Volgende keer de zusjes en nichtjes erbijquote:Op maandag 17 mei 2021 16:14 schreef DerRabbit het volgende:
Laatste ban die ik kreeg was omdat de FA's erachter kwamen dat ik hen alleen de moeders had geneukt![]()
quote:Op maandag 17 mei 2021 16:14 schreef DerRabbit het volgende:
Laatste ban die ik kreeg was omdat de FA's erachter kwamen dat ik hen alleen de moeders had geneukt![]()
Ik lees steeds hariboquote:Op maandag 17 mei 2021 16:14 schreef Boze_Eend het volgende:
Die andere habibo heeft er ook eentje
ken hem niet goed.
Hebh em gevonden @:Rafeiro#free @:engine #free @:Rafeiro
Raf ook alquote:Op maandag 17 mei 2021 16:14 schreef Boze_Eend het volgende:
ken hem niet goed.
WAT???????quote:Op maandag 17 mei 2021 16:14 schreef Boze_Eend het volgende:
ken hem niet goed.
Habibo, ahki, caney en chanim is mijn dingetje habibo.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik lees steeds haribowaaarom zeg je steeds habibo
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 11:49 schreef bondage het volgende:
Even een mededeling tussendoor; ik ga binnenkort Mycroft en de Stats uitzetten, dit om dat er nog maar weinig gebruik wordt gemaakt van deze tools. Ik vind het zonde om hiervoor een server 24/7 te laten draaien.
Omdat de puntentelling voor deze reeks door dezelfde server wordt afgehandeld zal ook deze functionaliteit komen te vervallen, jullie zullen moeten gaan kijken naar een andere oplossing voor het berekenen van de punten.
Die heb ik allang allemaal tussen gehad!quote:Op maandag 17 mei 2021 16:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgende keer de zusjes en nichtjes erbij
Hij heeft de ruimte op zijn server nodigquote:
Zeg dat dan!!! Daar stond "alleen de moeders"quote:Op maandag 17 mei 2021 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heb ik allang allemaal tussen gehad!
Oh ik was al bang dat die belaagd was door wappiesquote:Op maandag 17 mei 2021 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft de ruimte op zijn server nodig
Maakt mij niet zoveel uit, maar andere kant ook wel jammer.. maar als iedereen gewoon mee gaat naar ander sub forum/topic, dan kunnen we lekker gezellig blijven posten met elkaarquote:
als onze verloren habibo's weer terug zijn.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit, maar andere kant ook wel jammer.. maar als iedereen gewoon mee gaat naar ander sub forum/topic, dan kunnen we lekker gezellig blijven posten met elkaar
Denk dat die dan wel weer terug zijnquote:Op maandag 17 mei 2021 16:20 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
als onze verloren habibo's weer terug zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |