Klopt!quote:Op maandag 17 mei 2021 16:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is de algehele tendens op FOK! op het moment.
Je zag het vorig jaar een aantal maanden zeer druk, mede door corona op het hoogtepunt. Maar sinds begin dit jaar nemen de aantallen in rap tempo af.
En ja; ik heb dit vaker onderzocht
Ik hou van cijfers en statistiek

Houden zoquote:Op maandag 17 mei 2021 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ik bedoel ook dat het qua irritaties een stuk minder is de laatste tijd.

DTS is eigenlijk het leukst tussen 23.00 en 04.00.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In de nacht, mag dts wel dicht hoor.. dan slaap ik toch

Hoeveel is het in zijn totaal dan afgenomen?quote:Op maandag 17 mei 2021 16:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is de algehele tendens op FOK! op het moment.
Je zag het vorig jaar een aantal maanden zeer druk, mede door corona op het hoogtepunt. Maar sinds begin dit jaar nemen de aantallen in rap tempo af.
En ja; ik heb dit vaker onderzocht
Ik hou van cijfers en statistiek

quote:

Had je dat al eens niet eerder gedaan?quote:

quote:

Geheel vorig jaar was bijna 1 miljoen posts minder dan 2019.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel is het in zijn totaal dan afgenomen?

ozo!quote:

Komt ook omdat er geen interessante RLS is denk ik.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Geheel vorig jaar was bijna 1 miljoen posts minder dan 2019.
Dit jaar zitten we al rap onder het aantal posts in dezelfde periode vorig jaar tot en met nu.

O dat is best veel. Je zou dit jaar meer verwachten i.v.m. BBquote:Op maandag 17 mei 2021 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit jaar zitten we al rap onder het aantal posts in dezelfde periode vorig jaar tot en met nu.

quote:Op maandag 17 mei 2021 16:43 schreef ToT het volgende:
Z
[..]
ozo!
Ik heb net een USB 3.0 kaart, een actieve USB 3.0 verlengkabel en een RCA kabel van The Chord Company besteld.

Ja vind je het gek met tong80 z'n ban!quote:Op maandag 17 mei 2021 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]

BB was een flopquote:Op maandag 17 mei 2021 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is best veel. Je zou dit jaar meer verwachten i.v.m. BB

pfiew zit je dan met je nieuwe ronkende serversquote:Op maandag 17 mei 2021 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]

aha!quote:Op maandag 17 mei 2021 16:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil m'n dac dichter bij de versterker zetten.

Ik vind ze wel iets hebben.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:44 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Teringlelijk, maar blijkbaar wel erg goed.

Maar toch liep het topic daar toch wel?quote:

Das balenquote:Op maandag 17 mei 2021 16:48 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn oortjes komen vandaag niet binnen

heeft het pootjes?quote:Op maandag 17 mei 2021 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar toch liep het topic daar toch wel?

Dat geloof ik graag, maar ik ga mijn ritme daar voor niet om gooienquote:Op maandag 17 mei 2021 16:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
DTS is eigenlijk het leukst tussen 23.00 en 04.00.

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |