Dan is het helemaal goedquote:Op maandag 17 mei 2021 17:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook hoor, als ik er zin of tijd voor heb

Waarvan?quote:

Idd!quote:Op maandag 17 mei 2021 17:10 schreef m1st1g het volgende:
Nu moet @:moemoe ook nog even posten in deze reeks.
[ afbeelding ]

Wees maar gerust, pas over een maand.. maar misschien blijft DTS wel gewoon bestaanquote:

En nog wel een paar, die hier eerder ook mee dedenquote:Op maandag 17 mei 2021 17:10 schreef m1st1g het volgende:
Nu moet @:moemoe ook nog even posten in deze reeks.
[ afbeelding ]

quote:Op maandag 17 mei 2021 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is altijd fijn, lijkt mij een probleem als je niet een beetje dezelfde smaak hebt

Nog een maand zei Bondagequote:

Het is een geldkwestie. Iets van $20 per maand voor een Google cloud servertje?quote:Op maandag 17 mei 2021 17:11 schreef PlymouthFury het volgende:
Dts zonder monitor? Weet zeker dat er een alternatief voor komt

We missen er inderdaad wel veel op het momentquote:Op maandag 17 mei 2021 17:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En nog wel een paar, die hier eerder ook mee deden

We gaan het zien, zou leuk zijn als het blijft bestaan. maar als dat niet zo is dan maar nietquote:Op maandag 17 mei 2021 17:11 schreef PlymouthFury het volgende:
Dts zonder monitor? Weet zeker dat er een alternatief voor komt

Denk dat de lol er snel vanaf is zonder pointsquote:Op maandag 17 mei 2021 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wees maar gerust, pas over een maand.. maar misschien blijft DTS wel gewoon bestaan

Nou ga je gangquote:Op maandag 17 mei 2021 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is een geldkwestie. Iets van $20 per maand voor een Google cloud servertje?

Heel dts ff 5e doneren? Sc ook wel leuk, maar punten erbij leuker.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is een geldkwestie. Iets van $20 per maand voor een Google cloud servertje?

Yep, maar ze moeten er maar net zin hebben om nog een keer weer mee te postenquote:Op maandag 17 mei 2021 17:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
We missen er inderdaad wel veel op het moment

Dat hoor je volgens mij niet vaak dat de smaak zo hetzelfde isquote:Op maandag 17 mei 2021 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]Echt, we kijken allebei bij de Ikea tegelijkertijd naar dezelfde bank en zeggen dat dat 'm moet worden.
Gaan shoppen voor gordijnen, komt ze PRECIES met wat ik in gedachten had aanlopen!
Lampen, tafels, kastjes, het bed (ook qua materiaal en kleur) en ook deze speakers; allemaal op één lijn!
Ow en de tegels en het behang.

Van mij mag het ook wel gewoon een SC worden, maar ik denk dat de modjes ons dan gewoon naar ONZ SC schoppen.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heel dts ff 5e doneren? Sc ook wel leuk, maar punten erbij leuker.

Dan moeten we ze maar weer uitnodigenquote:Op maandag 17 mei 2021 17:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, maar ze moeten er maar net zin hebben om nog een keer weer mee te posten

Voor mij voor 60% maarquote:Op maandag 17 mei 2021 17:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Denk dat de lol er snel vanaf is zonder points

Ik denk doneren voor DTS niet veel zin heeft. Fok loopt al te bokkenquote:Op maandag 17 mei 2021 17:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heel dts ff 5e doneren? Sc ook wel leuk, maar punten erbij leuker.

Mwa... het zit verder niet in de weg tochquote:Op maandag 17 mei 2021 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Van mij mag het ook wel gewoon een SC worden, maar ik denk dat de modjes ons dan gewoon naar ONZ SC schoppen.

idd.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoor je volgens mij niet vaak dat de smaak zo hetzelfde is

DTS is in principe een spel, gaat mij omde punten eerlijk gezegd.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Van mij mag het ook wel gewoon een SC worden, maar ik denk dat de modjes ons dan gewoon naar ONZ SC schoppen.

Niks mis mee tochquote:Op maandag 17 mei 2021 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]

Prachtig, heb je daar in elk geval geen discussie over.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]Echt, we kijken allebei bij de Ikea tegelijkertijd naar dezelfde bank en zeggen dat dat 'm moet worden.
Gaan shoppen voor gordijnen, komt ze PRECIES met wat ik in gedachten had aanlopen!
Lampen, tafels, kastjes, het bed (ook qua materiaal en kleur) en ook deze speakers; allemaal op één lijn!
Ow en de tegels en het behang.

Dat scheelt.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Mwa... het zit verder niet in de weg toch

Je wist de maat niet>quote:Op maandag 17 mei 2021 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
idd.
Alleen dat de versterkers zo groot zijn was ff schrikken!

quote:Op maandag 17 mei 2021 17:15 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
DTS is in principe een spel, gaat mij omde punten eerlijk gezegd.

kaatjes?quote:Op maandag 17 mei 2021 17:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable koopt een paar kaatjes

FTFYquote:Op maandag 17 mei 2021 17:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable koopt een paar kaartjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |