gezellig blijven posten met elkaarquote:
Kuipers heeft alleen maar positieve berichten
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
als onze verloren habibo's weer terug zijn.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit, maar andere kant ook wel jammer.. maar als iedereen gewoon mee gaat naar ander sub forum/topic, dan kunnen we lekker gezellig blijven posten met elkaar![]()
![]()
Denk dat die dan wel weer terug zijnquote:Op maandag 17 mei 2021 16:20 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
als onze verloren habibo's weer terug zijn.
het maakt me eerlijk gezegd echt geen ene reet uit haha.quote:
Mycroft gebruik ik sowieso al nooit en zovaak ben ik niet meer op fok om monitor nog te volgen e.d.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik bedoel meer dat jij altijd riep dat DTS dicht mochtquote:Op maandag 17 mei 2021 16:22 schreef Haags het volgende:
[..]
het maakt me eerlijk gezegd echt geen ene reet uit haha.
Mycroft gebruik ik sowieso al nooit en zovaak ben ik niet meer op fok om monitor nog te volgen e.d.
Ja dat was altijd wel geinig hahaquote:Op maandag 17 mei 2021 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat jij altijd riep dat DTS dicht mochtZonder wrijving geen glans![]()
vochtigepoesquote:Op maandag 17 mei 2021 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mistach
Er is een gefixte versie ergens.![]()
Die versie kan ik niet vinden![]()
![]()
Schijnt te helpenquote:
Paul vertelde gisteren da ze verder niet terug keken dan alleen de Tr dus zullen ze ook nooit de aanleiding zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sjezus, dus lekker TR'en als een malle met je eigen uitleg er ff onder!quote:Op maandag 17 mei 2021 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnt te helpen
Paul vertelde gisteren da ze verder niet terug keken dan alleen de Tr dus zullen ze ook nooit de aanleiding zien![]()
![]()
quote:Op maandag 17 mei 2021 16:30 schreef Schakeltopia het volgende:
straks iedereen weer boos omdat dts een nacht op slot gaat![]()
![]()
Eigenlijk is het hier in het algemeen een stuk rustiger geworden in de loop der tijd.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:30 schreef Schakeltopia het volgende:
er is hier ook werkelijk niks veranderd he![]()
Ik denk dat er wel een oplossing komt voor @Monitor en mycroft. Genoeg slimme koppen op FOK!Zonder wrijving geen glans![]()
TOch was het vrij rustig hoor, alleen de laatste paar dagen is er weer gedoetjequote:Op maandag 17 mei 2021 16:30 schreef Schakeltopia het volgende:
er is hier ook werkelijk niks veranderd heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
al is het maar om met de score te gaan lopen kuttenquote:Op maandag 17 mei 2021 16:32 schreef Haags het volgende:
Ik denk dat er wel een oplossing komt voor @:monitor en mycroft. Genoeg slimme koppen op FOK!
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
En anders stopt het ook geen ramp.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
al is het maar om met de score te gaan lopen kuttenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee lekker makkelijk tochquote:Op maandag 17 mei 2021 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnt te helpen
Paul vertelde gisteren da ze verder niet terug keken dan alleen de Tr dus zullen ze ook nooit de aanleiding zien
In de nacht, mag dts wel dicht hoor.. dan slaap ik tochquote:Op maandag 17 mei 2021 16:30 schreef Schakeltopia het volgende:
straks iedereen weer boos omdat dts een nacht op slot gaat
Ja, maar zo kan je niet echt een eerlijk oordeel vormenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is de algehele tendens op FOK! op het moment.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Eigenlijk is het hier in het algemeen een stuk rustiger geworden in de loop der tijd.
Je zag het vorig jaar een aantal maanden zeer druk, mede door corona op het hoogtepunt. Maar sinds begin dit jaar nemen de aantallen in rap tempo af.
En ja; ik heb dit vaker onderzocht
Ik hou van cijfers en statistiek
Zonder wrijving geen glans![]()
De aantallen nemen af, maar de reclameinkomsten nemen hopelijk weer toe...How can I make this topic about me?![]()
Klopt!quote:Op maandag 17 mei 2021 16:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is de algehele tendens op FOK! op het moment.
Je zag het vorig jaar een aantal maanden zeer druk, mede door corona op het hoogtepunt. Maar sinds begin dit jaar nemen de aantallen in rap tempo af.
Ik hou van cijfers en statistiek
Maar ik bedoel ook dat het qua irritaties een stuk minder is de laatste tijd.![]()
Houden zoquote:Op maandag 17 mei 2021 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ik bedoel ook dat het qua irritaties een stuk minder is de laatste tijd.
DTS is eigenlijk het leukst tussen 23.00 en 04.00.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In de nacht, mag dts wel dicht hoor.. dan slaap ik toch![]()
Hoeveel is het in zijn totaal dan afgenomen?quote:Op maandag 17 mei 2021 16:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is de algehele tendens op FOK! op het moment.
Ik hou van cijfers en statistiekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Had je dat al eens niet eerder gedaan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geheel vorig jaar was bijna 1 miljoen posts minder dan 2019.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel is het in zijn totaal dan afgenomen?
Dit jaar zitten we al rap onder het aantal posts in dezelfde periode vorig jaar tot en met nu.Zonder wrijving geen glans![]()
Zozo!quote:
Ik heb net een USB 3.0 kaart, een actieve USB 3.0 verlengkabel en een RCA kabel van The Chord Company besteld.![]()
![]()
Komt ook omdat er geen interessante RLS is denk ik.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Geheel vorig jaar was bijna 1 miljoen posts minder dan 2019.
Dit jaar zitten we al rap onder het aantal posts in dezelfde periode vorig jaar tot en met nu.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
O dat is best veel. Je zou dit jaar meer verwachten i.v.m. BBquote:Op maandag 17 mei 2021 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit jaar zitten we al rap onder het aantal posts in dezelfde periode vorig jaar tot en met nu.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 17 mei 2021 16:43 schreef ToT het volgende:
Z
[..]
ozo!
Ik heb net een USB 3.0 kaart, een actieve USB 3.0 verlengkabel en een RCA kabel van The Chord Company besteld.
Ja vind je het gek met tong80 z'n ban!quote:Op maandag 17 mei 2021 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit jaar zitten we al rap onder het aantal posts in dezelfde periode vorig jaar tot en met nu.![]()
![]()
BB was een flopquote:Op maandag 17 mei 2021 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is best veel. Je zou dit jaar meer verwachten i.v.m. BBIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
pfiew zit je dan met je nieuwe ronkende serversquote:Op maandag 17 mei 2021 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit jaar zitten we al rap onder het aantal posts in dezelfde periode vorig jaar tot en met nu.
aha!quote:Op maandag 17 mei 2021 16:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil m'n dac dichter bij de versterker zetten.
Ik vind ze wel iets hebben.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:44 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Teringlelijk, maar blijkbaar wel erg goed.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar toch liep het topic daar toch wel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das balenquote:Op maandag 17 mei 2021 16:48 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn oortjes komen vandaag niet binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heeft het pootjes?quote:Op maandag 17 mei 2021 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar toch liep het topic daar toch wel?Uw ADH vitamine Worst
Dat geloof ik graag, maar ik ga mijn ritme daar voor niet om gooienquote:Op maandag 17 mei 2021 16:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
DTS is eigenlijk het leukst tussen 23.00 en 04.00.
quote:
HalloHappiness seems to be loneliness
And loneliness killed my world
My bed was shaking. I can't get to sleep
He is a liar. The demon is a liar. He will lie to confuse us.![]()
Ik lees net dat DTS stopt.Happiness seems to be loneliness
quote:
Happiness seems to be loneliness
Uh wacht even vrienden, kleine rectificatie. Ik verkeek me in 2018..
Van 2018 naar 2019 was dat.
Van 2019 naar 2020 scheelde 360.000 posts. Dus wel wat minder maar nog steeds een aanzienlijke daling.Zonder wrijving geen glans![]()
Hey Nogoodquote:
Komt er een nieuwe telmachine?quote:Happiness seems to be loneliness
Ja, over een maandquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dotquote:
Klotequote:Happiness seems to be loneliness
Dat is zeker nog best veel,quote:Op maandag 17 mei 2021 16:51 schreef Haags het volgende:
Uh wacht even vrienden, kleine rectificatie. Ik verkeek me in 2018..
Van 2018 naar 2019 was dat.
Van 2019 naar 2020 scheelde 360.000 posts. Dus wel wat minder maar nog steeds een aanzienlijke daling.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Monitor stopt dan, DTS zelf nog niet. En het nieuws is net nieuw, dus wie weet wat er de komende tijd nog aan oplossingen bedacht gaan worden.How can I make this topic about me?![]()
Ach zo ramp is het niet, we kunnen evengoed nog kletsen hier.quote:
Alleen zonder punten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dit jaar gemiddeld zo'n 10.000 posts per maand minder dan in 2020. Dus dat gaat ook vrij rap.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Oh haagsie !quote:Op maandag 17 mei 2021 16:53 schreef Haags het volgende:
[..]
En dit jaar gemiddeld zo'n 10.000 posts per maand minder dan in 2020. Dus dat gaat ook vrij rap.![]()
![]()
en hoe zit het met users dan, ik bedoel jij spamde in je eentje zo 10k aan posts bij elkaar. dus opzich hoeft dat nog niets te zeggenquote:Op maandag 17 mei 2021 16:53 schreef Haags het volgende:
[..]
En dit jaar gemiddeld zo'n 10.000 posts per maand minder dan in 2020. Dus dat gaat ook vrij rap.
Enig idee waar dat aan ligt?quote:Op maandag 17 mei 2021 16:53 schreef Haags het volgende:
[..]
En dit jaar gemiddeld zo'n 10.000 posts per maand minder dan in 2020. Dus dat gaat ook vrij rap.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tijd geledenquote:
True.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en hoe zit het met users dan, ik bedoel jij spamde in je eentje zo 10k aan posts bij elkaar. dus opzich hoeft dat nog niets te zeggen
Maar je hebt nog wel een aardig clubje vaste kern over hoor. Maar dan moet ik even dieper graven.Zonder wrijving geen glans![]()
Haags post niet meer. Dat scheelt een hoop.quote:Happiness seems to be loneliness
Niet leukquote:Op maandag 17 mei 2021 16:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker man, had even pauze genomen![]()
![]()
Nicequote:Op maandag 17 mei 2021 16:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker man, had even pauze genomen
Aantallen nemen al jaren af, helaas. De meest gehoorde reden is; een forum is niet meer echt van deze tijd en bla bla bla.quote:
Dat zal ook ergens wel zo zijn natuurlijk met de andere sociale media van dit moment.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik jank nu alquote:Op maandag 17 mei 2021 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is dat juichen of huilen voor jou?
De vlag hangt al halfstok
ik miste de songteksten van @Moonlight dus kwam ik terug even kijken
Misschien moet er een praatgroep opgericht wordenquote:Uw ADH vitamine Worst
Aha dat is liefquote:Op maandag 17 mei 2021 16:59 schreef Schakeltopia het volgende:
ik miste de songteksten van @:moonlight dus kwam ik terug even kijken![]()
![]()
Misschien niet, maar dan zou er wat anders voor in de plaats moeten zijn gekomen. Maar wat dan? Twitter? Nah. FaceBook? Ook op z'n retour. Twitch? Geen idee maar kan toch ook niet zo'n grote invloed hebben.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Aantallen nemen al jaren af, helaas. De meest gehoorde reden is; een forum is niet meer echt van deze tijd en bla bla bla.
Dat zal ook ergens wel zo zijn natuurlijk met de andere sociale media van dit moment.
Mensen zitten veel meer te Netflixen tegenwoordig?
Maar goed de beperkingen van corona zijn inmiddels flink aan het afnemen, wie weet wat de gevolgen zijn.How can I make this topic about me?![]()
Ze kan wel zingen hé, en ook zoveel genrequote:Op maandag 17 mei 2021 16:59 schreef Schakeltopia het volgende:
ik miste de songteksten van @:moonlight dus kwam ik terug even kijken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
Die speakers zouden nu omgerekend ¤5300 zijn. (Met inflatie en gulden-euro conversie enzo!)
En die NAD amps heb ik voor half geld gekocht, 2e hands. Normaal krijg je zelfs 2e hands alleen de eindversterker voor die prijs!![]()
![]()
Dat zal wel helpen denk ik.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien moet er een praatgroep opgericht wordenHappiness seems to be loneliness
Dat is waarquote:Op maandag 17 mei 2021 16:56 schreef Nogood het volgende:
[..]
Haags post niet meer. Dat scheelt een hoop.
Dat Bolkschilderij is het meervoudige waardquote:Op maandag 17 mei 2021 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Die speakers zouden nu omgerekend ¤5300 zijn. (Met inflatie en gulden-euro conversie enzo!)
En die NAD amps heb ik voor half geld gekocht, 2e hands. Normaal krijg je zelfs 2e hands alleen de eindversterker voor die prijs!Uw ADH vitamine Worst
Dat is waar en vaak zo sloom, dan haken mensen ook af.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Aantallen nemen al jaren af, helaas. De meest gehoorde reden is; een forum is niet meer echt van deze tijd en bla bla bla.
Dat zal ook ergens wel zo zijn natuurlijk met de andere sociale media van dit moment.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja of mensen die ineens een leven hebben gekregen, overleden... het zal allemaal meespelen.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien niet, maar dan zou er wat anders voor in de plaats moeten zijn gekomen. Maar wat dan? Twitter? Nah. FaceBook? Ook op z'n retour. Twitch? Geen idee maar kan toch ook niet zo'n grote invloed hebben.
Mensen zitten veel meer te Netflixen tegenwoordig?
Maar goed de beperkingen van corona zijn inmiddels flink aan het afnemen, wie weet wat de gevolgen zijn.Zonder wrijving geen glans![]()
Daar hangt eigenlijk een foto van mij en mevrouw ToT die Mini-ToT aerodynamica aan het leren zijn met een schoolbord en een speelgoedvliegtuigje, terwijl hij een pilotenpakje aan heeft.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat Bolkschilderij is het meervoudige waard(Was net voor z'n 1e verjaardag.)
![]()
Ik heb geen ritme wat betreft DTSquote:Op maandag 17 mei 2021 16:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maar ik ga mijn ritme daar voor niet om gooien![]()
quote:Op maandag 17 mei 2021 16:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze kan wel zingen hé, en ook zoveel genre
Ik dacht dat het een nieuw bolk plaatje van je wasquote:Op maandag 17 mei 2021 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar hangt eigenlijk een foto van mij en mevrouw ToT die Mini-ToT aerodynamica aan het leren zijn met een schoolbord en een speelgoedvliegtuigje, terwijl hij een pilotenpakje aan heeft.(Was net voor z'n 1e verjaardag.)
Haha kan!quote:Op maandag 17 mei 2021 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een nieuw bolk plaatje van je was
Ik heb die foto net gemaakt en gelijk ff bewerkt dus.![]()
![]()
De rest ziet er straks uit ToTquote:Op maandag 17 mei 2021 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha kan!
Ik heb die foto net gemaakt en gelijk ff bewerkt dus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is al aardig wat jaartjes oud, nog geen 4K.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Een gebogen tv scherm? Die zal wel wat kosten...
Samsung Curved, toen ooit eens op iBood gekocht.
Wel een leuk effect, maar heeft niet echt meerwaarde.
Veel hinderlijke glans wel. Overdag moeten alle gordijnen dicht als je fatsoenlijk tv wil kijken.![]()
![]()
Hmm, da's jammer.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:05 schreef ToT het volgende:
Veel hinderlijke glans wel. Overdag moeten alle gordijnen dicht als je fatsoenlijk tv wil kijken.How can I make this topic about me?![]()
Thanks!quote:
Gelukkig hebben mevrouw ToT en ik echt helemaal dezelfde smaak qua interieur en qua geluid!
Alleen hebben we wel een heel andere muzieksmaak!(Hoewel ze ook soms wel wat van mijn muziek kan waarderen.
)
![]()
We hebben op kantoor overal curved schermenalleen gaat er niemand naar kantoor
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 17 mei 2021 17:07 schreef hemarookworst het volgende:
Dat komt wel weer toch, naar kantoor? De ene maatregel na de andere wordt versoepeld.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:07 schreef hemarookworst het volgende:
How can I make this topic about me?![]()
Ja vanuit 1 raam schijnt de zon ook recht op de tv, en rechts van de tv (metertje van die speaker) is een openslaande deur met grote ramen.quote:![]()
Kunnen ze die beeldschermen dan niet bij de mensen thuis zetten?quote:Op maandag 17 mei 2021 17:07 schreef hemarookworst het volgende:
![]()
Oh dat doe ik ook hoor, als ik er zin of tijd voor hebquote:Op maandag 17 mei 2021 17:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik bolk gewoon als ik tijd zin en gelegenheid heb.
Dat is altijd fijn, lijkt mij een probleem als je niet een beetje dezelfde smaak hebtquote:Op maandag 17 mei 2021 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
Gelukkig hebben mevrouw ToT en ik echt helemaal dezelfde smaak qua interieur en qua geluid!
Alleen hebben we wel een heel andere muzieksmaak!(Hoewel ze ook soms wel wat van mijn muziek kan waarderen.
)
Hey Plymquote:
Dan is het helemaal goedquote:Op maandag 17 mei 2021 17:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook hoor, als ik er zin of tijd voor heb![]()
![]()
Waarvan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Idd!quote:Op maandag 17 mei 2021 17:10 schreef m1st1g het volgende:
Nu moet @:moemoe ook nog even posten in deze reeks.
[ afbeelding ]![]()
Wees maar gerust, pas over een maand.. maar misschien blijft DTS wel gewoon bestaanquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En nog wel een paar, die hier eerder ook mee dedenquote:Op maandag 17 mei 2021 17:10 schreef m1st1g het volgende:
Nu moet @:moemoe ook nog even posten in deze reeks.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2021 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is altijd fijn, lijkt mij een probleem als je niet een beetje dezelfde smaak hebtEcht, we kijken allebei bij de Ikea tegelijkertijd naar dezelfde bank en zeggen dat dat 'm moet worden.
Gaan shoppen voor gordijnen, komt ze PRECIES met wat ik in gedachten had aanlopen!
Lampen, tafels, kastjes, het bed (ook qua materiaal en kleur) en ook deze speakers; allemaal op één lijn!
Ow en de tegels en het behang.![]()
Nog een maand zei Bondagequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is een geldkwestie. Iets van $20 per maand voor een Google cloud servertje?quote:Op maandag 17 mei 2021 17:11 schreef PlymouthFury het volgende:
Dts zonder monitor? Weet zeker dat er een alternatief voor komtHow can I make this topic about me?![]()
We missen er inderdaad wel veel op het momentquote:Op maandag 17 mei 2021 17:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En nog wel een paar, die hier eerder ook mee deden![]()
![]()
We gaan het zien, zou leuk zijn als het blijft bestaan. maar als dat niet zo is dan maar nietquote:Op maandag 17 mei 2021 17:11 schreef PlymouthFury het volgende:
Dts zonder monitor? Weet zeker dat er een alternatief voor komt
Denk dat de lol er snel vanaf is zonder pointsquote:Op maandag 17 mei 2021 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wees maar gerust, pas over een maand.. maar misschien blijft DTS wel gewoon bestaanZonder wrijving geen glans![]()
Nou ga je gangquote:Op maandag 17 mei 2021 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is een geldkwestie. Iets van $20 per maand voor een Google cloud servertje?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Heel dts ff 5e doneren? Sc ook wel leuk, maar punten erbij leuker.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is een geldkwestie. Iets van $20 per maand voor een Google cloud servertje?![]()
Yep, maar ze moeten er maar net zin hebben om nog een keer weer mee te postenquote:Op maandag 17 mei 2021 17:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
We missen er inderdaad wel veel op het moment"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat hoor je volgens mij niet vaak dat de smaak zo hetzelfde isquote:Op maandag 17 mei 2021 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]Echt, we kijken allebei bij de Ikea tegelijkertijd naar dezelfde bank en zeggen dat dat 'm moet worden.
Gaan shoppen voor gordijnen, komt ze PRECIES met wat ik in gedachten had aanlopen!
Lampen, tafels, kastjes, het bed (ook qua materiaal en kleur) en ook deze speakers; allemaal op één lijn!
Ow en de tegels en het behang.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van mij mag het ook wel gewoon een SC worden, maar ik denk dat de modjes ons dan gewoon naar ONZ SC schoppen.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heel dts ff 5e doneren? Sc ook wel leuk, maar punten erbij leuker.![]()
Dan moeten we ze maar weer uitnodigenquote:Op maandag 17 mei 2021 17:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, maar ze moeten er maar net zin hebben om nog een keer weer mee te posten![]()
Voor mij voor 60% maarquote:Op maandag 17 mei 2021 17:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Denk dat de lol er snel vanaf is zonder points"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik denk doneren voor DTS niet veel zin heeft. Fok loopt al te bokkenquote:Op maandag 17 mei 2021 17:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heel dts ff 5e doneren? Sc ook wel leuk, maar punten erbij leuker.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Mwa... het zit verder niet in de weg tochquote:Op maandag 17 mei 2021 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Van mij mag het ook wel gewoon een SC worden, maar ik denk dat de modjes ons dan gewoon naar ONZ SC schoppen.Zonder wrijving geen glans![]()
idd.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoor je volgens mij niet vaak dat de smaak zo hetzelfde is
Alleen dat de versterkers zo groot zijn was ff schrikken!![]()
![]()
DTS is in principe een spel, gaat mij omde punten eerlijk gezegd.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Van mij mag het ook wel gewoon een SC worden, maar ik denk dat de modjes ons dan gewoon naar ONZ SC schoppen.![]()
Niks mis mee tochquote:Op maandag 17 mei 2021 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Van mij mag het ook wel gewoon een SC worden, maar ik denk dat de modjes ons dan gewoon naar ONZ SC schoppen.Iedereen is een kutlultrut
Prachtig, heb je daar in elk geval geen discussie over.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]Echt, we kijken allebei bij de Ikea tegelijkertijd naar dezelfde bank en zeggen dat dat 'm moet worden.
Ow en de tegels en het behang.![]()
Geregeld dat je echtparen eindeloos ziet kibbelen over de kleur bankstel of motiefje...
Dat scheelt.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Mwa... het zit verder niet in de weg toch
Er zijn al wat kleine beginnende SC's de nek om gedraaid.![]()
Je wist de maat niet>quote:Op maandag 17 mei 2021 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
idd.
Alleen dat de versterkers zo groot zijn was ff schrikken!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 17 mei 2021 17:15 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
DTS is in principe een spel, gaat mij omde punten eerlijk gezegd.Hoop je ooit te winnen?
![]()
![]()
kaatjes?quote:Op maandag 17 mei 2021 17:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable koopt een paar kaatjesHow can I make this topic about me?![]()
FTFYquote:Op maandag 17 mei 2021 17:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable koopt een paar kaartjes![]()
Het spel is toch geen spel meer? Ik moet even opletten wat ik zeg. Maar het is al maanden dezelfde die punten scoortquote:Op maandag 17 mei 2021 17:15 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
DTS is in principe een spel, gaat mij omde punten eerlijk gezegd.Iedereen is een kutlultrut
Mja.. maar dts is opzich wel een eiland apart zeg maarquote:Op maandag 17 mei 2021 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat scheelt.
Er zijn al wat kleine beginnende SC's de nek om gedraaid.
quote:Op maandag 17 mei 2021 17:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Prachtig, heb je daar in elk geval geen discussie over.![]()
Geregeld dat je echtparen eindeloos ziet kibbelen over de kleur bankstel of motiefje...Ik ken iemand die echt 3 - 4 uur in een winkel heeft zitten kibbelen met zijn toenmalige vriendin over een surroundsetje!
![]()
![]()
Da's wel zoquote:Op maandag 17 mei 2021 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat komt wel weer toch, naar kantoor? De ene maatregel na de andere wordt versoepeld.Uw ADH vitamine Worst
O jee hij wilde en zij niet?quote:Op maandag 17 mei 2021 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]Ik ken iemand die echt 3 - 4 uur in een winkel heeft zitten kibbelen met zijn toenmalige vriendin over een surroundsetje!
Nee hoor, maar wel leuke bijkomstigheid. Als je de meeste hoord hier gaat het hun niet om de punten, maar ondertussenquote:ik ben er gewoon eerlijk in.
![]()
Ja het wordt dan nogal pointlessquote:Op maandag 17 mei 2021 17:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Denk dat de lol er snel vanaf is zonder pointsUw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 17 mei 2021 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Het spel is toch geen spel meer? Ik moet even opletten wat ik zeg. Maar het is al maanden dezelfde die punten scoort![]()
![]()
Preciesquote:Op maandag 17 mei 2021 17:18 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wel leuke bijkomstigheid. Als je de meeste hoort hier gaat het hun niet om de punten, maar ondertussenik ben er gewoon eerlijk in.
Er is een alternatieve telwijze. De nummer 1 telt namelijk vaak niet mee.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Het spel is toch geen spel meer? Ik moet even opletten wat ik zeg. Maar het is al maanden dezelfde die punten scoort![]()
Da's wel een puntjequote:Op maandag 17 mei 2021 17:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja het wordt dan nogal pointlessIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Toen ik wat hoger in de lijst stond, wilde ik wel steeds meer punten pakken. Geef ik eerlijk toe, nu maakt het mij niet echt meer uit..En dat is toch wel fijner
Hehehehe ............quote:Iedereen is een kutlultrut
Jeetje. Nou na 5 minuten had ik al gehad en was weggegaan. Geen zin in dat gedoe. En een volgende week een nieuwe poging. Of gewoon zelf gekocht, zonder mijn vrouw.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]Ik ken iemand die echt 3 - 4 uur in een winkel heeft zitten kibbelen met zijn toenmalige vriendin over een surroundsetje!
'Zelfs'quote:Op maandag 17 mei 2021 17:19 schreef chufi het volgende:
Zelfs 's nachts is het soms gewoon uren stilik zal me pas zorgen maken als het midden op de dag uren stil is
Uw ADH vitamine Worst
Jou geluk dan dit keerquote:Op maandag 17 mei 2021 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wel, maar zij had het iets compacter in gedachten!
quote:Op maandag 17 mei 2021 17:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
'Zelfs'ik zal me pas zorgen maken als het midden op de dag uren stil is
Time goodnightquote:Iedereen is een kutlultrut
Het gaat mij niet om het winnen maar ik vind de punten wel een leuke toevoeging.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:18 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wel leuke bijkomstigheid. Als je de meeste hoord hier gaat het hun niet om de punten, maar ondertussenik ben er gewoon eerlijk in.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Yup, die 2 verdienden geld als water, maar zij vond het overbodige luxe.quote:
Op een gegeven moment ging ze akkoord.......als de achterste 2 speakers in de eetkamer zouden komen te staan i.p.v. achter de bank!
Hele hoop gedoe later en uiteindelijk ging ze akkoord.![]()
Die ontploft in je gezichtquote:
Succesquote:Op maandag 17 mei 2021 17:22 schreef m1st1g het volgende:
latersssssssssssss![]()
Ik mag weer even een paar pannen warm maken![]()
![]()
latersquote:Op maandag 17 mei 2021 17:22 schreef m1st1g het volgende:
latersssssssssssss![]()
Ik mag weer even een paar pannen warm maken![]()
Ik hoorde op tv dat er heel veel vraag is naar horecapersoneel.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om het winnen maar ik vind de punten wel een leuke toevoeging.
NIet iets voor jou om tijdelijk te doen tot je wat anders hebt gevonden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot half 4 maatquote:Op maandag 17 mei 2021 17:19 schreef chufi het volgende:
Zelfs 's nachts is het soms gewoon uren stil![]()
![]()
Stiekem inderdaad.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:18 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wel leuke bijkomstigheid. Als je de meeste hoord hier gaat het hun niet om de punten, maar ondertussenik ben er gewoon eerlijk in.
idd ja!quote:Op maandag 17 mei 2021 17:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jeetje. Nou na 5 minuten had ik al gehad en was weggegaan. Geen zin in dat gedoe. En een volgende week een nieuwe poging. Of gewoon zelf gekocht, zonder mijn vrouw.
En het erge is dat ze de weken er voor het er thuis ook al geregeld over hadden en ze een akkoord bereikt hadden toen ze naar de winkel toe gingen. Het exacte model hadden ze samen al over beslist, maar ter plekke bedacht die meid zich nog.![]()
![]()
Hee zou je wel willen heequote:Iedereen is een kutlultrut
Ik wilde nog 1x winnen en dat was afgelopen december. Voorderest interesseert het mij geen moer meer. Mooi geweest hoor, vanaf het begin bij geweest en op gegeven moment is de koek wel een beetje op.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:18 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
En zo niet, dan niet. Dan is het ook niet anders.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:24 schreef PlymouthFury het volgende:
N
[..]
Nee, gaat ook niet gebeuren hoor. Komt gewoon een alternatief denk ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat betreft Audio en Video, da's mijn terrein. Ik bepaal wat er in huis komt, punt.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
idd ja!
En het erge is dat ze de weken er voor het er thuis ook al geregeld over hadden en ze een akkoord bereikt hadden toen ze naar de winkel toe gingen. Het exacte model hadden ze samen al over beslist, maar ter plekke bedacht die meid zich nog.![]()
Voor wat betreft dingen als keuken, laminaat, bankstellen en dat soort inrichting, daar zal ik wat minder moeilijk over doen, als het niet belachelijk veel duurder is dan zou hoeven.How can I make this topic about me?![]()
Ja snap ik, jij bent echt één van de eerste en begrijp dat je het dan wel een x gehad heb met de punten jacht. Af en toe dan binnenvallen hier wel leuk, dat contact houden ook wel leuk zo nu en danquote:Op maandag 17 mei 2021 17:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik wilde nog 1x winnen en dat was afgelopen december. Voorderest interesseert het mij geen moer meer. Mooi geweest hoor, vanaf het begin bij geweest en op gegeven moment is de koek wel een beetje op.![]()
![]()
haha het is malakov niet molotovquote:Op maandag 17 mei 2021 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een lekkere molotov-cocktail er bij om het door te spoelen?![]()
![]()
Iets met lange vingers een soort taartquote:Iedereen is een kutlultrut
Zo dan begint al goed danquote:Op maandag 17 mei 2021 17:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat betreft Audio en Video, da's mijn terrein. Ik bepaal wat er in huis komt, punt.![]()
Voor wat betreft dingen als keuken, laminaat, bankstellen en dat soort inrichting, daar zal ik wat minder moeilijk over doen, als het niet belachelijk veel duurder is dan zou hoeven.
Je kunt maar beter direct duidelijk zijn, ja toch of niet dan?quote:
Ik had net op google gezocht, ziet er wel lekker uit..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is duidelijkquote:Op maandag 17 mei 2021 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt maar beter direct duidelijk zijn, ja toch of niet dan?
Ik ben ook gek op audio en video, dus maakt het mij niet zoveel uit. zolang het maar geen dikke sub wooffers zijnquote:Op maandag 17 mei 2021 17:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat betreft Audio en Video, da's mijn terrein. Ik bepaal wat er in huis komt, punt.![]()
Voor wat betreft dingen als keuken, laminaat, bankstellen en dat soort inrichting, daar zal ik wat minder moeilijk over doen, als het niet belachelijk veel duurder is dan zou hoeven.![]()
Zeker wel, ze heeft ook wel dingetjes lijkt mequote:Op maandag 17 mei 2021 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt maar beter direct duidelijk zijn, ja toch of niet dan?Iedereen is een kutlultrut
Helaas. Die lage tonen hebben ruimte nodig... Dat zijn gewoon natuurwetten, daar doe je niets tegen.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op audio en video, dus maakt het mij niet zoveel uit. zolang het maar geen dikke sub wooffers zijn![]()
Ik hou zelf niet van die grote boxen in mijn kamer.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op audio en video, dus maakt het mij niet zoveel uit. zolang het maar geen dikke sub wooffers zijn
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: