Komt ook omdat er geen interessante RLS is denk ik.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Geheel vorig jaar was bijna 1 miljoen posts minder dan 2019.
Dit jaar zitten we al rap onder het aantal posts in dezelfde periode vorig jaar tot en met nu.
O dat is best veel. Je zou dit jaar meer verwachten i.v.m. BBquote:Op maandag 17 mei 2021 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit jaar zitten we al rap onder het aantal posts in dezelfde periode vorig jaar tot en met nu.
quote:Op maandag 17 mei 2021 16:43 schreef ToT het volgende:
Z
[..]
ozo!
Ik heb net een USB 3.0 kaart, een actieve USB 3.0 verlengkabel en een RCA kabel van The Chord Company besteld.
Ja vind je het gek met tong80 z'n ban!quote:Op maandag 17 mei 2021 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]
BB was een flopquote:Op maandag 17 mei 2021 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is best veel. Je zou dit jaar meer verwachten i.v.m. BB
pfiew zit je dan met je nieuwe ronkende serversquote:Op maandag 17 mei 2021 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]
aha!quote:Op maandag 17 mei 2021 16:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil m'n dac dichter bij de versterker zetten.
Ik vind ze wel iets hebben.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:44 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Teringlelijk, maar blijkbaar wel erg goed.
Maar toch liep het topic daar toch wel?quote:
Das balenquote:Op maandag 17 mei 2021 16:48 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn oortjes komen vandaag niet binnen
heeft het pootjes?quote:Op maandag 17 mei 2021 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar toch liep het topic daar toch wel?
Dat geloof ik graag, maar ik ga mijn ritme daar voor niet om gooienquote:Op maandag 17 mei 2021 16:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
DTS is eigenlijk het leukst tussen 23.00 en 04.00.
quote:
quote:
Hey Nogoodquote:
Komt er een nieuwe telmachine?quote:
Ja, over een maandquote:
Dotquote:
Klotequote:
Dat is zeker nog best veel,quote:Op maandag 17 mei 2021 16:51 schreef Haags het volgende:
Uh wacht even vrienden, kleine rectificatie. Ik verkeek me in 2018..
Van 2018 naar 2019 was dat.
Van 2019 naar 2020 scheelde 360.000 posts. Dus wel wat minder maar nog steeds een aanzienlijke daling.
Ach zo ramp is het niet, we kunnen evengoed nog kletsen hier.quote:
En dit jaar gemiddeld zo'n 10.000 posts per maand minder dan in 2020. Dus dat gaat ook vrij rap.quote:
Oh haagsie !quote:Op maandag 17 mei 2021 16:53 schreef Haags het volgende:
[..]
En dit jaar gemiddeld zo'n 10.000 posts per maand minder dan in 2020. Dus dat gaat ook vrij rap.
en hoe zit het met users dan, ik bedoel jij spamde in je eentje zo 10k aan posts bij elkaar. dus opzich hoeft dat nog niets te zeggenquote:Op maandag 17 mei 2021 16:53 schreef Haags het volgende:
[..]
En dit jaar gemiddeld zo'n 10.000 posts per maand minder dan in 2020. Dus dat gaat ook vrij rap.
Enig idee waar dat aan ligt?quote:Op maandag 17 mei 2021 16:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Tijd geledenquote:
True.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en hoe zit het met users dan, ik bedoel jij spamde in je eentje zo 10k aan posts bij elkaar. dus opzich hoeft dat nog niets te zeggen
Haags post niet meer. Dat scheelt een hoop.quote:
Niet leukquote:Op maandag 17 mei 2021 16:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker man, had even pauze genomen
Nicequote:Op maandag 17 mei 2021 16:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker man, had even pauze genomen
Aantallen nemen al jaren af, helaas. De meest gehoorde reden is; een forum is niet meer echt van deze tijd en bla bla bla.quote:
Ik jank nu alquote:Op maandag 17 mei 2021 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is dat juichen of huilen voor jou?
Misschien moet er een praatgroep opgericht wordenquote:
Aha dat is liefquote:Op maandag 17 mei 2021 16:59 schreef Schakeltopia het volgende:
ik miste de songteksten van @:moonlight dus kwam ik terug even kijken
Misschien niet, maar dan zou er wat anders voor in de plaats moeten zijn gekomen. Maar wat dan? Twitter? Nah. FaceBook? Ook op z'n retour. Twitch? Geen idee maar kan toch ook niet zo'n grote invloed hebben.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Aantallen nemen al jaren af, helaas. De meest gehoorde reden is; een forum is niet meer echt van deze tijd en bla bla bla.
Dat zal ook ergens wel zo zijn natuurlijk met de andere sociale media van dit moment.
Ze kan wel zingen hé, en ook zoveel genrequote:Op maandag 17 mei 2021 16:59 schreef Schakeltopia het volgende:
ik miste de songteksten van @:moonlight dus kwam ik terug even kijken
quote:
Dat zal wel helpen denk ik.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien moet er een praatgroep opgericht worden
Dat is waarquote:Op maandag 17 mei 2021 16:56 schreef Nogood het volgende:
[..]
Haags post niet meer. Dat scheelt een hoop.
Dat Bolkschilderij is het meervoudige waardquote:Op maandag 17 mei 2021 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Die speakers zouden nu omgerekend ¤5300 zijn. (Met inflatie en gulden-euro conversie enzo!)
En die NAD amps heb ik voor half geld gekocht, 2e hands. Normaal krijg je zelfs 2e hands alleen de eindversterker voor die prijs!
Dat is waar en vaak zo sloom, dan haken mensen ook af.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Aantallen nemen al jaren af, helaas. De meest gehoorde reden is; een forum is niet meer echt van deze tijd en bla bla bla.
Dat zal ook ergens wel zo zijn natuurlijk met de andere sociale media van dit moment.
Ja of mensen die ineens een leven hebben gekregen, overleden... het zal allemaal meespelen.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien niet, maar dan zou er wat anders voor in de plaats moeten zijn gekomen. Maar wat dan? Twitter? Nah. FaceBook? Ook op z'n retour. Twitch? Geen idee maar kan toch ook niet zo'n grote invloed hebben.
Mensen zitten veel meer te Netflixen tegenwoordig?
Maar goed de beperkingen van corona zijn inmiddels flink aan het afnemen, wie weet wat de gevolgen zijn.
Daar hangt eigenlijk een foto van mij en mevrouw ToT die Mini-ToT aerodynamica aan het leren zijn met een schoolbord en een speelgoedvliegtuigje, terwijl hij een pilotenpakje aan heeft.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat Bolkschilderij is het meervoudige waard
Ik heb geen ritme wat betreft DTSquote:Op maandag 17 mei 2021 16:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maar ik ga mijn ritme daar voor niet om gooien
quote:Op maandag 17 mei 2021 16:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze kan wel zingen hé, en ook zoveel genre
Ik dacht dat het een nieuw bolk plaatje van je wasquote:Op maandag 17 mei 2021 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar hangt eigenlijk een foto van mij en mevrouw ToT die Mini-ToT aerodynamica aan het leren zijn met een schoolbord en een speelgoedvliegtuigje, terwijl hij een pilotenpakje aan heeft.(Was net voor z'n 1e verjaardag.)
Haha kan!quote:Op maandag 17 mei 2021 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een nieuw bolk plaatje van je was
De rest ziet er straks uit ToTquote:Op maandag 17 mei 2021 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha kan!
Ik heb die foto net gemaakt en gelijk ff bewerkt dus.
Is al aardig wat jaartjes oud, nog geen 4K.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Een gebogen tv scherm? Die zal wel wat kosten...
Hmm, da's jammer.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:05 schreef ToT het volgende:
Veel hinderlijke glans wel. Overdag moeten alle gordijnen dicht als je fatsoenlijk tv wil kijken.
Thanks!quote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 17:07 schreef hemarookworst het volgende:
We hebben op kantoor overal curved schermenalleen gaat er niemand naar kantoor
Dat komt wel weer toch, naar kantoor? De ene maatregel na de andere wordt versoepeld.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:07 schreef hemarookworst het volgende:
Ja vanuit 1 raam schijnt de zon ook recht op de tv, en rechts van de tv (metertje van die speaker) is een openslaande deur met grote ramen.quote:
Kunnen ze die beeldschermen dan niet bij de mensen thuis zetten?quote:Op maandag 17 mei 2021 17:07 schreef hemarookworst het volgende:
Oh dat doe ik ook hoor, als ik er zin of tijd voor hebquote:Op maandag 17 mei 2021 17:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik bolk gewoon als ik tijd zin en gelegenheid heb.
Dat is altijd fijn, lijkt mij een probleem als je niet een beetje dezelfde smaak hebtquote:Op maandag 17 mei 2021 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
Gelukkig hebben mevrouw ToT en ik echt helemaal dezelfde smaak qua interieur en qua geluid!
Alleen hebben we wel een heel andere muzieksmaak!(Hoewel ze ook soms wel wat van mijn muziek kan waarderen.
)
Hey Plymquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |